Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi vlaggetjeKorte antwoord is nee. Maar het is wel gelukt. Even wat extra gaatjes in de houder gemaakt en zit goed vast nu.
Bekijk bijlage 1393273Bekijk bijlage 1393274
Ziet er goed uit, keertje in real life bekijken!Korte antwoord is nee. Maar het is wel gelukt. Even wat extra gaatjes in de houder gemaakt en zit goed vast nu.
Bekijk bijlage 1393273Bekijk bijlage 1393274
Hallo allemaal
Op dit moment rij ik een Yamaha Fazer uit 2000, deze motor heb ik al 8 jaar en ben nu op zoek naar wat anders.
We zijn verhuisd en nu kan de motor eindelijk lekker binnenstaan, tot nu toe is me keuze gevallen op een Street Triple (duh) uit 2013+.
Heeft iemand een idee wat ik kan verwachten? Kwa vermogen schelen ze maar 10pk dus daarin denk ik weinig te merken.
Uiteraard is een Street Triple ruim 10 jaar jonger, maar diegene die ik op het oog heb heeft wel 50.000km, waar me Fazer op 59.000km staat.
Het gaat om de volgende ≥ TRIUMPH STREET TRIPLE ABS (bj 2013) - Motoren | Triumph - Marktplaats.nl
Ook nog tips voor bij de proefrit om op te letten?
Ik hoor het graag van jullie experts als gebruiker
Bedankt voor de feedback van vorige keer, gister me eerste proefrit gedaan op een Street Triple 2013. Ondertussen niet diegene van de advertentie maar een exemplaar met 22k op de teller. Zoals iemand al zei voelde hij inderdaad was lichter en was de zithouding iets anders, maar niet heel veel.
Heel ander geluid dan 4 cilinder en inderdaad een lange 1e versnelling wat ik al had gelezen. Maar is het normaal dat je hem erg in de versnelling moet drukken?
De fazer hoef je maar naar te kijken en hij schakelt op.
Verder is hij bijna van de eerste eigenaar (5 jaar op naam), en volgens de verkopen had de 2e eigenaar hem na een korte tijd ingeruild voor een Speed Triple (5 weken).
€7000 blijft verder veel geld voor een 2013 motor met 22k op de teller, maar niet zo duur als de vorige.
Verder 12 maanden garantie en grote beurt bij aflevering, zit sterk te twijfelen te wisselen van motor :D
Bedankt voor de feedback van vorige keer, gister me eerste proefrit gedaan op een Street Triple 2013. Ondertussen niet diegene van de advertentie maar een exemplaar met 22k op de teller. Zoals iemand al zei voelde hij inderdaad was lichter en was de zithouding iets anders, maar niet heel veel.
Heel ander geluid dan 4 cilinder en inderdaad een lange 1e versnelling wat ik al had gelezen. Maar is het normaal dat je hem erg in de versnelling moet drukken?
De fazer hoef je maar naar te kijken en hij schakelt op.
Verder is hij bijna van de eerste eigenaar (5 jaar op naam), en volgens de verkopen had de 2e eigenaar hem na een korte tijd ingeruild voor een Speed Triple (5 weken).
€7000 blijft verder veel geld voor een 2013 motor met 22k op de teller, maar niet zo duur als de vorige.
Verder 12 maanden garantie en grote beurt bij aflevering, zit sterk te twijfelen te wisselen van motor :D
Nico bedankt voor het WPHB. Heb je toevallig ook de versie voor de 765 (R)?
Die bestaat niet, je kunt hem tegen betaling bij Triumph downloaden.Nico bedankt voor het WPHB. Heb je toevallig ook de versie voor de 765 (R)?
Die bestaat niet, je kunt hem tegen betaling bij Triumph downloaden.
Kost zeker een pond of wat?
Maar met de 675 versie kom ik al een end
Aha, ben nu de versie voor de RS aan het binnenhengelen, E8,47 voor een uur toegang. Middels een Firefox-plugin haal je alle 614 pagina's in 18 minuten binnen
Plugin: TriTun Downloader – Get this Extension for Firefox (en-US)
tritun.net: Login | Triumph TriTun
Dat denk ik dus ook. 675 & 765 zijn op veel vlakken gelijk aan elkaar.Kost zeker een pond of wat?
Maar met de 675 versie kom ik al een end
Gelukkig maarVorige week zaaide ik een hoop paniek met een lekke pakking. Ik heb afgelopen weekend alle schroefjes nagelopen. Ik vermoed dat het de slangklem was van de radiatorslang welke achter op mn blok zit. Misschien door de winter dat deze wat is ingedroogd en de klem wat is gaan loszitten. Tot nu toe blijft alles droog :-)
Oef das klote. En gezien de lekkage even laten ophalen voordat je ook nog onderuit gaatMooie weer komt eraan, motor kaduuk.......
Reed vandaag, opeens voelde mijn schakelpoot enorm glad aan, ik stoppen zat er olie op....
Ik thuis aangekomen, blijkt de motor olie te druppelen, maar er zit links onder overal een beetje olie op diverse onderdelen, niet echt te herleiden waar het vandaan komt, moet iets onder hoge druk kapot zijn gegaan gezien het bij mijn schakelpook terecht kwam. Ik kan het niet vinden.....
Iemand enig idee? Nu kan ik verdomme mijn vrije dag besteden aan het brengen van mijn motor naar een zaak.
Striple 2009
je kan m misschien even snel starten om te kijken waar ie lekt?
niet de mogelijkheid om zelf een tikkie vaster te zetten als je vermoedt dat dat de oorzaak is? wellicht eerst wat schoonmaken zodat je goed kunt zien waar het vandaan komt?