Triumph Street Triple deel 6 Richting voorjaar....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag m'n brommert schoongemaakt en van plan om pics te schieten.
Eenmaal teruggereden naar de garage, camera uit de hoes gehaald en..... geen accu.... |(
Dan maar even met de gsm.

Mercurieus, laat het aan jouw over om er een (paar) uit te kiezen voor de startpost.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


@Phustje: Na lang wikken en wegen is het degene die in de OP staat geworden :+

@Nightbeat: Jouw dagen hier in de OP zijn natuurlijk al wel geteld })
 
nou èh, zo ken hij wel weer! Doe es ff normaal man... :N

@CBX, klinkt toch alsof de mapping niet helemaal de juiste is geweest, even op de bank ermee.

komop

Vond zijn na reactie eerder vreemder...

Eerste reactie van mijn kant was gewoon behulpvol,

laatste keer dat ik naar het topic titel keek stond er street triple, dus snap de commotie niet losbol :z. NOFI Maar dat valt me wel vaker op dat je ergens een heel groot punt van kan maken terwijl de ander gewoon :z doet, blijft wel een forum hier, met duizenden meningen en posts. don't worry be happy, net als het liedje.

Gelukkig heb je geen ducati en zit je in het ducati topic :+. Stelletje fanaten daar :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Als je even je mail pm't heb ik wel een tekening van een mal die je kan gebruiken.

Ah dat zou wel hardstikke relaxed zijn,

kan dit in Alu (2/3mm) denk je? of is dat te zacht, anders kan ik het namelijk even dremelen / decoupeerzagen. Want bij Mad matt's creatie pletterde zijn plaat op de snelweg eraf ( vraag me niet hoe hij die constructie in elkaar had geflanst :+ )

pm'ed

/edit, net als homers, helaas kan ik je niet pm'en

kun je hem naar m0dk1d (@)hotmail.com sturen?

thx
 
Laatst bewerkt:
komop

Vond zijn na reactie eerder vreemder...

Eerste reactie van mijn kant was gewoon behulpvol,

laatste keer dat ik naar het topic titel keek stond er street triple, dus snap de commotie niet losbol :z. NOFI Maar dat valt me wel vaker op dat je ergens een heel groot punt van kan maken terwijl de ander gewoon :z doet, blijft wel een forum hier, met duizenden meningen en posts. don't worry be happy, net als het liedje.

Gelukkig heb je geen ducati en zit je in het ducati topic :+. Stelletje fanaten daar :+ ;)

Ook op een Forum is het wenselijk om normaal en sociaal te reageren, een sneer nageven is dan ook nergens voor nodig.
Een dergelijke reactie, zeker naar een nieuw persoontje, getuigt gewoon van weinig respect.
Gebrek aan sociale vaardigheden of empatisch vermogen vind ik niet echt een excuus, als het normaal is om op een dergelijke wijze in het studentopic te reageren, dan doe je dat maar lekker daar.

Dat anderen niet (meer) reageren heeft waarschijnlijk te maken met al jouw eerdere aanvaringen hier, een soort van ignore modus dus. Laten we het fenomeen maar omschrijven als ‘Marien moeheid’.
Je mag me een moraalridder of bemoeizuchtig noemen, maar ook ik begin zo langzamerhand te lijden aan ‘Marien moeheid’, ik uit dat echter op een iets andere wijze dan simpelweg ‘er maar niks meer van zeggen’.

Ik wil je het best nog een keer allemaal uitleggen, kom dan gezellig op 9 mei naar de Street Triple Meeting.
Al heb ik een donkerbruin vermoeden dat de door jou ongetwijfeld ook aangevoelde ‘Marien moeheid’ je weerhoudt om deel te nemen.

We hoeven heus niet allemaal vriendjes te worden, maar een beetje respect en normale omgangsvormen is wel het minste wat je niet alleen IRL, maar ook op een
Forum mag uiten.

Vermoedelijk heeft deze post jammerlijk genoeg weinig tot geen nut, omdat ze aan dovemansoren gericht is...


:W
 
ja dani, wanneer komt die italiaanse van je ? *D

Als het goed is volgende week *D

Toch een beetje vreemd. Kwam vandaag thuis aan van werk op de Street en stap af. Zonnetje scheen er vollop. Toch even slikken :$

Hebben er trouwens meer mensen last van een verroeste schroef bij de koplamp-units? Die schroef die gebruikt word om die chromen ring bijelkaar te houden?

@ Mercurieus: *Slik* :o ;)
 
Laatst bewerkt:
Als het goed is volgende week *D

Toch een beetje vreemd. Kwam vandaag thuis aan van werk op de Street en stap af. Zonnetje scheen er vollop. Toch even slikken :$

Hebben er trouwens meer mensen last van een verroeste schroef bij de koplamp-units? Die schroef die gebruikt word om die chromen ring bijelkaar te houden?

@ Mercurieus: *Slik* :o ;)


Een spijtoptant ????? O-)



seven days and counting........down })




;)
 
Ook op een Forum is het wenselijk om normaal en sociaal te reageren, een sneer nageven is dan ook nergens voor nodig.
Een dergelijke reactie, zeker naar een nieuw persoontje, getuigt gewoon van weinig respect.
Gebrek aan sociale vaardigheden of empatisch vermogen vind ik niet echt een excuus, als het normaal is om op een dergelijke wijze in het studentopic te reageren, dan doe je dat maar lekker daar.

Dat anderen niet (meer) reageren heeft waarschijnlijk te maken met al jouw eerdere aanvaringen hier, een soort van ignore modus dus. Laten we het fenomeen maar omschrijven als ‘Marien moeheid’.
Je mag me een moraalridder of bemoeizuchtig noemen, maar ook ik begin zo langzamerhand te lijden aan ‘Marien moeheid’, ik uit dat echter op een iets andere wijze dan simpelweg ‘er maar niks meer van zeggen’.

Ik wil je het best nog een keer allemaal uitleggen, kom dan gezellig op 9 mei naar de Street Triple Meeting.
Al heb ik een donkerbruin vermoeden dat de door jou ongetwijfeld ook aangevoelde ‘Marien moeheid’ je weerhoudt om deel te nemen.

We hoeven heus niet allemaal vriendjes te worden, maar een beetje respect en normale omgangsvormen is wel het minste wat je niet alleen IRL, maar ook op een
Forum mag uiten.

Vermoedelijk heeft deze post jammerlijk genoeg weinig tot geen nut, omdat ze aan dovemansoren gericht is...


:W

moeheid :?. Voor de rest spreken is wel gemakkelijk. Ik hoor alleen jij continu zuchten en steunen :X

Je weet heus wel waarom ik niet aanwezig ben de 9e, anders had ik gewoon aanwezig geweest en zag je dat ik een gewoon een vriendelijke gozer ben en waarschijnlijk ben jij ook een vriendelijke gozer.


Volgende meet ben ik gewoon aanwezig :Y
 
Laatst bewerkt:
Je weet heus wel waarom ik niet aanwezig ben de 9e, anders had ik gewoon aanwezig geweest en zag je dat ik een gewoon een vriendelijke gozer ben en waarschijnlijk ben jij ook een vriendelijke gozer.

Volgende meet ben ik gewoon aanwezig :Y


volgende meeting in zeeland?
Ben ik er ook bij :Y
Schijnt dat het best leuk rijden is daar als je de weg weet
 
volgende meeting in zeeland?
Ben ik er ook bij :Y
Schijnt dat het best leuk rijden is daar als je de weg weet

veel stuurwegen zijn er niet, maar zo nu en dan zitten er wel leuke stukjes tussen. Vooral als het de eerste keer is in zeeland met de motor dan kun je een rondje doen om het ene laatste eiland, domburg, vlissingen, borsele etc :Y

ik vind het prima, noem maar een dag en tijd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan