Triumph Street Triple topic deel 24

Ik heb 'm oude Street ingeruild afgelopen week voor een mooie RX;



Deze mag evt. weer in de OP, zag dat ik er al niet meer bij zat ;)


Heb dezelfde :-) Ga je geen spijt van krijgen alleen die rode velgen blijven een gek*t om schoon te maken........

Als ik een tip mag geven: probeer het daytona comfort seat te krijgen, zit een stuk lekkerder. Heb jaartje ofzo geleden bij goedhart eentje gekocht voor 45,- maar weet niet hoe makkelijk je ze nu nog krijgt.
 
Ziek! :P Was 't wat?
Ik heb alleen ene Husqvarna Vitpilen 401 kunnen rijden, maar wat een prutsding is dat ...

die cub was leuk voor zolang het rondje duurde, maar het remt niet en accelereert ook niet, maar das ook niet de bedoeling van zon ding denk ik.

De 790 was leuk, maar het ritje was daar echt duidelijk te kort voor, had een chopper als voorrijder.. :')
 
goedenavond hier!

weet 1 van jullie misschien of de kilometerteller van een Street Triple R uit 2009 te kalibreren is via de software?
ik ben al een paar dagen internet aan het afstruinen, maar weinig antwoord op deze vraag te vinden.

software van TuneECU zou het misschien kunnen, iemand bekend met het gebruik hiervan?
 
nou, dat klinkt goed. welke software zou ik daarvoor kunnen gebruiken?
Is super eenvoudig.
Met TuneEcu kan je een percentage ingeven die je bij de snelheid op wil tellen of aftrekken.
B.v. bij -10% geeft je teller voorheen 100 km/h aan, na correctie 90 km/h.
 
Het is vrijblijvend en gratis. Ik had geen rit van een half uur verwacht om eerlijk te zijn. Als ik budget voor zon 790 had dan had ik nu wel een fatsoenlijke proefrit aangevraagd bij een dealer.
 
E
Het is vrijblijvend en gratis. Ik had geen rit van een half uur verwacht om eerlijk te zijn. Als ik budget voor zon 790 had dan had ik nu wel een fatsoenlijke proefrit aangevraagd bij een dealer.

Een collega van mij heeft er 1. Mooi ding om te zien, stuurt ook goed. Vering is zeer matig. Super toffe fiets maar zou voor geen goud willen ruilen!
 
Beste Triplers,

Heeft iemand al eens het probleem gehad dat zijn triple begint te lekken bij de radiateur vul dop??
Even voor alle duidelijkheid de dop link boven op de radiateur.
Heb dit nu bij mijn ST675 uit 2008.

Snap er niks van nog nooit eerder gehad. Dop er af gehaald en rubbers zien er goed uit.
Keer ontlucht maar nog steeds.

Iemand ervaring????
:?

Hoor het graag.
Alvast bedankt.

MVG,

Jeroen.
 
Iemand toevallig nog een setje stuurklemmen bovenzijde over?
De mijn zijn pleite en vervangen voor niet mooi aansluitende afkomstig van risers. Onderdeelnr is: T2040936.

1395458
 
Beste Triplers,

Heeft iemand al eens het probleem gehad dat zijn triple begint te lekken bij de radiateur vul dop??
Even voor alle duidelijkheid de dop link boven op de radiateur.
Heb dit nu bij mijn ST675 uit 2008.

Snap er niks van nog nooit eerder gehad. Dop er af gehaald en rubbers zien er goed uit.
Keer ontlucht maar nog steeds.

Iemand ervaring????
:?

Hoor het graag.
Alvast bedankt.

MVG,

Jeroen.

een nieuwe kost 20euro ofzo, probeer dat eens.
 
TuneECU, zoek maar eens op speedo calibration. ik heb even gauw gezocht maar zo snel niet een How-to kunnen vinden.
Is super eenvoudig.
Met TuneEcu kan je een percentage ingeven die je bij de snelheid op wil tellen of aftrekken.
B.v. bij -10% geeft je teller voorheen 100 km/h aan, na correctie 90 km/h.

ja, het was even graven maar ik heb het nu ook gevonden en het zou idd moeten kunnen :t
even op Ebay een kabeltje bestellen en een windows laptop regelen :X
ik ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan