wachtbalkje
Die hard MF'er
- 27 feb 2017
- 458
- 430
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Coenster ik zag dat jij Hyperpro stickers op je Street had zitten, heb je er een Streetbox op zitten? Hoe bevalt dit ten opzichte van de standaard vering/demping?
Hoewel het Daytona topic niet echt druk bezocht meer is zou je de vraag ook daar kunnen neerzetten.
Ik denk zelf misschien wel een haperende exup klep, maar daar is hier niet veel kennis over omdat een Street deze klep niet heeft.
Daytona topic
Laat even checken welke tune er ingeladen is in de ecu en check de speling op je gashendel even. Mogelijk heeft dit invloed op het oppakken.
Dit zou best wel eens kunnen en dit heb ik al eerder voorbij zien komen op dit topic, stom dat ik daar niet aan heb gedacht.
Ga kijken of ik hem een stukje strakker kan zetten, zodat de vrije slag kleiner wordt.
Tune ecu ingeladen domme vraag misschien, maar heb je hier verschillende varianten in dan?
Ach dom van me, ik zag 675R en dacht meteen Daytona.Misschien was ik niet duidelijk genoeg maar rij zelf ook een street dus dit kan het niet zijn.
Bedankt voor je feedback iig!
Edit: Klopt niet blijkbaar.poeh wat een nette prijs, die is zo weg.
Oeps, rechtgezet (tot 2 maal toe)...uitmuntend is in belgië blijkbaar met dubbel d
Komt ongeveer €800,- overheen voor BPM en tenaamstelling.Is een Belgische motor; ik zat ook al te kijken. Als je er nog 20% bpm bij telt kom je boven de 10k uit, daarvoor mag je de mijne ook wel hebben.
Is geen stapje terug...gewoon anders.. soms beterhoogstwaarschijnlijk de komende week ook eigenaar van een street triple , ga een stapje terug doen , ga de speed inruilen voor een street.
Nice! welk bouwjaar?hoogstwaarschijnlijk de komende week ook eigenaar van een street triple , ga een stapje terug doen , ga de speed inruilen voor een street.
Bouwjaar 2012 , een R uitvoering.Nice! welk bouwjaar?
Heb ik ook gedaan, bevalt prima!hoogstwaarschijnlijk de komende week ook eigenaar van een street triple , ga een stapje terug doen , ga de speed inruilen voor een street.
Dan heb ik niets gezegd, dat is een nette prijs. Zeker als hij echt tip-top is.Komt ongeveer €800,- overheen voor BPM en tenaamstelling.
En als Jimmy zegt uitmuntend dan is het dat ook echt! Ik heb mijn vorige Street Triple van hem gekocht en die was als nieuw.
Via de speed naar gixxer1000 naar de street 765 en bevalt prima! Maar... het moet wel gezegd worden 9door mij althans)... het koppel, dat mis ik wel.Heb ik ook gedaan, bevalt prima!
ken het gevoel. de mrs rijdt cbr600f en dat is ook al een makkelijke gooi-smijt fiets vergeleken met de speed. Maar het gevoel dat je straatstenen onder je vandaan trekt, die ontbreekt een beetje.de vrouw rijdt al op een street triple en elke keer als ik op haar motor rij dan moet ik me er op betrappen dat ik daar veel lol op heb , alles gaat een stuk makkelijker dan op de speed triple.
Ik zou graag aanspraak willen doen op jullie kennis.
Ik heb sinds deze week een Street Triple uit 2008 met een volledig Arrow systeem. Alleen de demper is vervangen voor een LeoVince.
Nu de vraag. Er zit geen Belly Pan op. Past deze er wel op met dit systeem?
Voordat ik op zoek ga zou ik dat graag willen weten.
de vrouw rijdt al op een street triple en elke keer als ik op haar motor rij dan moet ik me er op betrappen dat ik daar veel lol op heb , alles gaat een stuk makkelijker dan op de speed triple.
Ook met haarspeldbochten? Heb zowel een Fazer 600 als 1000 gehad, bij de 600 moest ik wachten tot er weer gang in zat na een haarspeldbocht (heb ik het geduld niet voor ). Bij de 1000 uiteraard niet, maar 143pk is dan weer een beetje overdadig voor in Nederland (nmm). Ook (650) twins gehad maar dan mis je vaak weer wat PK's.Daarom doe ik mijn Tuono ook weg, ik pak vaker de Street Triple van de vrouw. Ook op dat ding hou ik vrienden op 1000cc's wel bij op motorvakantie in de bergen en hier in NL durf of kan ik toch niet te gek doen ivm mijn werk.