Triumph Street Triple topic deel 24

Update vlekken op de tank: vond onlangs meer vlekjes en rempotje bleek te druppelen. T rubbertje aan de binnenkant was ook vacuum getrokken en daardoor dichtte het niet goed af. Of dat nu de vlekjes heeft veroorzaakt is niet duidelijk maar t kan wel. En dus heeft de dealer bij triumph een nieuwe tank geregeld!! Top!!!

Me is happy!
 
Even een vraag voor de ervaringsdeskundigen: Ik heb vorige week mijn Street Triple RS opgehaald :] en deze heb ik met alarm laten afleveren.

Nu wil ik mijn duo-steunen demonteren maar bij mijn dealer zeggen ze dat als ik mijn accu los maak, ik een probleem krijg met mijn alarm en met foutmeldingen op mijn dashboard te maken krijg (doordat ik mijn accupolen los haal).

Ik kan hier over op het internet niets terug vinden en het lijkt erop dat ze gewoon willen dat ik het daar laat doen :o

Als ik hier zo rondkijk zijn er meer die de duo-steunen hebben verwijderd en soja klopt bovenstaande?

ff een foto bij het verhaal ;-)

Alvast bedankt!
Bekijk bijlage 1387609

Heb mijn voetsteunen er gelijk afgehaald maar ik doe niet aan alarmen dus daar kan ik je niet mee helpen.
Laat je ook geen dure Evotech opvulplaatjes voor de gaten van de steunen aansmeren want die zie toch niet.
 
Update vlekken op de tank: vond onlangs meer vlekjes en rempotje bleek te druppelen. T rubbertje aan de binnenkant was ook vacuum getrokken en daardoor dichtte het niet goed af. Of dat nu de vlekjes heeft veroorzaakt is niet duidelijk maar t kan wel. En dus heeft de dealer bij triumph een nieuwe tank geregeld!! Top!!!

Me is happy!

Kijk, goed bezig. Oude niet zomaar weg doen, is best wel een markt voor dat spul!
 
Gisteravond weer remblokjes vervangen, SC ging wel erg rap, nu SA erop.
Bij m'n vorige motoren ging dat lang zo hard niet... Maar ik geloof ook zo dat ik nu veel later en dus harder rem vanwege de betere remmerij :+

Ook meen ik eens bij 44Teeth gehoord te hebben dat de M50s niet zo goed loskomen van de schijf en daardoor altijd wat slijten? Anyway, nog 800km en dan de 20Mm-beurt. En die afstand vliegt voorbij met dit weer!




Even een vraag voor de ervaringsdeskundigen: Ik heb vorige week mijn Street Triple RS opgehaald :] en deze heb ik met alarm laten afleveren.

Nu wil ik mijn duo-steunen demonteren maar bij mijn dealer zeggen ze dat als ik mijn accu los maak, ik een probleem krijg met mijn alarm en met foutmeldingen op mijn dashboard te maken krijg (doordat ik mijn accupolen los haal).

Ik kan hier over op het internet niets terug vinden en het lijkt erop dat ze gewoon willen dat ik het daar laat doen :o

Als ik hier zo rondkijk zijn er meer die de duo-steunen hebben verwijderd en soja klopt bovenstaande?

ff een foto bij het verhaal ;-)

Alvast bedankt!
Bekijk bijlage 1387609

Ik kan me niet herinneren de accu te hebben verwijderd van de RS om die stepjes te verwijderen, nu is het ook al weer een tijd geleden.

Ziet er wel erg gelikt uit zonder taartschep... of uberhaupt zonder kenteken :9
 
Gisteravond weer remblokjes vervangen, SC ging wel erg rap, nu SA erop.
Bij m'n vorige motoren ging dat lang zo hard niet... Maar ik geloof ook zo dat ik nu veel later en dus harder rem vanwege de betere remmerij :+

Ook meen ik eens bij 44Teeth gehoord te hebben dat de M50s niet zo goed loskomen van de schijf en daardoor altijd wat slijten? Anyway, nog 800km en dan de 20Mm-beurt. En die afstand vliegt voorbij met dit weer!






Ik kan me niet herinneren de accu te hebben verwijderd van de RS om die stepjes te verwijderen, nu is het ook al weer een tijd geleden.

Ziet er wel erg gelikt uit zonder taartschep... of uberhaupt zonder kenteken :9

Accu moet eruit anders kom je niet bij de bouten van de voetsteunen.
 
Koplamp unit veranderd voor LED. Mooi licht en een mooiere look wat in mijn smaak valt
 

Bijlagen

  • 20190420_092811.jpg
    20190420_092811.jpg
    221 KB · Weergaven: 12
  • 20190419_193536.jpg
    20190419_193536.jpg
    212,6 KB · Weergaven: 11
  • 20190419_213502.jpg
    20190419_213502.jpg
    141,1 KB · Weergaven: 12
Iemand trouwens nog goede ervaring met een paddockstand voor het voorwiel voor de Street, rond de 60 euro?
 
Rond de 60 zou ik op zoek gaan naar een 2e hands Bike-lift stand.

En deze meneer legt uit waarom je geen goedkope troep moet kopen.
KlikKlik

Die meneer moet van de anabolen afblijven en stoppen met het eten van toffertjes bij zijn ontbijt. Tuurlijk, er zijn paddockstands die wat minder sterk zijn dan anderen maar zulke krachten die deze gorilla laat vrijkomen op een paddockstand komen er bij normaal gebruik natuurlijk nooit vrij.
 
Nou heb de duo pegs verwijderd veel beter zo! Het alarm gaf geen krimp maar wel een 'sleutel' in mijn dash nu:

1387833
 
Update vlekken op de tank: vond onlangs meer vlekjes en rempotje bleek te druppelen. T rubbertje aan de binnenkant was ook vacuum getrokken en daardoor dichtte het niet goed af. Of dat nu de vlekjes heeft veroorzaakt is niet duidelijk maar t kan wel. En dus heeft de dealer bij triumph een nieuwe tank geregeld!! Top!!!

Me is happy!
Hoe zag het probleem met het rempotje eruit? Zag vanmiddag dit na het rijden.
IMG_20190420_192052151_HDR.jpg
 
Iemand die mij kan vertellen of ik weerstanden moet gebruiken voor Street Triple 2009 knippers?

Tevens, of het valt mij nu pas op. Maar mijn olie lampje brand als het contact aan staat, zodra de motor start is deze weg. Oliepeil bekeken, deze was goed.

Nieuwe knippers wil ik bestellen om dat ik een tail tidy van R&G heb besteld.
 
Iemand die mij kan vertellen of ik weerstanden moet gebruiken voor Street Triple 2009 knippers?

Tevens, of het valt mij nu pas op. Maar mijn olie lampje brand als het contact aan staat, zodra de motor start is deze weg. Oliepeil bekeken, deze was goed.

Nieuwe knippers wil ik bestellen om dat ik een tail tidy van R&G heb besteld.
Dat je oliedruklampje brand is normaal als de motor nog niet loopt. Er is dan namelijk nog geen oliedruk.

Op je vraag van de knippers weet ik het antwoord niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan