Triumph Street Triple, deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
1400km, dat is toch aardig wat, zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Zeker omdat hij al lang zijn eerste beurt heeft gehad en het meeste vijlsel met het vervangen van de olie al weg is.
éérste 40km zijn het belangrijkst bij inrijden :Y En er zijn mensen die hem langs de snelweg naar huis rijden als éérste rit |(
Dan heb ik mijn :] wel VEEEL beter ingereden hoor :Y direct de binnenwegen door naar huis :)
 
zin er nog mensen die at plaatjes hebben van custum striples
hier een paar die ik net heb gevonden op internet
full
 
éérste 40km zijn het belangrijkst bij inrijden :Y En er zijn mensen die hem langs de snelweg naar huis rijden als éérste rit |(
Dan heb ik mijn :] wel VEEEL beter ingereden hoor :Y direct de binnenwegen door naar huis :)


ho ho! Moment... Eerste 40 kilometers dus snelwegrijden vermijden?

Laat dat nou bijna de hoeveelheid kilometers naar huis zijn :S

Kan dat nou heeeel veel kwaad? Anders moet ik maar een alternatieve route plannen
 
snel weg maakt niet uit als je maar niet te veel toeren maakt. in de hoogste versnelling met 2500 toeren ga je nog redelijk snel
 
éérste 40km zijn het belangrijkst bij inrijden :Y En er zijn mensen die hem langs de snelweg naar huis rijden als éérste rit |(
Dan heb ik mijn :] wel VEEEL beter ingereden hoor :Y direct de binnenwegen door naar huis :)

Op, of naast de snelweg ?

Ik zal zelf de rit naar huis binnendoor rijden, heb je al gauw een km of 30 / 40 er op staan voor ik thuis ben.
 
ho ho! Moment... Eerste 40 kilometers dus snelwegrijden vermijden?

Laat dat nou bijna de hoeveelheid kilometers naar huis zijn :S

Kan dat nou heeeel veel kwaad? Anders moet ik maar een alternatieve route plannen

Nee dat bedoelt tom denk ik niet, eerder van dat mensen zelfs de snelweg vermijden omdat ze denken dat dat slecht is. Althans daar ga ik vanuit.

Ik zou gewoon de snelweg pakken :? en afwisselen met je snelheid. :?
 
ho ho! Moment... Eerste 40 kilometers dus snelwegrijden vermijden?

Laat dat nou bijna de hoeveelheid kilometers naar huis zijn :S

Kan dat nou heeeel veel kwaad? Anders moet ik maar een alternatieve route plannen
Snelweg zijn constant dezelfde toeren je kan idd wel wat gas open en dicht doen maar volgens het boekje mag je maar max 100 km/h rijden tijdens inrijden dus dat zit er niet in op de snelweg :N
éérste 40 km zijn het belangrijkst omdat daar voor 80% de onderdelen al op elkaar zouden inslijten dus moet je veel optrekken/remmen schakelen enz omdat je andersgeen goeie "ring seal" krijgt als de motor constant aan de zelfde toeren word gereden...
Veel belasten is de boodschap natuurlijk niet volgas aan 10 000TPM ;)
 
omdat jullie hem zo mooi vinden
kheb em van het engelse forum
ik geloof dat ie schreef dat ze hem in japan zo leveren en dat hij de daytona kleur had gebruikt omdat dat bijna de zelfde kleur is
verder had hij het logo aangepast omdat ie het te retro von
full
 
:Y

Dealer belde met kentekengegevens en meldcode. Heb gelijk de verzekering geregeld van mijn Britse snol *O* Heb de MF-Sticker hier ook al klaarliggen om geplakt te worden. Ben er klaar voor :Y Hopen dat de weergoden meewerken.

*NightBeat roept op om massaal maagden op te offeren voor mooi weer*

Zometeen laatste tankbeurt en de valdoppen erafhalen van mijn Donderse Poesje ;( (Stom he, dat je zo kan hechten aan je motor?)

Hee gefeliciteerd! Marien, vertelde me het op msn, en in de haast van het lezen dacht ik dat hij zijn fiets mocht ophalen (nogmaals sorry Marien).
Maar genieten joh, je redelijk aan de toerentallen houden en vooral veel op en neer schakelen...Die 40 km snelweg lijkt me geen probleem, maar er ook niet langer dan noodzakelijk op rijden zou ik zeggen. Gewoon daarna met een iets grotere omweg naar huis en veel bochten en schakelen doen :) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan