Triumph Street Triple, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat bedoel ik inderdaad ;). Ik wil volgend jaar de vernieuwde Daytona 675 kopen, ben benieuwd of daar ook zo'n lange wachttijd op gaat zitten...
Vind de nieuwe nog niet echt echt een mooier uiterlijk hebben dan de huidige. :N
Al kan dat ook aan de foto's liggen.
 
Trouwens heeft iemand enig idee of het kentekenplaat ook tussen de dubbele arrow dempers past? Of heeft iemand anders een mooi alternatief voor de taartschep?
 
Damn ik heb pagina 1 gemist :(
PS mijn foto mag veranderd worden in deze ;)
S7000739.jpg
 
Trouwens heeft iemand enig idee of het kentekenplaat ook tussen de dubbele arrow dempers past? Of heeft iemand anders een mooi alternatief voor de taartschep?
Dat vraag ik me dus ook af, maar verwacht niet dat het past. Daarbij als je de 'lip' aan de originele undertail laat zitten dan komt de plaat er ook net niet tussen als het goed is.
 
Laatst bewerkt:
Nee past niet, moet een stukkie eronder.
Ik wacht op me houder + achterlicht, als het eronder zit zal ik een piccie maken met met korte kenteken houden en arrow 3-2.
 
Laatst bewerkt:
Geld is binnen, offerte ligt klaar, straks naar de dealer om even een krabbel te zetten :D

Gefeliciteerd!

Ben wél benieuwd wat die offerte nou inhoudt, nog een leuke deal kunnen maken? ;)

Je gaat hem toch bij Twin Parts bestellen?
 
Gefeliciteerd!

Ben wél benieuwd wat die offerte nou inhoudt, nog een leuke deal kunnen maken? ;)

Je gaat hem toch bij Twin Parts bestellen?

Ja heb een prima deal, maar ga er straks nog wel wat extra dingetjes bij bestellen (rizoma spiegel en een hugger denk ik) En idd bij Twinparts ga ik hem bestellen. Mijn vader komt er al jaren en ik vind ze ook heel betrokken bij de klant, nemen de tijd voor je en voordat je binnen bent staat de koffie al ingeschonken. :}
 
Proefrit aangevraagd en reactie gekregen van Motoport Goes :)
13 september staat de proefrit geplanned tussen 13:00u en 15:00u :) :)

Kan niet wachten :9 :9~ :9~ 8-)


Goedemorgen

Op dit moment kunnen wij U niet laten proefrijden,echter half september komt onze nieuwe demo
in de vorm van de nieuwe Streettriple R.
Wij nodigen U graag uit voor een proefrit op deze motor.
 
Ja heb een prima deal, maar ga er straks nog wel wat extra dingetjes bij bestellen (rizoma spiegel en een hugger denk ik) En idd bij Twinparts ga ik hem bestellen. Mijn vader komt er al jaren en ik vind ze ook heel betrokken bij de klant, nemen de tijd voor je en voordat je binnen bent staat de koffie al ingeschonken. :}

Klopt, aardige lui, ik heb de mijne daar ook gekocht.

Doe de groeten aan Leonard want ik zie hem waarschijnlijk niet meer, Groningen is een beetje ver voor een onderhoudsbeurtje vanuit Almere. :W
 
Laatst bewerkt:
Bij kleuren 2009 is het eigenlijk ook mat oranje he :)
Zie trouwens bij de triple-owners geen één met een radiator cowl :o
 
Laatst bewerkt:
Vind de nieuwe nog niet echt echt een mooier uiterlijk hebben dan de huidige. :N
Al kan dat ook aan de foto's liggen.

Ontwerp verschilt ook alleen maar in details. Bredere topkuip, nieuwe vering en remmerij. Ben erg tevreden over mijn huidige Daytona, maar de kilometers lopen nogal op. Als ik nog een tijdje wacht is hij helemaal niets meer waard ;)
 
Ontwerp verschilt ook alleen maar in details. Bredere topkuip, nieuwe vering en remmerij. Ben erg tevreden over mijn huidige Daytona, maar de kilometers lopen nogal op. Als ik nog een tijdje wacht is hij helemaal niets meer waard ;)
triumph-daytona-675-2009.jpg

Daytona675_2008.jpg


Vind de 08 (onder) toch mooier, daar klopt het hele plaatje. De 09 (boven) is duidelijk een aanpassing van het origineel. -O-
Maar je kan ook dit doen: http://www.triumph-sc.com/default.php?t=site&pgid=98 :Y
 
Laatst bewerkt:
wtf zijn de verschillen? ik zie er geen
Topkuip, teller, en koplamp qua uiterlijk. Verder High en Low speed dempingsinstelling op de vering en andere remklauwen. ;)
En, 3pk meer en 3 kilo lichter.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan