Triumph Street Triple deel 6 Richting voorjaar....

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een uitdraai gezien van een street triple met 125 pk op het achterwiel
Die was wel opnieuw afgesteld + andere uitlaat
125 aan het wiel. _O-
Dat zou dan even een dikke 135 aan de kruk zijn. Wat niet kan, maar dan zal de betrouwbaarheid behoorlijk in het geding komen. :+
 
Mag een Omega Speedmaster ook? Pff wat een AIR

Ook nice hoor,

Alleen je wilt gewoon automaat, dat die alleen maar reduced is 39mm is gewoon vrij klein. De pro begint al beter te worden met 42mm, echter dit is een handopwinder.

Ik vind de Seamaster planet ocean wel erg mooi :) Automaat, 42mm uiteraard. Niet quartz :N, anders een superocean heritage van breitling ofzo.

nog eventjes doorsparen O-)
 
Laatst bewerkt:
Ook nice hoor,

Alleen je wilt gewoon automaat, dat die alleen maar reduced is 39mm is gewoon vrij klein. De pro begint al beter te worden met 42mm, echter dit is een handopwinder.

Ik vind de Seamaster planet ocean wel erg mooi :) Automaat, 42mm uiteraard. Niet quartz :N, anders een superocean heritage van breitling ofzo.

nog eventjes doorsparen O-)
Staat een hoop blabla daar voor iets dat alleen maar de tijd aan kan geven. :+
 
Ook nice hoor,

Alleen je wilt gewoon automaat, dat die alleen maar reduced is 39mm is gewoon vrij klein. De pro begint al beter te worden met 42mm, echter dit is een handopwinder.

Ik vind de Seamaster planet ocean wel erg mooi :) Automaat, 42mm uiteraard. Niet quartz :N, anders een superocean heritage van breitling ofzo.

nog eventjes doorsparen O-)


:')
 
Ook nice hoor,

Alleen je wilt gewoon automaat, dat die alleen maar reduced is 39mm is gewoon vrij klein. De pro begint al beter te worden met 42mm, echter dit is een handopwinder.

Ik vind de Seamaster planet ocean wel erg mooi :) Automaat, 42mm uiteraard. Niet quartz :N, anders een superocean heritage van breitling ofzo.

nog eventjes doorsparen O-)

Waar heeft ie 't toch over :? :?

Ik heb gewoon een seiko kinetic (niks opwinden en niks batterij :P ), en het mooie ervan is dat je kunt zien hoe laat het is. Toch mirakels hè :)
 
dat is hier marien wat de KLOK slaat... :+
Het is hier nog een street triple topic e! Bij deze:

DSC00019_2.jpg
 
Street Triple sommetje :

UK Price = £5,729.00 incl 15% VAT
dat is dan £4,981.74 excl 15% VAT

omgerekend in euri met de belachelijk lage koers van het
Britse pond: € 5,100.00 excl 15% VAT

waarover je € 1,066.00 BPM
en ook nog € 1,249.00 BTW moet betalen

Dan kom je uit op: € 7,415.00

en bij Triumph NL : € 8,890.00

Winst :P € 1,475.00

Kan je toch een heleboel leuke dingen van kopen!

(PS Voor de "R" is het nog aantrekkelijker en als je een jaartje in de UK gaat wonen ben je helemaal spekkoper)
 
@ Losbol: Ben ik hier in de OP de boel op kleur aan het schikken, staat mijn dochter (bijna 9) naast me en vraagt : Papa, kun jij ook zo goed door de bocht als die meneer? :? :? :?

Nu niet naast je schoenen hè,..... ;)
 
Street Triple sommetje :

UK Price = £5,729.00 incl 15% VAT
dat is dan £4,981.74 excl 15% VAT

omgerekend in euri met de belachelijk lage koers van het
Britse pond: € 5,100.00 excl 15% VAT

waarover je € 1,066.00 BPM
en ook nog € 1,249.00 BTW moet betalen

Dan kom je uit op: € 7,415.00

en bij Triumph NL : € 8,890.00

Winst :P € 1,475.00

Kan je toch een heleboel leuke dingen van kopen!

(PS Voor de "R" is het nog aantrekkelijker en als je een jaartje in de UK gaat wonen ben je helemaal spekkoper)

maar dan moet je de motor nog wel in engeland gaan halen, kost ook een paar centen
keuringskosten erbij.
Je kan wel een paar euro besparen maar het zal minder zijn dan die € 1,475.00
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan