FactoRyan_v4
ApeX predator
Binnenkort released Triumph trouwens de Thruxton RS en daar ben ik stiekem wel heel benieuwd naar! Dit jaar de R gereden en hotdamn wat is dat een aparte maar fijne fiets, bloedmooi ook..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ook leuk...Binnenkort released Triumph trouwens de Thruxton RS en daar ben ik stiekem wel heel benieuwd naar! Dit jaar de R gereden en hotdamn wat is dat een aparte maar fijne fiets, bloedmooi ook..
Motoport den bosch geeft aan 300 eu, excl ophalen. Enkel kleine beurt (vloeistoffen, filter)... Wat een belachelijk bedrag voor een klein beurtje.€ 175 ,- ex. remvloeistof.(Triumph Groningen).
Als de remvloeistof ook vervangen moet worden mag je er nog iets van 40 euro bij op tellen.
Heb daar voor mijn Tiger 800 € 105,- voor betaald bij Roké. Kan mij niet voorstellen dat het bij de Street 765 veel meer kost.Motoport den bosch geeft aan 300 eu, excl ophalen. Enkel kleine beurt (vloeistoffen, filter)... Wat een belachelijk bedrag voor een klein beurtje.
En dan nog als winteraanbieding poetsen en ophalen erbij voor "slechts" 100 euMotoport den bosch geeft aan 300 eu, excl ophalen. Enkel kleine beurt (vloeistoffen, filter)... Wat een belachelijk bedrag voor een klein beurtje.
Ik doe al het onderhoud aan mijn motoren fijn zelf, zo houd je het nog een beetje betaalbaar , bij de dealer moet je maar afwachten of ze alles gedaan hebben wat op de rekening staat (b.v kleppen stellen).Motoport den bosch geeft aan 300 eu, excl ophalen. Enkel kleine beurt (vloeistoffen, filter)... Wat een belachelijk bedrag voor een klein beurtje.
ook leuk...
Bekijk bijlage 1436859
Motoport den bosch geeft aan 300 eu, excl ophalen. Enkel kleine beurt (vloeistoffen, filter)... Wat een belachelijk bedrag voor een klein beurtje.
Voorwiel-as kan soms gigantisch vast zitten.Ff vraagje, as van het voorwiel zit toch gewoon met rechtse draad = linksom los? Krijg hem niet los, is wel al in geen 11 jaar eruit geweest anders morgen maar eens een imbusdop en/ of imbus sleutel 17 meenemen van het werk.
Zoiets als VERTROUWEN?!!Ik doe al het onderhoud aan mijn motoren fijn zelf, zo houd je het nog een beetje betaalbaar , bij de dealer moet je maar afwachten of ze alles gedaan hebben wat op de rekening staat (b.v kleppen stellen).
Dat vertrouwen heeft bij mij in het verleden een deuk opgelopen, was ook bij een Motoport vestiging.....ik ben gelukkig handig genoeg om al het onderhoud zelf te doen, en stempeltjes in het onderhouds boekjes vind ik niet zo belangrijk bij fietsen van meer als 10 jaar oud.Zoiets als VERTROUWEN?!!
Dat vertrouwen heeft bij mij in het verleden een deuk opgelopen, was ook bij een Motoport vestiging.....ik ben gelukkig handig genoeg om al het onderhoud zelf te doen, en stempeltjes in het onderhouds boekjes vind ik niet zo belangrijk bij fietsen van meer als 10 jaar oud.
qua afstand lijken roké en blom me dan zinnigerDaarom nooit naar Motoport gaan. Vieze afzetters. Veel dingen kun je zelf en als je perse de stempels wilt zou ik lekker naar exclusief Triumph dealers gaan zoals Bruurs, Eibergen en Triumph Groningen. Als het te doen is qua afstand natuurlijk.
qua afstand lijken roké en blom me dan zinniger
Dat vertrouwen heeft bij mij in het verleden een deuk opgelopen, was ook bij een Motoport vestiging.....ik ben gelukkig handig genoeg om al het onderhoud zelf te doen, en stempeltjes in het onderhouds boekjes vind ik niet zo belangrijk bij fietsen van meer als 10 jaar oud.
Met een imbus dop en een moer aanzetter op lucht, was het zo gepiept ik wilde het voorwiel ff controleren op onbalans omdat ik boven de 150km/h een wat stuiterende voorkant had, en mijn gevoel was juist, er zat 25 gram onbalans in.Ff vraagje, as van het voorwiel zit toch gewoon met rechtse draad = linksom los? Krijg hem niet los, is wel al in geen 11 jaar eruit geweest anders morgen maar eens een imbusdop en/ of imbus sleutel 17 meenemen van het werk.
nu al, is bijna 20 graden buiten vandaag joh
Op t moment dat pekel gestrooid wordt gaat ie onder zeil
30 jaar geleden met mijn rd ook gehadMet een imbus dop en een moer aanzetter op lucht, was het zo gepiept ik wilde het voorwiel ff controleren op onbalans omdat ik boven de 150km/h een wat stuiterende voorkant had, en mijn gevoel was juist, er zat 25 gram onbalans in.
Ik heb dat jaren geleden eens met een RD350 gehad daar was boven de 160 niet meer mee te rijden, daar zat zelfs 40gram onbalans in ,...Was bij Motoport een nieuwe band opgezet
Ja het is vroeg maar als het lekker weer is pak ik deze tweewieler liever in dit seizoen:
Bekijk bijlage 1438244