Triumph Street Triple topic deel 24

@Coenster ik zag dat jij Hyperpro stickers op je Street had zitten, heb je er een Streetbox op zitten? Hoe bevalt dit ten opzichte van de standaard vering/demping?
 
@Coenster ik zag dat jij Hyperpro stickers op je Street had zitten, heb je er een Streetbox op zitten? Hoe bevalt dit ten opzichte van de standaard vering/demping?

Geen Streetbox, alleen andere veren/olie/afstelling. Heb achter een zwaardere veer op de standaard schokdemper. Bevalt erg goed, veel meer in balans, duikt minder in z'n voorveren bij hard aanremmen en hij is minder nerveus.

Mijn advies: rij even langs bij een Hyperpro servicecenter en laat je adviseren op basis van wat je nu mist of graag anders wil.
 
Hoewel het Daytona topic niet echt druk bezocht meer is zou je de vraag ook daar kunnen neerzetten.
Ik denk zelf misschien wel een haperende exup klep, maar daar is hier niet veel kennis over omdat een Street deze klep niet heeft.
Daytona topic

Misschien was ik niet duidelijk genoeg maar rij zelf ook een street dus dit kan het niet zijn.
Bedankt voor je feedback iig!
 
Laat even checken welke tune er ingeladen is in de ecu en check de speling op je gashendel even. Mogelijk heeft dit invloed op het oppakken.

Dit zou best wel eens kunnen en dit heb ik al eerder voorbij zien komen op dit topic, stom dat ik daar niet aan heb gedacht.
Ga kijken of ik hem een stukje strakker kan zetten, zodat de vrije slag kleiner wordt.

Tune ecu ingeladen :? domme vraag misschien, maar heb je hier verschillende varianten in dan?
 
Dit zou best wel eens kunnen en dit heb ik al eerder voorbij zien komen op dit topic, stom dat ik daar niet aan heb gedacht.
Ga kijken of ik hem een stukje strakker kan zetten, zodat de vrije slag kleiner wordt.

Tune ecu ingeladen :? domme vraag misschien, maar heb je hier verschillende varianten in dan?

Ja, de standaard afstelling en de aangepaste afstelling voor de Arrow uitlaat, die staat iets rijker.
 
Ik zou graag aanspraak willen doen op jullie kennis.
Ik heb sinds deze week een Street Triple uit 2008 met een volledig Arrow systeem. Alleen de demper is vervangen voor een LeoVince.
Nu de vraag. Er zit geen Belly Pan op. Past deze er wel op met dit systeem?
Voordat ik op zoek ga zou ik dat graag willen weten.
 
De RS gaat helaas de verkoop in.
② Street Triple RS in uitmundende staat! - Motoren | Triumph | 2dehands

Aangezien ik nu meer met duo rij, heb ik mijn handtekening gezet voor onderstaande motor.
Ik blijf Triumph trouw, met duo is het lekkerder rijden met veel koppel, deze is ook comfortabeler maar nog steeds heel wendbaar.
En wat maakt de Twin een mooie sound!
IMG_2390.jpeg
 
Is een Belgische motor; ik zat ook al te kijken;). Als je er nog 20% bpm bij telt kom je boven de 10k uit, daarvoor mag je de mijne ook wel hebben😋.
Komt ongeveer €800,- overheen voor BPM en tenaamstelling.

En als Jimmy zegt uitmuntend dan is het dat ook echt! Ik heb mijn vorige Street Triple van hem gekocht en die was als nieuw.:}
 
de vrouw rijdt al op een street triple en elke keer als ik op haar motor rij dan moet ik me er op betrappen dat ik daar veel lol op heb , alles gaat een stuk makkelijker dan op de speed triple.
 
de vrouw rijdt al op een street triple en elke keer als ik op haar motor rij dan moet ik me er op betrappen dat ik daar veel lol op heb , alles gaat een stuk makkelijker dan op de speed triple.
ken het gevoel. de mrs rijdt cbr600f en dat is ook al een makkelijke gooi-smijt fiets vergeleken met de speed. Maar het gevoel dat je straatstenen onder je vandaan trekt, die ontbreekt een beetje.
 
Ik zou graag aanspraak willen doen op jullie kennis.
Ik heb sinds deze week een Street Triple uit 2008 met een volledig Arrow systeem. Alleen de demper is vervangen voor een LeoVince.
Nu de vraag. Er zit geen Belly Pan op. Past deze er wel op met dit systeem?
Voordat ik op zoek ga zou ik dat graag willen weten.

Goede vraag. Bij de lage Arrow past het wel, maar weet niet hoe jouw leovince er op zit. Foto?
 
de vrouw rijdt al op een street triple en elke keer als ik op haar motor rij dan moet ik me er op betrappen dat ik daar veel lol op heb , alles gaat een stuk makkelijker dan op de speed triple.

Daarom doe ik mijn Tuono ook weg, ik pak vaker de Street Triple van de vrouw. Ook op dat ding hou ik vrienden op 1000cc's wel bij op motorvakantie in de bergen en hier in NL durf of kan ik toch niet te gek doen ivm mijn werk.
 
Daarom doe ik mijn Tuono ook weg, ik pak vaker de Street Triple van de vrouw. Ook op dat ding hou ik vrienden op 1000cc's wel bij op motorvakantie in de bergen en hier in NL durf of kan ik toch niet te gek doen ivm mijn werk.
Ook met haarspeldbochten? Heb zowel een Fazer 600 als 1000 gehad, bij de 600 moest ik wachten tot er weer gang in zat na een haarspeldbocht (heb ik het geduld niet voor :9). Bij de 1000 uiteraard niet, maar 143pk is dan weer een beetje overdadig voor in Nederland (nmm). Ook (650) twins gehad maar dan mis je vaak weer wat PK's.

Street Triple lijkt me dus wel interessant, F800R heb ik ook op het lijstje staan maar die is wel een stuk minder sexy zowel qua looks als geluid. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan