Triumph Street Triple, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
:/ dat is niet zo mooi... motorloos...

en nou geen stucgatie kopen he. :X

gewoon de R bestellen. :)

Idd, de nieuwe monster is maar traag en mollig vergeleken bij de street. Enige alternatief die ik zou kopen (wanneer het om middenklas naked bikes gaat) zou de nieuwe hornet zijn, maargoed dan zou ik honda rijden en lijkt me ook zo saai :N
 
Idd, de nieuwe monster is maar traag en mollig vergeleken bij de street. Enige alternatief die ik zou kopen (wanneer het om middenklas naked bikes gaat) zou de nieuwe hornet zijn, maargoed dan zou ik honda rijden en lijkt me ook zo saai :N


Honda's gaan ongemerkt hard rond, dat word vaak als saai getypeerd.
Je moet ze dan gewoon nog wat harder over de klink jagen, dan gaan ze vanzelf leven. O-)
 
Honda's gaan ongemerkt hard rond, dat word vaak als saai getypeerd.
Je moet ze dan gewoon nog wat harder over de klink jagen, dan gaan ze vanzelf leven. O-)

Over de kling of over de klinkers? Beide lijkt me (k)linke soep! ;)
 
Sommige onder jullie waren ook op de Speed Triple Meeting BE/NL *O* en omdat ik vermoed dat jullie wel interesse hebben in de Street Triple R post ik het hier ook even:



*O* *O* NAKED BIKE MEETING *O* *O*

Triumph dealer BMC Assenede organiseert een Naked Bike meeting waar alle naked bike rijders ongeacht het merk welkom zijn en wil ze tegelijkertijd de kans bieden om eens te proeven van wat volgens hen dé 2 naked bikes van het moment zijn: de Speed Triple 1050i en de Street Triple 675.

Naast een grootse naked bike bijeenkomst krijgt u de mogelijkheid met beide Triumph modellen een testritje te maken.

Wat mag u nog meer verwachten ?

- standje Motokouture.
- standje Remus (Hocoparts)
- een special van Bikedesign
- een special van "The Tankshop" (met handgemaakte alu tank)
- een korte rondrit
- massa's goede sfeer
- véél naked bikes
...
- en als topper de voorstelling in avant-première van de Street Triple R

De flyer:
full


Het adres:
BMC Triumph, Stoepestraat 7L in Assenede.
Niet ver van de grens, so no excuses :P

De datum:
zondag 21 september '08


Hopelijk wordt het een grootse naked bike bijeenkomst ! :]

Tot dan. :9~
 
Iemand die de totale lengte van de originele achter shock zo weet?
 
Laatst bewerkt:
Sommige onder jullie waren ook op de Speed Triple Meeting BE/NL *O* en omdat ik vermoed dat jullie wel interesse hebben in de Street Triple R post ik het hier ook even:



*O* *O* NAKED BIKE MEETING *O* *O*

Triumph dealer BMC Assenede organiseert een Naked Bike meeting waar alle naked bike rijders ongeacht het merk welkom zijn en wil ze tegelijkertijd de kans bieden om eens te proeven van wat volgens hen dé 2 naked bikes van het moment zijn: de Speed Triple 1050i en de Street Triple 675.

Naast een grootse naked bike bijeenkomst krijgt u de mogelijkheid met beide Triumph modellen een testritje te maken.

Wat mag u nog meer verwachten ?

- standje Motokouture.
- standje Remus (Hocoparts)
- een special van Bikedesign
- een special van "The Tankshop" (met handgemaakte alu tank)
- een korte rondrit
- massa's goede sfeer
- véél naked bikes
...
- en als topper de voorstelling in avant-première van de Street Triple R

De flyer:
[afbeelding]

Het adres:
BMC Triumph, Stoepestraat 7L in Assenede.
Niet ver van de grens, so no excuses :P

De datum:
zondag 21 september '08


Hopelijk wordt het een grootse naked bike bijeenkomst ! :]

Tot dan. :9~~
Daar wil ik zeker naartoe :Y
Ik wil ook nog ééns met een 1050 rijden O-) maar 675 blijft zeker hoor ;) ben gwn ééns benieuwd hoe lomp dat ding nu echt is :+
 
Daar wil ik zeker naartoe :Y
Ik wil ook nog ééns met een 1050 rijden O-) maar 675 blijft zeker hoor ;) ben gwn ééns benieuwd hoe lomp dat ding nu echt is :+


Dat kan ik je wel vertellen na 3800 alpenkm's, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lomp, maar wel lekkerrrrrrr :Y :Y :Y

Ben nu mijn street triple aan het inrijden, en deze voelt zo licht aan als een brommertje O-) O-) ;)
 
de Street ziet er lief uit, daarom is die ook zo aantrekkelijk als beginners fiets volgens mij.

Het is een wolf in schaapskleding
 
Net nog ff een lekker bochtje gepakt, je krijgt gelijk zon stoot adrenaline :9

zat met me ogen het asfalt te inspecteren of het wel egaal was, het kan nog wel schuiner maar vind dit al erg nice *D

vertrouwd bochtje, elders doe ik het niet zo. :]

full
 
Laatst bewerkt:
Net nog ff de slang gechecked, maar die staat wel stijf, dus ik heb er geen last van. Hij zweette alleen bij de slangaansluiting wat.
 
Net nog ff een lekker bochtje gepakt, je krijgt gelijk zon stoot adrenaline :9

zat met me ogen het asfalt te inspecteren of het wel egaal was, het kan nog wel schuiner maar vind dit al erg nice *D

vertrouwd bochtje, elders doe ik het niet zo. :]

[afbeelding]
Foto's anders zegt het zoveel zo'n tekst. :P
 
:/ dat is niet zo mooi... motorloos...

en nou geen stucgatie kopen he. :X

gewoon de R bestellen. :)

geen duc, koplamp vind ik verschrikkelijk
Ik neig weer heel erg richting een nieuwe SS, nieuwste generatie stuurt al stukke scherper dan m'n R6 uit 2004.
Dus als ik weer kan lopen, maar is een proefrit maken
 
geen duc, koplamp vind ik verschrikkelijk
Ik neig weer heel erg richting een nieuwe SS, nieuwste generatie stuurt al stukke scherper dan m'n R6 uit 2004.
Dus als ik weer kan lopen, maar is een proefrit maken

Een motor uitkiezen is zowieso erg lastig, denk dat ik 2-3jaar op mn R rond ga rijden en dan een KTM 990 SM of Dorsoduro 1200 (als die komt). Misschien ook wel een ducati 848... maargoed dat zien we dan wel weer, heb mn R nog niet eens en denk nu al over een opvolger na xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan