Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lieve mensen, heeft iemand hier een adresje of linkje voor de juiste ODB2 kabel met USB interface voor den laptop voor het TUNEECUU gebeuren voor de Street (2008)?

Dank is enorm.
 
Mede Trippelaars,

In de tussentijd een nieuwe achterband en voorband gemonteerd; de Pirelli Angel GT's.

Met deze banden eigenlijk vanaf de eerste meter direct grip. Beide banden geven goed aan wat ze aan het doen zijn en dat zorgt weer voor het nodige vertrouwen. Bochten gaan strak en dat blijft zo gedurende de bochten. Erg prettig! Helaas nog geen tijd gehad om lekker bochten te rijden dus voor de oplettende kijker.... de randen zitten er inderdaad nog op. :+

Enige tijd geleden had ik wat info gepost over de Blaze Panniers van Sw-Motech / Bag Connection voor de Street Triple. Ik had ze al in huis maar gisteren heb ik de tijd genomen om de boel maar eens te bevestigen, wel zo fijn voor dat geld.... ;)

Het was vooral even de vraag of de LED knippers wel zouden passen tussen de tassen. Ik moet zeggen dat het toch aardig is gelukt... Een groot voordeel is ook dat je nog wat extra liters kan creëren door een rits aan de zijkant open te maken waardoor de tas nog een stuk naar buiten komt.

In de tussentijd ook nog wat beeld/audiomateriaal gemaakt omdat er op YouTube maar weinig over de Remus te vinden is.. Ook wel makkelijk als je altijd een telefoon op zak hebt. :Y Nadeel is dan wel weer dat het geluid nogal "blikkerig" over komt omdat het microfoontje al die dB's wat minder prettig vind. :9


Klikken voor YT filmpje: Street Triple Remus hexagonal


Ik merk dat men zich nogal eens afvraagt van de hoe of de wat met al die tassen meuq die er op de markt te verkrijgen is dus onderstaand wat ploatjes om te laten zien hoe de boel er dan uit ziet als je klaar bent met monteren, een werkje van max. één uur.

Groot voordeel is ook dat als de beugel eenmaal gemonteerd is, deze met twee inbus bouten weer geheel te demonteren is. Wel zo makkelijk als je een weekend of langer aan het sturen bent geweest.. ;)


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De tassen staan goed op de triple! Ik sta ook op het punt ze aan te schaffen. Heb je er al mee gereden?

De remus klinkt lekker! Ongeveer hetzelfde als mijn Scorpion!
 
YMXX3eQ.jpg


0mmlzlk.jpg


Nu ook voor al je gala's :]
 
Even de offroad eigenschappen van de Street testen (in de Toscane).
Wie is er nu een Tiger nodig?
full
 
Mede Triumph rijd(st)ers!

Na enige tijd al stiekem meegelezen te hebben, is de kogel toch door de kerk en heb ik een Street Triple gekocht uit 2007.
10557134_690033181100836_9071673537094088902_o.jpg


Zit alles op en aan *O* , behalve een ander uitlaatsysteem -O-

Neeh, ding heeft ander ruitje, bugspoiler, duocover, Triumph eigen alarm, andere shock, k.plaat houder, pinkers achter veranderd, valdoppen, hugger, blauw stuur + blauwe hevels en blauwe velgen.

Moet wel nog even een paar dagen wachten tot ik 'm op mag halen.
Maar goed, de Street komt eraan! :]
 
Laatst bewerkt:
Net even m'n remschijven rondom gemeten... Alle drie versleten. Nou wil ik dus nieuwe bestellen en plaatsen. Normaal zou ik ze gewoon bij de dealer bestellen, maar ik lees veel verhalen dat die originele schijven toch wel erg snel slijten (net als bij mij na 20dkm). Nou rij ik ook wel flink door en ontzie ik de remmen niet, maar ik wil kijken of ik niet iets beters kan monteren.

Een optie voor mij is een set EBC schijven en blokken. De blokken zouden dan de blackstuff worden en de schijven twijfel ik tussen de gewone Inox X-Disc schijven of de XC-contour disc.

Wat ik van jullie wil weten: welke van de twee zou je kiezen en waarom? Of is er in die prijsklasse een beter alternatief?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan