Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag gedaan.. Foto's volgen nog 8-)


full
full
full

full


'n impressie... :] *O* :W
 
Er kwam helaas geheel overwachts iets tussen gisteren, waardoor ik er niet bij kon zijn.

Volgende keer ben ik van de partij...
 
film meeting geupload , YouTube is hem aan het verwerken, heb gehoord dat ze extra personeel hebben ingevlogen om die 21 gig te verweken :+

als het goed is zie je de film straks hier *O*


LET OP : in het begin zal de film van lage kwaliteit zijn tot ze hem hebben verwerkt..... morgen waarschijnlijk te bekijken in HD.
 
Ik heb nog wel un linkse..2010 model . [afbeelding]
Als je zondag naar de MEET komt kan ik hem geven :P

Hmm, hele MEET gemist...daarnaast een lekke voorband, dat helpt ook niet echt :+
Voor de verandering eens lek bij een bijna versleten band. Tot nu toe heb ik altijd lek gereden met een achterband van nog geen 100 km oud. 't Enige leuke daaraan is het gezicht van je bandenboer, wanneer je op dezelfde dag vraagt om een nieuwe omdat de oude op is :P

Wat wil je voor die spiegel hebben?
 
Hmm, hele MEET gemist...daarnaast een lekke voorband, dat helpt ook niet echt :+
Voor de verandering eens lek bij een bijna versleten band. Tot nu toe heb ik altijd lek gereden met een achterband van nog geen 100 km oud. 't Enige leuke daaraan is het gezicht van je bandenboer, wanneer je op dezelfde dag vraagt om een nieuwe omdat de oude op is :P

Wat wil je voor die spiegel hebben?
Wat geef je ervoor?
Maar balen, lekke band :(
 
FD-7940_1(2009).jpg


haalde zojuist mn flyscreen eraf aangezien ik het eraf wil en zonder rijden
maar zag dat er een stekker zit en niet fantastisch is afgewerkt zodat water problematisch word
heb een 2011 r, zag deze foto daar zit een zwart kapje achter op de teller
waar vind ik zoiets?
 
haalde zojuist mn flyscreen eraf aangezien ik het eraf wil en zonder rijden
maar zag dat er een stekker zit en niet fantastisch is afgewerkt zodat water problematisch word
heb een 2011 r, zag deze foto daar zit een zwart kapje achter op de teller
waar vind ik zoiets?

Wat je zoekt is de Instrument Finisher, typenummer is afhankelijk van welk type teller je hebt (met 2 of 3 knoppen)
Volgens de catalogus zijn er 3 typenummers afhankelijk van VIN:
VIN >416732 : T2302031
VIN 416733>482181 : T2302090
VIN 482182> : T2306557
Daarnaast heb je nog de seal nodig (T2302091/T2302032) en 2x rubber ring (T3020140)
Het gaat om nr 8,9 en 10.
100061973-0-2.jpg
 
okey thx, dat word idd een mailtje naar brabant motors

mail terug gehad, het kost 33,50 voor als nog iemand dat wil weten
 
Laatst bewerkt:
zal ik in de gaten houden
zeg ik ze wel dat ik die van jou krijg O-)


* :} thx, heb um voor niks gekregen 8-) :]
 
Laatst bewerkt:
Goede avond, even een vraag ik heb het idee/gevoel dat na het remmen met de voorrem de rem heel even licht blijf klemmen. Ik hoor ook een schavend geluid als ik alleen met de motor aan de hand loopt (of is dat normaal ). Ben erg benieuwd naar jullie reacties.
 
Goede avond, even een vraag ik heb het idee/gevoel dat na het remmen met de voorrem de rem heel even licht blijf klemmen. Ik hoor ook een schavend geluid als ik alleen met de motor aan de hand loopt (of is dat normaal ). Ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Hoe lang heeft je motor stil gestaan?
Het klinkt alsof je je schijf even goed schoon moet remmen... er komt altijd wat corrosie op als hij lang stil staat.
Als het goed is verdwijnt het na een paar keer goed remmen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan