Triumph Street Triple deel 6 Richting voorjaar....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mercurieus

MF veteraan
29 dec 2007
4.158
0
full



Welkom in het zesde deel van dit topic over een geweldige motor.


EERSTE STREET TRIPLE MEETING --> was top :)
DATUM : 9 MEI
LOCATIE: NOORD-HOLLAND

TWEEDE STREET TRIPLE MEETING
DATUM : 25 JULI
LOCATIE : NOORD-BRABANT over de dijken..


DERDE STREET TRIPLE MEETING
DATUM : 5 SEPTEMBER
LOCATIE : ZEELAND


Voorgaande delen

Street triple deel 1
Street triple deel 2
Street triple deel 3
Street triple deel 4
Street triple deel 5

Street triple
StreetTriple_overview_main_2008.jpg


Specificaties



Street Triple 675 R
Triumph%20-%20introductie%20-%20Street%20triple%20R.jpg


Specificaties


Aangepaste onderdelen om van Triple naar Triple R te komen in a nutshell?
→ 2 Speciale kleuren (matgrijs en binnenkort ook blazing orange)
→ Radiale remklauwen
→ Radiale rempomp
→ Volledig instelbare voorvering
→ Volledig instelbare achtervering
→ Nieuwe Windscreen
→ Aluminium stuur
→ Een ander zadel (zwart/grijs).


SITES

Triumph officiële site

Filmpjes


TIPS AND TRICKS

Tip 1:hebbedingetjes
Originele accesoires nodig, dan is Ebay je grootste vriend, en Bush natuurlijk die ervoor gezorgd heeft dat de Dollar niet veel meer waard is dan een natte krant. Link to Ebay klik hier .

Tip 2: sensor taartschep en safe mode (na ervaring)
Op de taartschep zit een sensor, mocht je deze los halen en contact aandraaien dan gaat je motor op "safe-mode" (minder vermogen etc).
Dit kan ook door diverse dingen komen, maar hier een kleine test waaraan je kan zien of het probleem is opgelost.
1: start je motor (in neutraal, anders krijg je lamme hand van de koppeling)
2: Laat aantal minuten stationair draaien (3 balkjes temp aan)
3: Zet uit met sleutel, laat afkoelen.
4: Herhaal dit minimaal 1x
5: In de 3e run (bij mij athans) ging het lampje uit.
De ECU voert dan een zelfdiagnose uit en ziet dat het probleem is opgelost (scheelt weer een ritje naar de dealer).
Mocht hij niet uit gaan, rij dan toch even langs de dealer, het probleem is dan nog niet opgelost. Ik hoop dat niemand dit ooit nodig heeft, maar ik was niet de eerste hiermee en denk ik ook niet de laatste

Tip 3 : Afstellen gashendel
(om aan-uit reactie van het gas te verminderen bij bv hobbelige wegen). Uitleg, betreft een Daytona, maar is idem bij de street. link klik hier

Tip4 : Werkplaatshandboek
Voor het werkplaatshandboek klik hier . Tip: wachtwoord is street66. Het betreft wel het handboek van een daytona, maar de street is toch veelal op dezelfde leest geschoeid.


DE ROULETTE GREEN One's

DAFALGANHOOLIGAN
S7000739.jpg


FLATERIK
full


full


LENNYWAY
full


DJOEZZ
full


TRIPLETRAPPELTRIUMPH
DSC00019_2.jpg


MERCURIEUS
DSCF6203.jpg



De FUSION WHITE one's

FLOW
bikepics-1574411-full.jpg


TRIPPELKE
IMG_0068_2.JPG


'NELLY'
streettriple071.jpg


R@INMAN
full


NIGHTBEAT
f12435cba6e3e4a928e842c81c0c43ca



PHUSTJE
full


De JET BLACK one's

JP HORNET
8a2quck.jpg


STREET DRIVER
full


MARCELPULAMI
streetmarcelpulamiqt3.jpg


FUEL
full


MONSJOBE
MACZ20080910452.jpg


ENVEEKAA
image006uz5.jpg


KAWAAK
full



De MATT GRAPHITE one's (R-versie)

NESSY
Nessy.jpg


SJORRIT
DSC08619.jpg


FREEZY
boisdelalouviere2fi9.jpg


BAZZIE
DSCF2067.jpg



De BLAZING ORANGE one's (R-versie)

FROSTY_666
full



BUITENCATEGORIE
(Wannabee's, mensen die zich ondanks het gebrek aan een Street zich toch een plekje hebben weten te veroveren in dit topic. )

LOSBOL- Hornet
full
 
Laatst bewerkt:
Dan kun je vast nog wel wat verdiensten gebruikt. Als je die van mij nu ook zo netjes oppoetst dan kan ik je beurs misschien nog wat opfleuren *D

Ik wil volgend jaar een hopper replica helmpje,

als jij ff 8 meier geeft spreken we verder
 
Laatst bewerkt:
Ik wil volgend jaar een hopper replica helmpje,
als jij ff 8 meier geeft spreken we verder
Tsss, die studenten van tegenwoordig...... Gewoon niet meer tevreden met een heitje voor een karweitje :( Zijn er nog padvinders hier? :+

Maaruh....
Als het een helmPJE is!! Waarom dient dat dan 8 meier te kosten.
 
Tsss, die studenten van tegenwoordig...... Gewoon niet meer tevreden met een heitje voor een karweitje :(

Nope :N Serieus geld verdienen om tenminste een fatsoenlijke fiets te kunnen kopen en niet zo'n gedrocht als een gs500, tjezus mijn scooter die trok nog sneller op! :+
 
kan er in de openingspost, bij tips & tricks, de uitleg staan hoe je de speling van de gashendel regelt. Zo moeten de mensen er niet meer naar zoeken ;-)
 
kan er in de openingspost, bij tips & tricks, de uitleg staan hoe je de speling van de gashendel regelt. Zo moeten de mensen er niet meer naar zoeken ;-)

Als dat iemand uitlegt, gooi ik de tekst of link in de openingspost :)

Welke speling bedoel je? Ik denk aan het aan-uit van het gas op bv een erg hobbelige weg ??
 
Voila, zonet gebeld met de dealer ivm de schade na mijn valpartij, zo'n nieuw motordeksel (carterdeksel?) kost 56EUR en de pakking 15EUR. Kost dus de wereld niet, vrijdag mag ie binnen voor zijn eerste onderhoud en meteen het nieuwe carterdeksel erop, daarbovenop zal dan de bestelde carboncover komen. Moet nu alleen nog 400km zien te rijden tegen vrijdag :+ Probleem is namelijk dat de dealer van zaterdag tot na nieuwjaar in verlof is. En ik ben ook in verlof voor 2,5 weken... ideaal om ritjes te doen, maar ik heb geen zin om halverwege mijn verlof op 1000km te zitten en te moeten wachten tot 5-6 januari voor dat 1e onderhoud.... Hopen dus op mooi weer woensdag en donderdag :P
 
Tsss, die studenten van tegenwoordig...... Gewoon niet meer tevreden met een heitje voor een karweitje :( Zijn er nog padvinders hier? :+

Maaruh....
Als het een helmPJE is!! Waarom dient dat dan 8 meier te kosten.

volgens mij zitten flow en flaterik bij de padvindsters
 
Laatst bewerkt:
past die botsmuts uberhaupt op je knar?

Al is dat ding nog zo mooi, elke helm heeft een eigen pasvorm, en iedereen een ander gevormd hoofd, eerst zoeken naar een passende helm, en daarna pas of er een mooi motiefje is, dat is de enige juiste manier om een goede, en voor jouw veilige helm te kopen.

Shark, Arai, vrij okee.

RSX is ook wel nice.

meten passen is weten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan