Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga dr vanuit dat hij het gewoon fixt... heb die motor nog geen 3 weken.
valt toch gewoon onder garantie of niet??

Ik ga er vanuit dat hij dit regelt met je, maare garantie op een clipje???
kan zijn dat hij ze over het oog gezien heeft, of dat ze in een mapje zitten bij de motor ergens?? onder de buddy??
de vorige eigenaar reed zonder killers denk ik en dan kan ook die persoon ze kwijt geraakt zijn..... en dat de dealer het niet opgevallen is.
 
Ik mag er toch vanuitgaan dat t compleet is?
Dat de vorige eigenaar het niet compleet aflevert had de dealer moeten checken...daar heb ik niks mee te maken vind ik.
maar een gaatje erin boren vind ik ook prima hoor, als ze maar vastzitten.
 
En eindelijk geleerd hoe ik meerdere quotes in 1 post kan beantwoorden *O*

Niks vergeleken bij de aderverkalking die je krijgt van het rijden op zo'n ouwe lullen fiets. :+

_O-

Maar serieus. Lijkt me ook wel eens leuk om daarmee te rijden :$

*O* UPDATE STREETMEET! *O*

Route is hier te vinden: onder volgende link:
http://www.megafileupload.com/4Rnp/RouteXtravaganza_DonderendeDijk.zip

Duur: Tis denk ik een uurtje of 3,5 sturen. Zorg voor een volle tank! :]

Wanneer: 2 augustus (als het niet regent) :Y

Hoe laat: 12:00 :Z

Waar: Theehuis Rhijnauwen, Bunnik (vlak bij Utrecht). :P


Wel veel gekluns via al die online tools, maar hier is de route (denk ik). Zou iemand em nog even kunnen checken? :? :? :?

Betreft de route en rijgedrag:
We starten bij een theehuis, dus als je nog even wil verfrissen voordat we vertrekken is dat geen probleem. :9

Het is een route langs geen groot deel van de lek, aan beide kanten. Dus veel bochten en fijn asfalt met af en toe een fietsertje (respect voor de ongemotoriseerde medemens svp!). Na de weggebruiker respectvol O-) te hebben gepasseerd mag je er weer op eigen risico als een hooligan vandoor. }) _O- :W

Wel moeten 2 keer met een veer oversteken, maar dat leek me juist wel leuk, (ook voor de rokers onder ons) :)

We eindigen vlak bij een oprit van de A27 net onder Nieuwegein, dus makkelijk doortuffen naar huis. :W

Leuk georganiseerd! Ik kan zelf niet, maar zal duimen voor mooi weer en alvast veel plezier en veilige km's gewenst.

Dank voor het medeleven. Gelukkig kan ik tegen een stootje, moest nog ongeveer 30km door de storm naar huis. Helemaal nat geregend dus alles onder het bloed. Na een goede douche viel de schade nog mee. :P

Mensen die je hebben zien fietsen zullen zich wel hebben afgevraagd wat je uitgespookt had. Fijn dat alles lijkt mee te vallen.
 
Laatst bewerkt:
*O* UPDATE STREETMEET! *O*

Route is hier te vinden: onder volgende link:
http://www.megafileupload.com/4Rnp/RouteXtravaganza_DonderendeDijk.zip

Duur: Tis denk ik een uurtje of 3,5 sturen. Zorg voor een volle tank! :]

Wanneer: 2 augustus (als het niet regent) :Y

Hoe laat: 12:00 :Z

Waar: Theehuis Rhijnauwen, Bunnik (vlak bij Utrecht). :P


Wel veel gekluns via al die online tools, maar hier is de route (denk ik). Zou iemand em nog even kunnen checken? :? :? :?

Betreft de route en rijgedrag:
We starten bij een theehuis, dus als je nog even wil verfrissen voordat we vertrekken is dat geen probleem. :9

Het is een route langs geen groot deel van de lek, aan beide kanten. Dus veel bochten en fijn asfalt met af en toe een fietsertje (respect voor de ongemotoriseerde medemens svp!). Na de weggebruiker respectvol O-) te hebben gepasseerd mag je er weer op eigen risico als een hooligan vandoor. }) _O- :W

Wel moeten 2 keer met een veer oversteken, maar dat leek me juist wel leuk, (ook voor de rokers onder ons) :)

We eindigen vlak bij een oprit van de A27 net onder Nieuwegein, dus makkelijk doortuffen naar huis. :W


Om de hoek ik ben erbij :]
 
Ben wat onderdelen van de street aan het halen zodat ze geanodiseerd kunnen worden tijdens onze vakantie, maar krijg nu het linker handvat niet van het stuur. Zit dit verlijmd of gewoon schroevendraaier eronder en wd40 erin spuiten als glijmiddel?

Alvast :} .
 
*O* UPDATE STREETMEET! *O*

Route is hier te vinden: onder volgende link:
http://www.megafileupload.com/4Rnp/RouteXtravaganza_DonderendeDijk.zip

Duur: Tis denk ik een uurtje of 3,5 sturen. Zorg voor een volle tank! :]

Wanneer: 2 augustus (als het niet regent) :Y

Hoe laat: 12:00 :Z

Waar: Theehuis Rhijnauwen, Bunnik (vlak bij Utrecht). :P


Wel veel gekluns via al die online tools, maar hier is de route (denk ik). Zou iemand em nog even kunnen checken? :? :? :?

Betreft de route en rijgedrag:
We starten bij een theehuis, dus als je nog even wil verfrissen voordat we vertrekken is dat geen probleem. :9

Het is een route langs geen groot deel van de lek, aan beide kanten. Dus veel bochten en fijn asfalt met af en toe een fietsertje (respect voor de ongemotoriseerde medemens svp!). Na de weggebruiker respectvol O-) te hebben gepasseerd mag je er weer op eigen risico als een hooligan vandoor. }) _O- :W

Wel moeten 2 keer met een veer oversteken, maar dat leek me juist wel leuk, (ook voor de rokers onder ons) :)

We eindigen vlak bij een oprit van de A27 net onder Nieuwegein, dus makkelijk doortuffen naar huis. :W

YES *O* *O* *O*
 
als je een compressor hebt lucht eronder blazen

Geen compressor, maar platte schroevendraaier met beetje beleid eronder gewurmd, wd40 erin en floepte er zo af. *D

Haarlak schijnt overigens goed te werken om 'm er weer op te krijgen. Werkt eerst als glijmiddel en vervolgens als lijm.

Bedankt!
 
Ben benieuwd of je standaard circlips kunt vinden. Kon voor mijn arrows nergens de juiste maat vinden....

Daarom ook maar besteld bij de dealer

Vreemd. 40mm cerclip. (schuifmaat meet iets van 42 ofzo). Heb ze gehaald bij een lokale tractorboer, maar we hebben ze ook gewoon hier op het werk.
 
Ik teken voor dat verbruik. Kwam met mijn Arrows op de Street niet beter uit dan 1:16/17.

Verschil wat je aangeeft is nihil en kan al ontstaan door andere omstandigheden.

Dat verbruik is volgens de actuele verbruiksmeter of gemiddeld?

Gemiddeld zit ik op 1:14 ofzo.

Maar omstandigheden zijn verwaarloosbaar. Vrijwel zelfde tijdstip, zelfde route, heen en terug geeft met 21mm ringen in de uitlaat een beduidend lager verbruik dan open uitlaat cq 25mm db killers.

Dit verbaasd me.

Hoe kan je een andere mapping in een 2011 street zetten?
 
Gefeliciteerd, ga je geen spijt van krijgen.
Als ik de opties zo bekijk heeft mijn motor een tweelingbroertje gekregen.

[afbeelding]

Dat denk ik ook niet... Ik durf te beweren dat de Street R de beste en leukste en mooiste motor is die ik ooit heb gereden :Y ik kan niet wachten totdat ik hem zaterdag op kan halen . Zal dan wel even wat mooie foto's posten 8-)

Hier even een foto tijdens de proefrit... Ze lijken wel heel erg veel op elkaar zo te zien *D alleen mijn street heeft bovenop het originele flyscreen nog een extra ruitje.. Heel stijlvol wel :Y
full
 
Maar serieus. Lijkt me ook wel eens leuk om daarmee te rijden :$
Proefrijden op verschillende motoren en merken doe ik vaker, ik weet graag wat er nog meer op de markt is.

Foto van een paar jaar terug toen ik er nog goed uitzag :+

full
 
TuneEcu
Toevallig net een gebruiksaanwijzing OP EIGEN RISICO voor HinZu_86 gemaakt.

Dus nogmaals: Op eigen risico, als het mislukt moet je niet bij mij zijn :N

Ik heb laatst de kabel gekocht die iemand hier had aangeraden, maar krijg het nog steeds niet voor elkaar met die drivers in Windows 8.1. Die handleidingen op de site van TuneEcu en waar naar wordt verwezen zijn ook niet even duidelijk vind ik.
 
Ik heb laatst de kabel gekocht die iemand hier had aangeraden, maar krijg het nog steeds niet voor elkaar met die drivers in Windows 8.1. Die handleidingen op de site van TuneEcu en waar naar wordt verwezen zijn ook niet even duidelijk vind ik.
Probeer eens een oudere Windows. Ik gebruik zelf Windows 7 en daarvoor een laptop met XP.
 
Met Window 7 werkt het bij mij prima. Ik zou alleen wel adviseren om de zekering van de verlichting (onder de tank) even eruit te halen (en het liefst nog een lader aansluiten ook) want je wilt niet dat je accu leeg raakt tijdens het uploaden van een nieuwe mapping.

Leuk die meeting alleen kan ik aankomend weekend niet helaas -O-
 
Tuneecu op de nieuwe modellen streettriple / daytona 675 werkt alleen via bluetooth obd2 adapter en een android toestel! Via een kabel en pc werkt niet op deze modellen. Dit staat ook op de site van tuneecu...
 
Even een paar vragen over zondag:

Is er een tankstation in de buurt van de startplaats?

Wat kosten de veerponten en moet dit contant (en gepast) worden betaalt?

Gaan er mensen via de a28 naar Utrecht?
 
Laatst bewerkt:
full


heeft even geduurd, maar hier is mijn Street Triple met SC Project dempers, afgelopen week de DB Killers eruit gehaald.. pff wat een geluid :P

Onder andere : Barracuda spiegels
Barracuda Velglint
Barracuda ruitje
Rizoma zwart stuur met Rizoma zwart/goud kleurige handvaten en Rizoma
stuurgewichten
Bellypan ( via motorforum gefixt *O* )
SC Project dempers
Barracuda LED achterlicht
Philips X-treme vision lampen ( helder wit )


Wil nog een duo seatcover aanschaffen, iemand suggesties ?

Foto mag op OP
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan