Triumph Street Triple topic deel 24

Gisteren mijn motor voor zijn eerste jaarbeurt en de modificatie aan de linker stuurhelft naar Blom motoren in Leusden gebracht.
Ik was daar voor het eerst maar wat een mooie winkel is dat, een en al Triumph wat daar heerst. Kleine rondleiding gekregen erg netjes.
Ben daar terecht gekomen omdat ik bij Goedhart (waar ik overigens tevreden ben)pas 4 juli terecht kon, en het is uiteindelijk nog dichterbij ook.
 
Gisteren mijn motor voor zijn eerste jaarbeurt en de modificatie aan de linker stuurhelft naar Blom motoren in Leusden gebracht.
Ik was daar voor het eerst maar wat een mooie winkel is dat, een en al Triumph wat daar heerst. Kleine rondleiding gekregen erg netjes.
Ben daar terecht gekomen omdat ik bij Goedhart (waar ik overigens tevreden ben)pas 4 juli terecht kon, en het is uiteindelijk nog dichterbij ook.

Mooie zaak inderdaad, al vind ik al die lifestyle-meuk wat, ja... uh... jeukgevend?
Houd dat lekker bij Ducati denk ik dan :D

Welke modificatie eigenlijk?




Ohja, gisteren weer VRO Bochten gedaan

nZNxoOc.png
 
Street op de snelweg vind ik goed te doen. Uiteraard oordoppen in maar dat is bij elke motor nodig. Boven de snelheidslimiet rijden gaat op langere ritten wel vermoeiend worden. En ik vind de vering en het zadel ook wel te hard op mijn 2011. En ja bij slecht weer zit ik beter op zo goed als elke andere motor met scherm /fairings. Er is een reden voor al de fjr, k1600, RT, gs(a),... Motoren die het hele jaar door rijden.
 
Iemand dit wel eens gezien? Custom made (aluminium)
B7ED8B2F-7CCB-4131-A68F-59D638CB6690.jpeg
voor degenen onder ons die veel bagage mee willen nemen op een trip.
 
Mooie zaak inderdaad, al vind ik al die lifestyle-meuk wat, ja... uh... jeukgevend?
Houd dat lekker bij Ducati denk ik dan :D

Welke modificatie eigenlijk?




Ohja, gisteren weer VRO Bochten gedaan

nZNxoOc.png

Ik had vorig jaar al een brief ontvangen met een terugroep actie inzake vervangen unit linkerstuurhelft.
Er was een kans dat bij veel water de knoppen niet meer goed functioneren.
De BMW S1000RR had hier ook last van, echter beide stuurhelften. Heb er toen 3 keer laten vervangen, en was dus een reden om de motor in te ruilen! En nu de 765 ook 😳.
 
Ik had vorig jaar al een brief ontvangen met een terugroep actie inzake vervangen unit linkerstuurhelft.
Er was een kans dat bij veel water de knoppen niet meer goed functioneren.
De BMW S1000RR had hier ook last van, echter beide stuurhelften. Heb er toen 3 keer laten vervangen, en was dus een reden om de motor in te ruilen! En nu de 765 ook 😳.

Oef, nou hopelijk niet hetzelfde feest weer!
 
Het is toch een street triple R, dan is er toch niks bijzonders aan dat er street triple R delen op zitten? :P
 
Ja, is standaard remmen en vering voor de R. Dempers natuurlijk niet. Verder wel veel extra’s zoals de led knipperlichten, ingekorte kenteken, handvatverwarming, stalen remkabels, etc
 
Zit ook een gelzadel op. Heb nog een zgan origineel r zadel in de aanbiedingBekijk bijlage 1397009Bekijk bijlage 1397010

Als je nou slim bent leg je die lekker in de schuur. Een origineel zadel levert niks op. Wanneer je hem dan straks een keer inruilt op verkoopt doe je dat met origineel zadel en verkoop je het gelzadel, die is wel leuk wat knaken waard. Heb ik bij mijn Speed ook gedaan toen ik hem inruilde.

Zelf weten natuurlijk.. ;)
 
Ik ging alleen maar even kijken of ik het wat vond... :+

Vandeweek de kuip delen er af halen, heb nog hofferrekken om er op te maken. Als alles er dan toch af licht kan ik mooi de voeding er bij maken!
 

Bijlagen

  • C32756CE-107D-4E01-BBBB-6A87E9F793FC.jpeg
    C32756CE-107D-4E01-BBBB-6A87E9F793FC.jpeg
    137,5 KB · Weergaven: 9
Terug
Bovenaan Onderaan