Triumph Street Triple deel 6 Richting voorjaar....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jazeker, daar wordt die ook mee geleverd, maar arrow heeft ook hoge dubbele dempers.

[afbeelding]

432176151_6_jLZD.jpeg


355552604_6_adJJ.jpeg


*O*




Zards natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Ze schijnen qua natweer grip achter te blijven op de Roadsmarts.
Wat me eigenlijk ook wel opvalt in negatieve zin, is dat de Rosso behoorlijk hoog in adviesprijs is vergeleken met concurrerende merken.

(Heb voor de set roadsmarts EUR 200,50 betaald)

Hé LoSBoL :W !

Kan je mij vertellen waar je dat setje zo goedkoop hebt gekocht?

Toen ik vanmiddag m'n ST3 in de garage zette, hoorde mijn vrouw dat mijn band aan het leeglopen was ;( ( ik heb een hoge-tonen-dip, dus ik was er morgen zo weer op gesprongen.. op de motor dan hè! :+ ).

Ik heb er bijna 10,000 km opzitten dus we gaan maar niet meer repareren.

Ik heb vóór nog wel voldoende profiel, gaat dat wel goed, vóór Dunlop Qualifier en achter Roadsmart!? :/

Dat wordt dus de rest van de week met het koekblik naar het werk !! -O-
 
Heb een Daytona 675 schokbreker en progressieve voorvork veren (zonder olie) van Wilbers in de aanbieding. Beide producten zijn van 2008.

Ze mogen samen weg voor € 200,- exclusief evt. verzendkosten.
 
De losse steentjes op de weg als gevolg van asfaltschade door de strenge(?) vorst kunnen je duur komen te staan;
Mocht vandaag een nieuwe koplampunit (glas+reflector) gaan halen. Gaatje en barsten in het glas door steenslag helpt je zomaar 100 Eurie verder... B|
 
De losse steentjes op de weg als gevolg van asfaltschade door de strenge(?) vorst kunnen je duur komen te staan;
Mocht vandaag een nieuwe koplampunit (glas+reflector) gaan halen. Gaatje en barsten in het glas door steenslag helpt je zomaar 100 Eurie verder... B|


dan verkoop je toch gewoon weer die veren :+
 
weet iemand waar het knipperlicht relais zit van een Street Triple....wil er een speciale led-relais inzetten zodat de knipperlichten weer normaal knipperen...
 
weet iemand waar het knipperlicht relais zit van een Street Triple....wil er een speciale led-relais inzetten zodat de knipperlichten weer normaal knipperen...

Zit vaak onder de buddy/ dichtbij de accu dus ik zou daar ergens zoeken.... Bij de RR zit die tussen de koplampen, moest toen al het kuipwerk eraf slopen O-)
 
Zit vaak onder de buddy/ dichtbij de accu dus ik zou daar ergens zoeken.... Bij de RR zit die tussen de koplampen, moest toen al het kuipwerk eraf slopen O-)


Ik heb hem al gevonden...hij zat onder de tank :? en het is helaas een 2 polige relais?! dus aan mijn 3 polige heb ik nu niets en dus toch maar de weerstanden ertussen gesoldeerd maar het werk geod en dat is het belangrijkst *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan