Triumph Street Triple topic deel 24

IMG-20190613-WA0055.jpg
20190613_125333.jpg
IMG-20190613-WA0070.jpg
 
Wauw. Lijkt me lekker sturen daar...

Ja het is schitterend hier! In Italië wel slecht wegdek, Zwitserland uitkijken voor de blauwe mafia! Vandaag 360km gereden, onder andere de Stelvio meegepakt. Soms wel erg druk, vooral klote als je achter een camper of bus zit maar mogen niet klagen!
 
Vandaag Timmelsjoch, Brennerpas en nog een aantal passen gereden, dik 320km! Schitterende dag geweest! Die Timmelsjoch is echt in 1 woord fantastisch, wat kun je daar gassen!
Helaas voorspellen ze voor de komende dagen regen.. :(


Nog leuk dingetje, hoorde laatst mensen klagen over verbruik hier..

Ik rij hier in de bergen 1 op 19. Vandaag na 160km 8.4 liter v-power 100 getankt. En ik geef best gas waar het kan. Ik vind dat heul netjes! Ter vergelijking, de Tuono 1000R van mijn maat moest bijna 12.5 liter in.
 
Laatst bewerkt:
Heeft de 765 een pingelsensor? Zo no, gewoon centjes besparen door er euro95 in te gooien. Die hogere klopvastheid heeft ie niet nodig.

Las laatst toevallig dat een S1000R dit wel heeft, en de ECU dus terug laat vallen in vermogen als er detonatie plaatsvindt met euro95.
 
reed laatst achter een motor die het ook had, maar je moet je best doen om te kijken of ze links of rechts aangeven
 
Mijne had ook knipperlichten in het achterlicht. Je zou wel gek zijn om zonder te rijden in elk geval.

Ik zie ook niet meteen verlichting aan de nummerplaat. Dat is hier in BE in elk geval wel verplicht.

edit: Best wel duur trouwens, ik betaalde voor een vergelijkbare motor met 21k en officiële arrow dempers + alle originele stukken 2 jaar terug 4.500 EUR. Was wel geen R, maar dat zou 't prijsverschil niet mogen maken. Had verder dezelfde rem/schakelhendels, spiegels, tailtidy, achterlicht, fly screen, belly pan & radiator covers.
 
Goeiemorgen deze morgen,

Ik ga vanmiddag bij een Street kijken, bij deze om precies te zijn ≥ Triumph Street triple R 675 2011 nw staat - Motoren | Triumph - Marktplaats.nl
Heeft iemand nog tips&tricks of do's&dont's? Of kent iemand dit exemplaar toevallig en kan mij er misschien iets over vertellen?

Ik hoor het wel!

Mooi ding, vind hem wel echt aan de dure kant.
Ik vind dat als je die prijs betaald dat hij wel in topstaat moet zijn. Kleppen moeten gesteld zijn bij de 20k km. Verder zou ik gewoon goed alles bekijken. Setje banden is zomaar 300 euro dus dat is mooi als die nog even mee kunnen. Verder een setje remschijven voor kan ook al snel 400 euro. Dus mijn mening, geen probleem dat die een paar 100 euro duurder is, als dan alles maar wel goed gebeurd is, zodat je zelf het eerste jaar niks hoeft te doen.
 
Altijd de vraag met veel aftermarket onderdelen op een exemplaar: uit liefhebberij of na een crash. Goed even naar het blok kijken of die geen beschadiginen heeft. Met losse handen coasten kijken of ie rechtuit blijft gaan uh... meer van dat.

Oh en ze zeggen het zelf al in de advertentie: "Motor verkeerd" :+
 
Laatst bewerkt:
Een R maakt wel degelijk iets verschil in prijs omdat het ook echt beter is (en mooier 😊) maar dan zal 500-1000 euro duurder mogen zijn
 
Mijne had ook knipperlichten in het achterlicht. Je zou wel gek zijn om zonder te rijden in elk geval.

Ik zie ook niet meteen verlichting aan de nummerplaat. Dat is hier in BE in elk geval wel verplicht.

edit: Best wel duur trouwens, ik betaalde voor een vergelijkbare motor met 21k en officiële arrow dempers + alle originele stukken 2 jaar terug 4.500 EUR. Was wel geen R, maar dat zou 't prijsverschil niet mogen maken. Had verder dezelfde rem/schakelhendels, spiegels, tailtidy, achterlicht, fly screen, belly pan & radiator covers.



Wel of geen R maakt juist het verschil...
 
1401801

Nou hij is binnen!
We konden het eens worden over de prijs en hij rijdt als een nieuwe, wat een geweldig heerlijke fiets is dit.

Gisteravond heeft een vriend van mij direct een beugel gemaakt om het kenteken op te monteren. Die staat nu mooi in een legale hoek en mooi kort op het kontje. Hier kunnen ook gemakkelijk fatsoenlijke knippers op worden gezet dus maar even een setje bestellen.

Vandaag eerst een mooi blok om er van te genieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan