Triumph Street Triple, deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste 300km staan er al weer op. Niet te gek, hou me vooral aan de sticker op de tank, zit zo rond de 5000 toeren, heel af en toe naar de 6000 toeren.

Einde van de rit vandaag 1 of 2xtje naar 8000 toeren ofz onder een tunneltje ( neutraal ), maar voor de rest lekker in rijden. Die ene keer 8000 toeren is toch niet schadelijk? "Ze" zeggen ook dat het goed is met inrijden om de zoveel tijd eventjes een keertje wat meer gas te geven om de druk te verhogen, daarna weer rustig verder met inrijden. Motor was warm (60km al gereden toen). Oh ja, ik doe alles met 1/5e gas van wat normaal mogelijk is natuurlijk :+

De owners manual zegt ook weer heel wat anders dan de tank sticker :X

Reed ook nog een bos door, richting zee. allemaal oneven klinkers en rotzooi, had de grootste moeite om aan uit aan uit aan uit tegen te gaan.

Voor de rest snort die als een katje, hij begint wat feller te worden naar mijn idee, morgen even het olie niveau bekieken.

Merk wel dat wanneer die in zijn vrij staat dan voel je de motor een beetje meer werken, zodra je de koppeling in trekt heb je dat niet meer.

Oh en ik heb het idee dat mijn lampen naar linksafwijken, alsof die voor engeland bedoelt is :X

Wat ook nog wel eens wat helpt is gewoon wat licht uit het zadel (alsof het een cross ding is alleen niet zo overdreven staan dan) en ver voor je uit kijken, dan ben je ook minder bezig met aan-uit etc...
 
eerste service beurtje is ook geboekt, pas over 2 weken ben ik aan de beurt, dan zit ik ook al aan de 1500 km ofzo.

Dealers antwoord, lekker boeiend, gewoon rijden er mee, stond ook nog een gixxer met al 2000km erop, toen pas zijn eerste beurtje. :)

Leuke van fora is dat men elkaar goed gek kan maken :+. Zelfde als je voor een nieuwe tv zit te kijken :X. Maar goed, lekker rijden :) Goed warm laten rijden daarna voorzichtig zover het kan, het gas er op :]

Volgens mij zit ik er zelf meer mee, want ik ben motors niet gewend enz, daarom dat ik het vraag. Maar ik hoor niemand wheelies die ook super slecht zijn, burnouts nog slechter, flink op de koppeling omhoog laten komen slecht, stoppies slecht. Ik kan me dan idd wel ergere dingen bedenken :? Het was een kortstondig rukje aan het gas terwijl ik met een vaart aan kwam rijden richting tunneltje *O*


Vanavond rondje walcheren :]

Als je dat soort dingen heel veel doet is het slecht ja, maar als je zo iets af en toe doet maakt dat helemaal niks uit, en zorgen dat het blok warm is scheeld ook een hoop
 
Hey mensen,

Heb het een tijdje rustig aangedaan, maar de piep in mijn oor is nog steeds aanwezig. Ben wel weer gewoon gaan motorrijden. Heb gister een leuk aankoop gedaan... Ja ja, NightBeat is vreemdgegaan met.....


Een Puch Maxi Super :] :+

Heb hem gekocht voor mijn pa. Erg leuk ding. Blijkt de vorige eigenaar ook een mede Forummer te zijn *D

Mijn pa zag voor het eerst mijn "rijstijl". Heb gelijk op mijn flikker gehad, terwijl hij degene is geweest dat ik moest zoeken naar andere veren :X
(NightBeat reedt met 130 door een bocht met adviessnelheid 70 :o )

Mijn zusje verzweeg maar het feit dat zij die bocht met haar auto met 160 neemt B|
(Zusje is meer een Tuning-Anita :P )
 
Hey mensen,

Heb het een tijdje rustig aangedaan, maar de piep in mijn oor is nog steeds aanwezig. Ben wel weer gewoon gaan motorrijden. Heb gister een leuk aankoop gedaan... Ja ja, NightBeat is vreemdgegaan met.....


Een Puch Maxi Super :] :+

Heb hem gekocht voor mijn pa. Erg leuk ding. Blijkt de vorige eigenaar ook een mede Forummer te zijn *D

Mijn pa zag voor het eerst mijn "rijstijl". Heb gelijk op mijn flikker gehad, terwijl hij degene is geweest dat ik moest zoeken naar andere veren :X
(NightBeat reedt met 130 door een bocht met adviessnelheid 70 :o )

Mijn zusje verzweeg maar het feit dat zij die bocht met haar auto met 160 neemt B|
(Zusje is meer een Tuning-Anita :P )

Zou toch eens langs een gehoorkundige o.i.d langs gaan,

Om heel eerlijk te zijn had ik ook na een dag rijden zonder dopjes een lichte fluit in me oren, de 1 is daar gevoeliger voor dan de ander lijkt het, maar sindsdien rijd ik altijd met oordopjes in.
 
Hoi,

voor degene die interesse hebben. Ik heb nog twee daytona 675 schokbrekers, vers uit de krat.
Prijs €150,- per stuk. Exclusief verzend kosten. Afhalen mag ook natuurlijk, zit in het midden van het land.

Gr,

TripleBee
 
Laatst bewerkt:
Hey Marien gefeliciteerd! Leuk dat je nu eindelijk kunt rijden. Ik weet, ben wat laat, maar moest de mijne ook even inrijden :) Maar dat was na de eerste dag met 600+ km's al aardig gelukt. Leuk passen-ritje, en heb niet echt gelet op "voorzichtig" inrijden, alleen het toerental niet te vaak boven de helft gehad. Nu eerst op vakantie, dus de CB moet even wachten. Veel plezier en veilige km'rs met de Street!
 
updeet over mijn tank folie, heel de avond lopen kutten, ben bijna zover dat het gaat lukken.

Het hele vlak onder het triumph logo dat is prima te doen, maar zodra die over die bobbel helemaal onderaan de tank heen gaat dan wordt het een pain in the ass om het goed te krijgen, daarom heb ik er voor gekozen om dat stukje dan maar open te houden.

Ik heb al een stuk of 5 test stukken gesneden en iedere keer was er wel wat mis, maar nu heb ik een mooie vorm te pakken. Het stuk dat ik geplakt had zag er goed uit :) Alleen volgende keer toch wat zeep bij het water doen anders krijg je moeilijk die bubbels er uit.

Morgen weer verder,

Nu eerst ff rondje rijden.
 
Je hebt de CB binnen dus :D

moooi, hoe bevalt ie

Zeer goed :Y Stuurt ongelovelijk licht, bijna net zo gemakkelijk als een Street. Remt goed, geen neiging tot opstellen en ook kwa vermogen erg gemakkelijk te berijden. Precies wat ik zocht. Had nog wel kort een probleem met schakelen, maar dat was ineens weer over en is niet meer voorgekomen. Ik zal het wel even melden bij de dealer. De vering is ook meer op comfort dan op sport ingesteld, maar dat was op de soms hobbelige wegen juist wel aangenaam. Dus de CB is zeker ook een erg fijne stuur-motor.
 
Hoi,

voor degene die interesse hebben. Ik heb nog twee daytona 675 schokbrekers, vers uit de krat.
Prijs €150,- per stuk. Exclusief verzend kosten. Afhalen mag ook natuurlijk, zit in het midden van het land.

Gr,

TripleBee


Ik ben wel erg geïnteresseerd. Ze zijn dus helemaal nieuw? Dan reserveer ik er hierbij één.

Zou em wel kunnen halen, tenzij versturen natuurlijk erg goedkoop is.... Ik zit in het noorden van het land.
 
Hoi,

voor degene die interesse hebben. Ik heb nog twee daytona 675 schokbrekers, vers uit de krat.
Prijs €150,- per stuk. Exclusief verzend kosten. Afhalen mag ook natuurlijk, zit in het midden van het land.

Gr,

TripleBee

Jaaaaaaaa, gisteren bericht dat hij volgende week aankomt en binnen 2 weken kan halen. Begint net mijn vakantie .

Zou eigenlijk in september pas komen .

Dus even twijfelen of ik met de speed of mijn nieuwe street ga. Moet hem wel nog eerst inrijden .

ps. Heb ook wel intresse in de daytona schokbreker.

Ik zit helemaal in het zuiden des lands
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel erg geïnteresseerd. Ze zijn dus helemaal nieuw? Dan reserveer ik er hierbij één.

Zou em wel kunnen halen, tenzij versturen natuurlijk erg goedkoop is.... Ik zit in het noorden van het land.


Ze komen rechtstreeks van twee nieuwe daytona's 675 af die omgebouwd zijn tot racers.

Gereserveerd door:

- DJTJ
- PocketRocket

Zal vandaag even checken wat de daadwerkelijke verzendkosten zijn, maar ik verwacht ergens tot €15,-
 
Ze komen rechtstreeks van twee nieuwe daytona's 675 af die omgebouwd zijn tot racers.

Gereserveerd door:

- DJTJ
- PocketRocket

Zal vandaag even checken wat de daadwerkelijke verzendkosten zijn, maar ik verwacht ergens tot €15,-

DJTJ en PocketRocket,

verzendkosten zijn € 10,-

Laat me even weten of jullie de schokbreker op komen halen of dat jullie um willen laten opsturen. Stuur me even een mailtje (staat in MF profiel), dan kan ik jullie de gegevens sturen waar het geld naar overgemaakt kan worden indien jullie de schokbreker per post willen ontvangen.
 
TripleBee mocht er iemand afhaken, of mocht je er nog een paar krijgen de komende maanden, let me know!! :) lamaar! :)

Wat een weertje!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan