Triumph Street Triple, deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik weeg 62kg (1,76) maar 55 is wel heeel weinig ben je maar 1,50 ofzo marien :+ ?
heb ook heel lang maar 58-59 gewogen maar sinds ik werk (en hele dag door eet :P )
Ben ik 3kg verzwaard *O* (soms zit ik om 5 u s'morgens al aan de chips :X _O- )
 
55kg??? zo da's weinig hehe. en dan ook nog met pak aan. Als er ooit eens een meeting is van alle striples op dit forum dan moet je maar iets opvallends aandoen, anders zien we je niet lopen :+

Deeltje drie al, gaat wel lekker vooruit hier *O*

Ik ben het alter-ego van Mad Matt, met hopelijk mijn toekomstige pak ;)
 
Laatst bewerkt:
ik weeg 62kg (1,76) maar 55 is wel heeel weinig ben je maar 1,50 ofzo marien :+ ?
heb ook heel lang maar 58-59 gewogen maar sinds ik werk (en hele dag door eet :P )
Ben ik 3kg verzwaard *O* (soms zit ik om 5 u s'morgens al aan de chips :X _O- )

hehe.

Ik ben 1.76 en eet tamelijk veel :Y
 
voor een man maakt dat aankomen nog niet veel uit, zolang je in je pak past.
bij ons gaat het isolerend vermogen bij de voorgevel toch snel achteruit en dat is swinters niet fijn
(ben ook te dwars om binnen te blijven! :] )
motorpakken zijn hier toch niet echt goed op gebouwd, of ik heb de verkeerde gekocht
 
Groen :9~ :}:Y maar eerst moet ik Ex-VTR rijder worden.... O-)

By the way, heeft iemand ervaring met Salland twin motoren in Zwolle? Wou volgende week is ff kijken wat ze me daar aan inruil geven namelijk, dan ben ik er maar vanaf. Tenminste als ze me een goede prijs geven voor de vtr.... dat particulier verkopen schiet ook niet op. :?

Waardeloze motor om te verkopen zo'n vtr.... B| Hoe mooi of goedkoop die ook is het loopt voor geen meter!! Mijn vorige 2 motoren was ik allebei binnen een week kwijt....

Ja redelijk ervaring mee, niet motor gekocht maar wel proefrit gedaan en wat onderdelen besteld. Leuke gasten, lekker serieus mee bezig... kijjk die site maar oa uitgevonden xenon voor Street enz. Niks mis mee!
 
Ik zat te denken, als ik het circuit opga.. De demper van Arrow 3-1, thuis te laten en een op maat gemaakte demper er op te schuiven.. heb nog een paar originele liggen van motoren, de linkpijp op maat maken en demper inkorten en nieuw ophangpunt aan lassen. Zodat hij net zo groot is als de originele...

Heb je ook geen gezeik meer..?
 
Mogen in de openingspost onder 'Coenster' de niet meer werkende url's worden vervangen door de volgende twee:

193807428_6_ox0L.jpeg


175998430_6_1CQI.jpeg
 
Ik zat te denken, als ik het circuit opga.. De demper van Arrow 3-1, thuis te laten en een op maat gemaakte demper er op te schuiven.. heb nog een paar originele liggen van motoren, de linkpijp op maat maken en demper inkorten en nieuw ophangpunt aan lassen. Zodat hij net zo groot is als de originele...

Heb je ook geen gezeik meer..?

Daar hebben we het bij ons thuis ook over gehad. Tis zonde om het hele originele systeem er op te moeten schroeven, als het ook afkan met een soort van gecostumizede slip-on. Ben benieuwd hoe je het op gaat lossen!
 
Coenster moet gewoon meer poetsen :+ ;)


@PeterD:

pack A: Motorshop Limburg nv
pack B: Motorshop Limburg nv


@VTR: Zal er maar net vanaf hangen waar in Nederland je woont. Niettegenstaande dat moet je Franco echt wel eens meegemaakt hebben :)

Naja zo heel ver is het volgens mij ook weer niet..... Maarja het is voor mij niet naast de deur. SPA is idd erg gaaf.... :)


Ja redelijk ervaring mee, niet motor gekocht maar wel proefrit gedaan en wat onderdelen besteld. Leuke gasten, lekker serieus mee bezig... kijjk die site maar oa uitgevonden xenon voor Street enz. Niks mis mee!

Waar heb je zelf de motor gekocht? Neem aan als je bij Salland twin motoren bent geweest uit de buurt van Zwolle komt?

Ik denk dat ik daar volgende week maar is ff ga kijken als het mooi weer is :) Wie weet krijg ik daar wat meer voor mijn VeTeR :) Ben ik daar in 1 klap ook vanaf *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan