Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
2.35 voor en 2.90 achter, volgens het boekjeHet ging hier laatst over Bandendruk op het circuit, maar wat hebben jullie in de bandjes voor gewoon op straat?
Het ging hier laatst over Bandendruk op het circuit, maar wat hebben jullie in de bandjes voor gewoon op straat?
2.9 achter is veel te hard. Motor weegt maar 166kg hoor.
Boekje geeft overigens 2.35 voor en 2.6 achter.
Ik heb me er nooit echt in verdiept, maar @HinZu_86 , jij geeft aan extreem sportieve rijstijl. Maar ga je dan juist hoger of lager in je bandendruk zitten?
Dito 2.4 voor en 2.7 achter2.4 voor 2.7 achter, zeer sportieve rijstijl. Binnenkort eens 2.3 / 2.5 proberen.
Reed hiervoor met 2.35/2.8 maar nu met 2.3/2.5. Weeg 65kg met alles erop en eraan.Dito 2.4 voor en 2.7 achter
De problemen met het blok zijn er bij een enkeling zeker geweest (weet ik helaas ik uit eigen ervaring ) maar deze problemen komen vrij acuut en laten zich dus niet voorspellen tenzij je zin hebt om het blok open te schroeven). Verder zijn bij mij de spiegels vervangen. Als het goed is heb je nog een jaar fabrieksgarantie. Verder een heerlijke motorWoensdag ga ik proefrijden op een street triple RS uit 2018 en als de proefrit bevalt wil ik de motor kopen.
Zijn er specifieke aandachtspunten bij dit model? Problemen met het nieuwe blok of andere zaken?
Motor heeft 4000km op de teller en is uit 2018 origineel Nederlands. Dus buiten eventuele kwalen geloof ik het wel
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gr Roel
De street triple RS gaat niet door helaas. Maar nu heb ik mijn oog laten vallen op een street triple R uit 2013. Zijn er van die motor en dit specifieke jaar nog zaken waar ik extra op moet letten? Via google lees ik geen bijzondere dingen op een per ongeluk ingedrukte killswitch en lege accu na
Mwah, zeker zit er verschil in prijs en telt dat mee. Aan de andere kant ben ik erachter gekomen dat een R vanaf 2013 eigenlijk gewoon een hele goede motor is met goede remmen en vering.Eerste optie een RS uit 2018? En nu een R uit 2013, volgens mij behoorlijk groot verschil.
Is dit budget technisch gerelateerd?
Ik twijfel bv heel erg over de 675 versie of de 765 versie.
Vooral budget technisch.
zo groot is dat verschil niet. Een 675RX en een 765R zijn redelijk gelijk (heb zelf de 675RX en flinke rit op de 765R gemaakt). Tuurlijk de 765R heeft rijmodi, fractie meer koppel en PK, maar tijdens normaal en stevig doorgassen, merkte ik daar niks van. Een RS zal vanwege nog meer koppel en PK wel iets meer uitmaken hoewel dat verschil pas bij hogere snelheden zichtbaar wordt. Google ook eens op filmpjes 675R vs 765RS, zal je verbazen dat de oude sneller weg is > ergo: eerder de rijder die het verschil zal maken dan de technische specs.
Resteren de looks: persoonlijk (anders had ik hem ook niet gekocht :-) RX is best looking street ever (met daytonakont ziet ie eruit zoals ie uit moet zien).
Super mooi idd!Een RS is niet sneller omdat hij een paar pk meer heeft dan een 675, hij is sneller omdat de vering en remmen echt wel een heel stuk beter zijn. Ook weegt hij helemaal geen drol. Vooral met de juiste berijder zit daar het grote verschil.
Neemt niet weg dat een 675R en een 765R beide fantastische fietsen zijn die beide meer dan capabel zijn om op straat een leuk stukje te sturen.
Enne de RX is idd de mooiste Street, in de 675 serie dan!
Bekijk bijlage 1406383