Triumph Street Triple, deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja na vrijdag was ik daar wel van overtuigd ;) Moet alleen de VTR nog zien te verkopen..... O-) Maarre ik wil ff kijken morgen of ik mijn deal als ik de vtr inruil nog wat kan aanscherpen, dan ruil ik hem gewoon in! :)


Weer een triple rijder erbij })

Hey, dit is pagina 2 *D
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag lekker met de bike op stap geweest :]

De daytona shock samen met de progressieve veren ( en dikkere olie ) geven een veel beter gevoel dan origineel. Ik vind alleen dat de demping in de voorvorken iets meer had mogen zijn, helaas is dit niet in te stellen.
De motor is nu veel meer in balans.

Ik kan me haast niet voorstellen dat er mensen zijn met een daytona shock en originele voorveren dat die dat prettig vinden rijden. De voorkant moet dan erg zoekerig worden volgens mij. Persoonlijk vind ik dat niet prettig rijden.

Zoals het nu is is het zeker acceptabel het gaat nu een hoop geld kosten om er in vergelijking een klein beetje op vooruit te gaan ( meer demping in de voorkant ) dus ik zal er maar aan moeten wennen.
 
Hmmm.

Ik heb nog niet echt fatsoenlijk er mee gereden natuurlijk, maar ik denk dat voor mijn gewicht de afstelling nog best wel goed is.

zon 55kg met pak aan.

Ik ga dus geen veranderingen doen aan de vering. Maar voor mensen die zwaarder zijn is het mischien wel aan te raden dan.
 
vanmiddag lekker met de bike op stap geweest :]

De daytona shock samen met de progressieve veren ( en dikkere olie ) geven een veel beter gevoel dan origineel. Ik vind alleen dat de demping in de voorvorken iets meer had mogen zijn, helaas is dit niet in te stellen.
De motor is nu veel meer in balans.

Ik kan me haast niet voorstellen dat er mensen zijn met een daytona shock en originele voorveren dat die dat prettig vinden rijden. De voorkant moet dan erg zoekerig worden volgens mij. Persoonlijk vind ik dat niet prettig rijden.

Zoals het nu is is het zeker acceptabel het gaat nu een hoop geld kosten om er in vergelijking een klein beetje op vooruit te gaan ( meer demping in de voorkant ) dus ik zal er maar aan moeten wennen.

Mss eens dikkere olie steken vooraan?
 
vanmiddag lekker met de bike op stap geweest :]

De daytona shock samen met de progressieve veren ( en dikkere olie ) geven een veel beter gevoel dan origineel. Ik vind alleen dat de demping in de voorvorken iets meer had mogen zijn, helaas is dit niet in te stellen.
De motor is nu veel meer in balans.

Ik kan me haast niet voorstellen dat er mensen zijn met een daytona shock en originele voorveren dat die dat prettig vinden rijden. De voorkant moet dan erg zoekerig worden volgens mij. Persoonlijk vind ik dat niet prettig rijden.

Zoals het nu is is het zeker acceptabel het gaat nu een hoop geld kosten om er in vergelijking een klein beetje op vooruit te gaan ( meer demping in de voorkant ) dus ik zal er maar aan moeten wennen.

luchtkamer aanpassen of andere olie proberen misschien een optie ?
 
Laatst bewerkt:
Hmmm.

Ik heb nog niet echt fatsoenlijk er mee gereden natuurlijk, maar ik denk dat voor mijn gewicht de afstelling nog best wel goed is.

zon 55kg met pak aan.

Ik ga dus geen veranderingen doen aan de vering. Maar voor mensen die zwaarder zijn is het mischien wel aan te raden dan.

55kg? wat is dat voor gewicht.. dat weegt mijn pak alleen al :+
 
luchtkamer aanpassen of andere olie proberen misschien een optie ?

Er zit al dikkere olie in dan standaard.... samen met de progressieve veren. Vering is hard genoeg, maar de demping had wat meer gemogen.
Nog dikkere olie ... tsja ... misschien is proberen, maar ik moet dan eerst even aan mijn dealer vragen wat er eigenlijk nu inzit ... :]

Verder ben ik een blij ventje :-) Nu nog wachten op mijn alu zards ! en dan ben ik voorlopig klaar ( of misschien toch nog een gel zadeltje ;-) )
 
triumphstreettriplegr5.jpg
 
prachtige fiets... en word het een groene of toch maar een witte?

Groen :9~ :}


vtr wordt helemaal triple para hehe.

:Y maar eerst moet ik Ex-VTR rijder worden.... O-)

By the way, heeft iemand ervaring met Salland twin motoren in Zwolle? Wou volgende week is ff kijken wat ze me daar aan inruil geven namelijk, dan ben ik er maar vanaf. Tenminste als ze me een goede prijs geven voor de vtr.... dat particulier verkopen schiet ook niet op. :?

Waardeloze motor om te verkopen zo'n vtr.... B| Hoe mooi of goedkoop die ook is het loopt voor geen meter!! Mijn vorige 2 motoren was ik allebei binnen een week kwijt....
 
Laatst bewerkt:
Heb je hem al ergens te koop staan dan?

Laat maar, al gevonden

Hij staat op MF, Marktplaats en Speuders.... En 4900euro lijkt me een meer dan reeële prijs voor een fiets in deze staat en dit bouwjaar! :) Achja mischien moet ik ook gewoon wat meer geduld hebben O-)
 
Ach, je moet toch wachten op je Street. Denk alleen dat je bij de dealer niet zo'n prijs krijgt...

Nee klopt, bij de dealer krijg ik een paar honderd euro minder!! Daarom wil ik hem particulier verkopen ;) Als je niks in te ruilen hebt kan je ook meer doen met de prijs/accesoires :)
 
Triumph Days Spa-Francorchamps 20/04/08

De 2 opties zijn:
A) Je kan inschrijven voor proefritten op 2 verschillende Triumph modellen (proefritten vinden plaats op de openbare weg) en een sessie van 25 min. op het circuit met eigen motor, voor de prijs van 30 euro .Een koffie zit in de prijs bij inbegrepen

B) Triumph rijders kunnen inschrijven voor 2 sessies van 25 minuten op het circuit met eigen motor uiteraard en een parade (allen samen op het circuit, duurtijd +/- 35 minuten) voor de prijs van 95 euro In deze prijs zit een verzorgde lunch en Triumph T-shirt gemaakt voor het evenement inbegrepen.

De dag loopt samen met Bikers Cup races op het circuit, die uiteraard gratis kunnen worden bijgewoond. Dit houdt in dat er buiten de TRIUMPH proefritten een hoop andere motoractiviteiten te bewonderen zijn.
 
Hmmm.

Ik heb nog niet echt fatsoenlijk er mee gereden natuurlijk, maar ik denk dat voor mijn gewicht de afstelling nog best wel goed is.

zon 55kg met pak aan.

Ik ga dus geen veranderingen doen aan de vering. Maar voor mensen die zwaarder zijn is het mischien wel aan te raden dan.

55kg??? zo da's weinig hehe. en dan ook nog met pak aan. Als er ooit eens een meeting is van alle striples op dit forum dan moet je maar iets opvallends aandoen, anders zien we je niet lopen :+

Deeltje drie al, gaat wel lekker vooruit hier *O*
 
Triumph Days Spa-Francorchamps 20/04/08

De 2 opties zijn:
A) Je kan inschrijven voor proefritten op 2 verschillende Triumph modellen (proefritten vinden plaats op de openbare weg) en een sessie van 25 min. op het circuit met eigen motor, voor de prijs van 30 euro .Een koffie zit in de prijs bij inbegrepen

B) Triumph rijders kunnen inschrijven voor 2 sessies van 25 minuten op het circuit met eigen motor uiteraard en een parade (allen samen op het circuit, duurtijd +/- 35 minuten) voor de prijs van 95 euro In deze prijs zit een verzorgde lunch en Triumph T-shirt gemaakt voor het evenement inbegrepen.

De dag loopt samen met Bikers Cup races op het circuit, die uiteraard gratis kunnen worden bijgewoond. Dit houdt in dat er buiten de TRIUMPH proefritten een hoop andere motoractiviteiten te bewonderen zijn.

Leuk alleen jammer dat die het zover weg is.... O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan