Triumph Street Triple, deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

-=Marien=-

MF veteraan
13 mei 2006
15.634
2
triumphpe7.gif


Triumph%20Street%20Triple4.jpg


Welkom in het vierde deel van dit topic over een geweldige motor.

Eerdere topic:
Triumph Street Triple
Triumph Street Triple, deel 2
Triumph Street Triple, deel 3

Street Triple 675
StreetTriple_overview_main_2008.jpg


Specificaties
http://www.triumph.co.uk/holland/Street Triple_2828.aspx

Kleuren 2008

Wit - Snelst
Groen - Sneller
Zwart - Snel

Kleuren 2009

Wit - Snelst
Groen - Sneller
Zwart - Snel
Geel - Traagst


Street Triple 675 R
Triumph%20-%20introductie%20-%20Street%20triple%20R.jpg


Specificaties
Sigma Solutions Placeholder

Wat is er anders dan de gewone Triple?
2 Speciale kleuren
Radiale remklauwen
Radiale rempomp
Volledig instelbare voorvering
Volledig instelbare achtervering
Nieuwe Windscreen
Aluminium stuur
Een ander zadel (zwart/grijs).

Kleuren 2009

Mat grijs
Oranje


Meetings
Eerst Triumph Street Triple meeting, Brabo editie

Filmpjes
YouTube

totaaloverzicht:
triumph street triple - YouTube

Internationale fora
Triumph675.Net Forums - Powered by vBulletin
Street Triple

Overzicht uitlaten
Tutti gli scarichi per la Street Triple

Tip van het topic
Originele accesoires nodig, dan is Ebay je grootste vriend, en Bush natuurlijk die ervoor gezorgd heeft dat de Dollar niet veel meer waard is dan een natte krant ;)
www.ebay.com

Tip 2:
(na ervaring)
Op de taartschep zit een sensor, mocht je deze los halen en contact aandraaien dan gaat je motor op "safe-mode" (minder vermogen etc).
Dit kan ook door diverse dingen komen, maar hier een kleine test waaraan je kan zien of het probleem is opgelost.
1: start je motor (in neutraal, anders krijg je lamme hand van de koppeling)
2: Laat aantal minuten stationair draaien (3 balkjes temp aan)
3: Zet uit met sleutel, laat afkoelen.
4: Herhaal dit minimaal 1x
5: In de 3e run (bij mij athans) ging het lampje uit.
De ECU voert dan een zelfdiagnose uit en ziet dat het probleem is opgelost (scheelt weer een ritje naar de dealer).
Mocht hij niet uit gaan, rij dan toch even langs de dealer, het probleem is dan nog niet opgelost.
Ik hoop dat niemand dit ooit nodig heeft, maar ik was niet de eerste hiermee en denk ik ook niet de laatste :)


Foto's van de motoren

RichieRich
zard1.jpg



Coenster
193807428_6_ox0L.jpeg


Flow
full


Mad Matt
s6000633ja3.jpg


Atown
atown.jpg


JP Hornet
8a2quck.jpg


SimonD600
simond600xc2.jpg


Streetwouter
streetbrug2.jpg


Peter D
peter1af6.jpg


Jan vd Meulen
jan1zx1.jpg


Shak3y
shak3y1if2.jpg


Yamadrama
yamadrama1xy4.jpg


Trippelke
IMG_0068_2.JPG


'Nelly'
streettriple071.jpg


R@inman
full


Street Driver
full


Dafalganhooligan
S7000378.jpg


MarcelPulami
streetmarcelpulamiqt3.jpg


Mercurius
255197240_6_Wp_w.jpeg


Flaterik
full


Lennyway
full


Nightbeat
259180047_5_UoJg.jpeg


Fuel
full


Fans
Losbol - Hornet
 
Laatst bewerkt:
Ik citeer Dafal even:

"Dit is HET deel waar ik mijn triple krijg :Y *O* "
 
Laatst bewerkt:
ook lekker poze in deeltje 4 !!
a9f89d215b0ea0f7d399c2e1d44a441b


ik hoopte foto's van mijn nieuwe arrow 3 in 1 systeem te kunnen posten, maar dat wordt volgende week jammer genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Nette fiets hoor, maar dat zei ik al in het vorige topic :+

Houdt de glimmende kant boven :9~~

Oh en ja, ik heb mezelf wel inderdaad geknepen of het echt waar was :$
(Vraag uit vorige topic ;) )

Zolang wacht je dan en dan is ze d'r in ene. Pas thuis aangekomen, kwam ik erachter dat ik eigenlijk niet eens heb afscheid genomen van de Thundercat :o

Wilde eigenlijk nog een foto van die 2 naast elkaar... Oh well... :/

Zij was het wachten echt wel waard. Iedereen zei het al: "Tis het wachten waard." En verdomd. Ze is het wachten ook waard... :Y
 
Ach, nog minder dan 4 weekjes, dus valt mee, maar dan heb ik wel 6 maanden moeten wachten :O
 
nightbeat: het wordt ook mijn eerste motor, dus dat zal mij ook best gebeuren :)
Mooie uitlaten, ik hou ze (voorlopig) even standaard, eerst een kijken hoe die klinken.
Have fun!!

Misschien is dit ook wel hét deel waar ik me streetje krijg... of misschien deeltje 5 *D
 
Laatst bewerkt:
nightbeat: het wordt ook mijn eerste motor, dus dat zal mij ook best gebeuren :)
Mooie uitlaten, ik hou ze (voorlopig) even standaard, eerst een kijken hoe die klinken.
Have fun!!

Het wordt ook mijn eerste fiets.

Enige met 25kw powah hier :P
 
nightbeat: het wordt ook mijn eerste motor, dus dat zal mij ook best gebeuren :)
Mooie uitlaten, ik hou ze (voorlopig) even standaard, eerst een kijken hoe die klinken.
Have fun!!

Misschien is dit ook wel hét deel waar ik me streetje krijg... of misschien deeltje 5 *D

Ik gok op deeltje 6,

Topic loopt zon 2 maanden denk ik ?
 
wel strerk van triumph dat ze zo goed geslacht zijn in de juiste doelgroep te berijken met de street triple. het was de bedoeling om jongere rijders te trekken, nou dat is wel gelukt als ik het hier zo lees. het is namelijk ook mijn eerste motor.
 
Het is mijn tweede pas. Zo'n 15 jaar geleden mijn Yamaha XS400 verkocht en sinds 1 week weer trotse bezitter van een Street Triple. Jong?.... niet echt, 56, maar voel me op de Triple weer 18! *D

Was meteen verkocht na haar geprobeerd te hebben op de Triple Days in Lelystad. Was maar 15 minuten of zo maar het voelde gelijk zo vertrouwd dat zelfs ik, "aartstwijfelaar" het direct wist! :]
 
wel strerk van triumph dat ze zo goed geslacht zijn in de juiste doelgroep te berijken met de street triple. het was de bedoeling om jongere rijders te trekken, nou dat is wel gelukt als ik het hier zo lees. het is namelijk ook mijn eerste motor.
en bij mij één van de zovele ,tel kwijt :+ denk 33
112cz9h.jpg
 
Heeft iemand al een kettingsmeersysteem (bv Pro-0iler) gemonteerd op zijn Street Triple?

Als ik de berichten lees op MF dan betekent dat het einde van ketting onderhoud, nooit meer schoonmaken, smeren, spannen en vervangen!

Graag wat pics van locatie reservoir, etc.

Greetzzz
 
Juist wel, op een motor houden ze nooit aan voor een blaastest... dus voortaan maar op de fiets naar feestjes ipv de vierwieler!

:o

the Flow wat zeg je nou??? Zometeen ga je ook nog zeggen dat je wheelies trekt op de openbare weg!!! :X


:+
 
Vraagje voor de mensen met andere spiegels (hetzij die barends of aftermarket spiegels):

Steken die van jullie verder uit dan de originele spiegels?

Zit namelijk met het (luxe) probleem dat de spiegels het moeilijk maken om de Lady netjes in de schuur te krijgen. Tis allemaal echt net aan met die standaardspiegels en de deuropening.

Krijg van mijn pa (nu al) de opdracht om andere spiegels te halen, want hij kan moeilijk bij zijn fiets komen _O-
 
Laatst bewerkt:
De standaardspiegels steken, als een soort flaporen die het design verstoren uit, voorbij de beide stuurhandvaten.
Niet voor niets is de pr-afbeelding van street die bovenaan dit nieuwe topic staat een mooie in leer gestoken meid op een fiets zonder die lelijke spiegels!... enfin, ik heb alleen aan de linkerkant het optionele bar-end triumphspiegeltje gemonteerd, fluitje van een cent, en de voorkant is nu duidelijk smaller.
Ik rij nu veel gemakkelijker door de schuttingsdeur en schuur in, waar ik eerst met een soort heen-en-weer beweging moest manouvreren. Ik had in eerste instantie 2 spiegeltjes willen bestellen maar alleen aan de linkerkant staat goed en geeft voldoende zicht naar achteren... het is even wennen.
 
Laatst bewerkt:
De standaardspiegels steken, als een soort flaporen die het design verstoren uit, voorbij de beide stuurhandvaten.
Niet voor niets is de pr-afbeelding van street die bovenaan dit nieuwe topic staat een mooie in leer gestoken meid op een fiets zonder die lelijke spiegels!... enfin, ik heb alleen aan de linkerkant het optionele bar-end triumphspiegeltje gemonteerd, fluitje van een cent, en de voorkant is nu duidelijk smaller.
Ik rij nu veel gemakkelijker door de schuttingsdeur en schuur in, waar ik eerst met een soort heen-en-weer beweging moest manouvreren. Ik had in eerste instantie 2 spiegeltjes willen bestellen maar alleen aan de linkerkant staat goed en geeft voldoende zicht naar achteren... het is even wennen.

En bevalt het zicht? Ik bedoel, zie je meer dan je ellebogen? Is natuurlijk niet erg als je erg narcistisch bent :P

Oh en hoe reset je de tripmeter. Die Britten denken humouristisch te zijn door de boekjes in het Frans te leveren B|

* Doet me denken aan die ene agent in Allo Allo*
 
Laatst bewerkt:
En bevalt het zicht? Ik bedoel, zie je meer dan je ellebogen? Is natuurlijk niet erg als je erg narcistisch bent :P

Oh en hoe reset je de tripmeter. Die Britten denken humouristisch te zijn door de boekjes in het Frans te leveren B|

* Doet me denken aan die ene agent in Allo Allo*
hier heb je een digitale versie:
klik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan