Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga je 8 juni nog? Ik heb me ingeschreven in groep 3.

Yes 8 juni in 3+, met begeleiding toch wel fijn eerste paar sessies.
Mooi man dat we elkaar weer treffen, en dan op Assen, kon ook niet uitblijven!
Heb ondertussen mijn vering ook aan laten pakken.....
Voor hyperpro erin en achterschokbreker van zero opnieuw laten opbouwen/reviseren. Wat zo'n fabrikant allemaal doet om de boel bewust te verneuken, zodat klanten er "veiliger"mee rond rijden.
 
Vanochtend de eerste rit op nieuwe Pilot Road's 3 gereden, eerste indruk is prima. Stuurt veel makkelijker in in vergelijking met de Sportmaxxen.
 
Mijn street r 2009 lekt wat olie aan de rechterkant, onderaan het blok. Ik kan niet echt duiden waar het vandaan komt. Pakking van het koppelingsdeksel of toch pakking van het carter. Heb de boutjes daar in de uurt allemaal wat aangedraaid; zonder resultaat; lijkt juist iets meer te lekken.

Komt dit vaker voor / bekend probleem?
 
Mijn street r 2009 lekt wat olie aan de rechterkant, onderaan het blok. Ik kan niet echt duiden waar het vandaan komt. Pakking van het koppelingsdeksel of toch pakking van het carter. Heb de boutjes daar in de uurt allemaal wat aangedraaid; zonder resultaat; lijkt juist iets meer te lekken.

Komt dit vaker voor / bekend probleem?

Vuldop en peilstok zitten rechts, toch? Zijn die wel goed aangedraaid?
 
Yes 8 juni in 3+, met begeleiding toch wel fijn eerste paar sessies.
Mooi man dat we elkaar weer treffen, en dan op Assen, kon ook niet uitblijven!
Heb ondertussen mijn vering ook aan laten pakken.....
Voor hyperpro erin en achterschokbreker van zero opnieuw laten opbouwen/reviseren. Wat zo'n fabrikant allemaal doet om de boel bewust te verneuken, zodat klanten er "veiliger"mee rond rijden.
Leuk!! Zien we elkaar dan :]

Heb alle originele 'rotzooi' er nog op/ onder zitten, vorig jaar al gemerkt dat dit bij lange na niet goed genoeg is voor op het circuit maar moet het er nog even mee doen. Vriendin en woning gaan momenteel voor. Volgend jaar street waarschijnlijk ombouwen tot circuitfiets.
 
Ik houd hem voor op de straat en circuit;

Updates done:
Quickshifter
Korte koppeling en remhendel
K&N Luchtfilter
Voorvork met Hyperpro veren
Achtershock compleet gereviseerd
EBC Race Sinter remblokken

To do:
Valprotectie
 
Hallo.

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een street triple uit 2013!
Mijn naam is Roel 23 jaar oud en kom uit het prachtige Limmen (noord holland).
Nu heb ik een G&G moto2 uitlaat besteld maar heb nergens iets kunnen vinden over deze uitlaat op de street triple. iemand meer informatie over deze uitlaat?
 
oeps |( mijn fout hij lekt aan de linkerkant, onderaan.
kan komen van de uitgaande as van het tandwiel, hebben dit ook voorgehad. andere dichting erin laten steken en knallen :] . kan ook altijd opgehoopt kettingvet zijn dat begint te druppen bij heet worden van het blok, is niet altijd goed te zien. wij hadden het pas door na het reinigen van het opgehoopte kettingvet '(
 
Zojuist bij de dealer langsgeweest voor een nieuwe achterband (Michelin Pilot Power 2CT) en tijdens het demonteren van de oude band kwamen ze erachter dat de remblokken achter helemaal af waren en voor bijna. Dus ook dat direct laten vervangen. Ik vond dat hij al goed remde, maar nu helemaal!
 
Gevonden! ;)

Aangezien het aankomende week bijna onafgebroken regent -O- heb ik maar een (motor)regenpak gekocht voor mijn weekje rondknorren door B-LUX-FR-D...
 
kan komen van de uitgaande as van het tandwiel, hebben dit ook voorgehad. andere dichting erin laten steken en knallen :] . kan ook altijd opgehoopt kettingvet zijn dat begint te druppen bij heet worden van het blok, is niet altijd goed te zien. wij hadden het pas door na het reinigen van het opgehoopte kettingvet '(

Dacht ik ook, de uitgaande as. Idd een hele op kettingvet verwijderd. Maar de as is het niet. Keurig droog. Het zit ongeveer ter hoogte waar de radiotorslang het blok ingaat.
 
Coenster

Wil je de OP foto voor mij aanpassen?


full
 
Hallo.

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een street triple uit 2013!
Mijn naam is Roel 23 jaar oud en kom uit het prachtige Limmen (noord holland).
Nu heb ik een G&G moto2 uitlaat besteld maar heb nergens iets kunnen vinden over deze uitlaat op de street triple. iemand meer informatie over deze uitlaat?

Welkom! :W
Gefeliciteerd met je aanwinst, welke kleur?
Maare...je hebt een uitlaat besteld zonder informatie :?
 
Present:)
Zijn er mensen hier die gebruik maken van sena headsets? Heb nu een scala rider q3 maar sinds het begin al storingen en de service is nou niet echt top....

@roelade gefeliciteerd met je aankoop!!
 
Vorige week weer een stukje op de street gereden.

Ik moet toch zeggen dat de conti-road attack evo's iets wat vind tegenvallen.

Het instuur gedrag vind ik te neutraal (ik hou wel van een band die enthousiast de bocht invalt) en de feedback (met name de voorkant) vind ik heel erg tegenvallen.

Wat dat betreft ben ik voor een straat setup nog steeds groot voorstander van MPP2CT voor en MPR4 Achter :]
 
Laatst bewerkt:
Zelfde ervaring met de conti road attack op m'n 900SS gehad.
In de regen is de feedback nog minder... denk dat dit eerder banden zijn voor motoren met wat meer kilo's in de schaal.

Met de street voor het eerst Pirelli (daarvoor enkel conti's gehad op aanraden....) en er ging een wereld voor mij open! :) Voor mij allicht niets anders meer.

edit: moet wel zeggen dat ze op circuit wel goed hun ding deden :+
 
Laatst bewerkt:
Present:)
Zijn er mensen hier die gebruik maken van sena headsets? Heb nu een scala rider q3 maar sinds het begin al storingen en de service is nou niet echt top....

@roelade gefeliciteerd met je aankoop!!

Ik gebruik samen met een maat de Sena SMH10R en we zijn dik tevreden.
Als je specifieke vragen hebt hoor ik het wel.
 
Laatst bewerkt:
Coenster, wil je deze foto de OP zetten?

33e3blw.jpg


Crystal White & Phantom Black (met een gouden randje)
Jij mag kiezen onder welke kleur de foto komt te staan ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan