Mike0709
MT09 SP
- 29 jul 2019
- 58
- 54
heb je een foto van je motor , foto's op de site vind ik niet best
Gaten zijn gedicht inmiddels, met dopjes. Mijn knipperlicht zit in het achterlicht verwerkt, vandaar geen separate knippers meer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heb je een foto van je motor , foto's op de site vind ik niet best
ziet er goed uit , is dit inclusief kentekenverlichting ?
Ik heb ze, maar je tank ga je er niet mee redden. Bij een crash klapt je stuur met evt bar end mirrors net zo hard je tank in als zonder. Als je je tank wilt beschermen heeft R&G van die mooie stukjes Carbon te koop plus natuurlijk stompgrips oid.Ik heb ook de R&G, vind het er zelf goed uit zien maar de kentekenplaat zit behoorijk krap met de arrows. Volgens mij komt het ook omdat ik geen spacers heb die mijn arrows verder naar buiten brengen.
Iemand touwens ervaring met R&G of andere bar end sliders? Voegen die wat toe qua bescherming aan de tank?
Ok, thanks, goed om te weten. Ik wil wat meer circuitdagen gaan rijden en voor de zekerheid meer bescherming aanbrengen. Die bar end sliders lijken me wel wat maar die tankbescherming is een hele goeie tip, bedankt! Verder ben ik ook op zoek naar blok bescherming, mocht iemand nog wat spul hebben liggen waar die vanaf wil; ik hoor het graag!
Bekijk bijlage 1543073
spijt me, het klinkt als chinees voor mij...Mijn vraag wat concreter gemaakt:
1.
In de manual staat dat de assembly 208.5mm lang moet zijn.
Als je het pookje wil afstellen dan ga je per definitie toch deze lengte aanpassen? Ongeacht hoe je dat doet (gehele assembly draaien of de balljoint draaien).
2.
Hoe kan het loshalen van de balljoints effect hebben op de werking van de QS? De verbinding van de balljoints lijkt mij redelijk vast en ik kan mij niet voorstellen op welke manier dat de QS beïnvloed.
Volgens mij dekken ze zich hiermee in voor idioten die de lengte aanpassen en daarbij draadbreuk veroorzaken doordat ze gewoon draaien tot de kabel niet meer verder kan . 1 -> klopt. 2-> mits je ze goed terugzet zou dit geen probleem mogen zijn. Als er veel speling op komt kan dit wel een issue zijn. Anders eigenlijk niet.Mijn vraag wat concreter gemaakt:
1.
In de manual staat dat de assembly 208.5mm lang moet zijn.
Als je het pookje wil afstellen dan ga je per definitie toch deze lengte aanpassen? Ongeacht hoe je dat doet (gehele assembly draaien of de balljoint draaien).
2.
Hoe kan het loshalen van de balljoints effect hebben op de werking van de QS? De verbinding van de balljoints lijkt mij redelijk vast en ik kan mij niet voorstellen op welke manier dat de QS beïnvloed.
Ik heb gewoon die koppelingen losgetrokken en de lengte aangepast. Softwarematig zou je met Tune ECU kunnen kijken of je de schakeltijden kunt aanpassen. Probleem is ook dat er veel speling op het draaipunt van het pedaal zit. Dat kun je met een paar spacers van 0,1mm al aardig minimaliseren.Bedankt.
Dat indekken zou wel eens kunnen kloppen. Ik belde met Roké en die zeiden in eerste instantie van; ja je moet gewoon ff dit loshalen blabla (zoals je zou verwachten). En pas toen ik zei dat het in de gebruikshandleiding anders stond, veranderde het in: Oh ja, dan moet je inderdaad de hele kabel loskoppelen.
Geen idee, ik gok ongeveer 10 seconden langzamer dan normaal dus dan zit ik rond die tijd. Maar heb in jaren niet meer met zo'n niet sportieve banden gereden op het circuit, dus ik heb echt geen flauw idee wat er mogelijk is. Op straat geven ze ruim voldoende grip, maar daar rijd je typisch toch wat behoudender .Gokje dat je 2:03 wel haalt!
Ik heb gewoon die koppelingen losgetrokken en de lengte aangepast. Softwarematig zou je met Tune ECU kunnen kijken of je de schakeltijden kunt aanpassen. Probleem is ook dat er veel speling op het draaipunt van het pedaal zit. Dat kun je met een paar spacers van 0,1mm al aardig minimaliseren.
Enig idee waardoor de koppeling gaat slippen? Te heet? Verkeerde olie voor circuit gebruik?Banden worden te heet en de koppeling gaat slippen in 4/5/6, dus circuit rijden gaat tot dusverre niet perfect op de rs. Altijd leuk om op Assen te rijden, maar tot dusverre nog niet voor herhaling vatbaar. Zonder slippende koppeling zou onder de 2:05 wel lukken, met betere banden nog wel wat sneller; nu is 2:07-2:08 zo’n beetje mijn tempo.
Te heet zou kunnen, andere optie was de speling of frictie op koppelingshendel waardoor hij niet goed los kwam, dus die heb ik voor de laatste sessie netjes gemaakt en opnieuw gesmeerd, maar toen kreeg ik een motorstoring en toen durfde ik niet verder te gaan dan ongeveer half gas, dus toen had ik sowieso geen problemen met een slippende koppeling. Met half gas zijn de vering en banden wel veel beter op zijn gemak en vreemd genoeg kon ik daarmee prima een panigale op slicks bijhouden. Al met al een ervaring, maar voor een track tool zou ik toch eerder bij de Japanners gaan kijken.Enig idee waardoor de koppeling gaat slippen? Te heet? Verkeerde olie voor circuit gebruik?
2:07 vind ik nog steeds netjes met een straatmotor. Ik kwam met mijn track gixxer niet onder de 2.03