Triumph Street Triple deel 6 Richting voorjaar....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er geen olie bij gehad.. misschien niet helemaal goed gegaan, staat wel in de ad. Heb jij ze zelf vervangen? Lijkt me niet al teveel werk?

Olie moest je zelf bijbestellen. In dat geval geen extra verzendkosten. Lijkt me dat je olie nu beter ff bij motorzaak kan halen of als je volgende week naar de beurs in Utrecht gaat ff flesje op de stand van HK-suspension haalt.

Ik heb ze niet zelf gemonteerd. Omdat ik dik 2 maanden langer op aflevering van m'n street moest wachten heeft de dealer het kostenloos gedaan. Maar lijkt me idd niet al te veel werk, zeker omdat je de boel nu toch al los hebt liggen.
 
Olie moest je zelf bijbestellen. In dat geval geen extra verzendkosten. Lijkt me dat je olie nu beter ff bij motorzaak kan halen of als je volgende week naar de beurs in Utrecht gaat ff flesje op de stand van HK-suspension haalt.

Ik heb ze niet zelf gemonteerd. Omdat ik dik 2 maanden langer op aflevering van m'n street moest wachten heeft de dealer het kostenloos gedaan. Maar lijkt me idd niet al te veel werk, zeker omdat je de boel nu toch al los hebt liggen.

Volgende week :? Motorbeurs is pas van 26 Februari tot en met 1 maart :+ :X ;)

http://www.motorbeursutrecht.nl/sites/www_motorbeursutrecht_nl/nl/index.asp
 
Olie moest je zelf bijbestellen. In dat geval geen extra verzendkosten. Lijkt me dat je olie nu beter ff bij motorzaak kan halen of als je volgende week naar de beurs in Utrecht gaat ff flesje op de stand van HK-suspension haalt.

Ik heb ze niet zelf gemonteerd. Omdat ik dik 2 maanden langer op aflevering van m'n street moest wachten heeft de dealer het kostenloos gedaan. Maar lijkt me idd niet al te veel werk, zeker omdat je de boel nu toch al los hebt liggen.

Ok.. een litertje is genoeg? Wat bedoelde je met die luchtkamers? Heb je daar ook nieuwe voor gekocht?
 
Ok.. een litertje is genoeg? Wat bedoelde je met die luchtkamers? Heb je daar ook nieuwe voor gekocht?


_O-

Alhoewel, de gedachte is niet eens zo heel verkeerd, je moet immers bij de meeste benzinepompen ook al voor lucht betalen ;)

luchtkamer is de hoeveelheid lucht die overblijft in de poot nadat je de juiste hoeveelheid olie in de poot hebt gegoten.

Als je bij een dealer dus betaald voor de luchtkamer, word je goed geflest.
 
_O-

Alhoewel, de gedachte is niet eens zo heel verkeerd, je moet immers bij de meeste benzinepompen ook al voor lucht betalen ;)

luchtkamer is de hoeveelheid lucht die overblijft in de poot nadat je de juiste hoeveelheid olie in de poot hebt gegoten.

Als je bij een dealer dus betaald voor de luchtkamer, word je goed geflest.

Bedoelde eigenlijk ANDERE luchtkamers.. :)
 
_O-

Alhoewel, de gedachte is niet eens zo heel verkeerd, je moet immers bij de meeste benzinepompen ook al voor lucht betalen ;)

luchtkamer is de hoeveelheid lucht die overblijft in de poot nadat je de juiste hoeveelheid olie in de poot hebt gegoten.

Als je bij een dealer dus betaald voor de luchtkamer, word je goed geflest.

Tja ook zoiets achterlijks....Betalen voor lucht ;( Gelukkig thuis een compressor :)
 
Witte speed blijft toch wel erg mooi, het is even wennen.

Maar de street is net iets, mjah, dunner en sportiever.
 
Witte speed blijft toch wel erg mooi, het is even wennen.

Maar de street is net iets, mjah, dunner en sportiever.

Witte speed is zeker mooi, heb het geluk dat ik af en toe kan wisselen, maar ben zeer tevreden met mijn groene street :Y :Y


full
 
Ghehe, voor diegene die vinden dat de 3-1 Arrow te weinig geluid maakt (zoal ik) Binnenkort een how-to verslag om de DB-killer te verwijderen, en voor altijd demontabel te maken (d8 altijd dat hij er niet inzat).. Gisteravond bezig geweest, wel een hoop werk.. en is nog niet helemaal klaar.. misschien later vandaag alvast wat fotos!
 
Ghehe, voor diegene die vinden dat de 3-1 Arrow te weinig geluid maakt (zoal ik) Binnenkort een how-to verslag om de DB-killer te verwijderen, en voor altijd demontabel te maken (d8 altijd dat hij er niet inzat).. Gisteravond bezig geweest, wel een hoop werk.. en is nog niet helemaal klaar.. misschien later vandaag alvast wat fotos!


Volgens mij is dat dan daarna gewoon een open pijp, minder werk dan om er ook gewoon de demper er maar vanaf te laten:) :)
 
Volgens mij is dat dan daarna gewoon een open pijp, minder werk dan om er ook gewoon de demper er maar vanaf te laten:) :)

Nee hoor, want de isolatie/demping zit gewoon in de demper.. Enkel de buis is er uit, daar zou je een stuk van kunnen zagen of er helemaal uit kunnen laten oid. Demper eindstuk (zonder carbon) ziet er nu net zo uit als een normale Arrow voor andere merken.
 
Zoals je hier goed kunt zien, zie je buis los in de demper zitten..

[img=]http://w4.bikepics.com/pics/2009/01/23/bikepics-1547690-full.jpg[/img]

Je moet uiteraard eerst de popnagels doorboren, niet te diep wat dan beschadig je rvs strip die om het carbon heen zit. Dan haal je de carbon kap, dan kan je goed met een powervijl.. de las afvijlen, zodat de killer los zit.

[img=]http://w4.bikepics.com/pics/2009/01/23/bikepics-1547691-full.jpg[/img]

[img=]http://w4.bikepics.com/pics/2009/01/23/bikepics-1547692-full.jpg[/img]

[img=]http://w4.bikepics.com/pics/2009/01/23/bikepics-1547694-full.jpg[/img]

[img=]http://w4.bikepics.com/pics/2009/01/23/bikepics-1547695-full.jpg[/img]


Ik ga een moertje aan de binnekant van die grote pijp lassen, zodat ik de killer weer vast ga zetten, want een stuk van die pijp afzagen en weer aflassen is me te tricky.. Nu kan ik er mee doen wat ik wil. Ik kan hem nog niet testen namelijk met dit weer :)
 
Zoals je hier goed kunt zien, zie je buis los in de demper zitten..

[afbeelding]

Je moet uiteraard eerst de popnagels doorboren, niet te diep wat dan beschadig je rvs strip die om het carbon heen zit. Dan haal je de carbon kap, dan kan je goed met een powervijl.. de las afvijlen, zodat de killer los zit.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Ik ga een moertje aan de binnekant van die grote pijp lassen, zodat ik de killer weer vast ga zetten, want een stuk van die pijp afzagen en weer aflassen is me te tricky.. Nu kan ik er mee doen wat ik wil. Ik kan hem nog niet testen namelijk met dit weer :)


lekker aan het hobbyen :P
 
Gaan de 636 poten erin? Of toch die van de Daytona?

Dit weekend eindelijke m'n eerste ritje gemaakt op mijn nieuwe street. Stond al twee weken thuis maar nu werkte het weer gelukkig mee. Was beetje fris maar het zonnetje maakte het weer goed ;)
636 binnen paar week ends moet hij af zijn moet alleen wachten op stukken om de originele as te laten passen en daarna nog ééns wachten op stalen remleiding op maat... op zen laatste eind februari zou ik weer willen :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan