Triumph Street Triple topic deel 24

Tovami in Goes kan goed overweg met Triumph ECUs. En het is een kwestie van tijd voor mensen uitvinden hoe ze in die Euro5 units kunnen komen.
ECU is niet het probleem; die is al aangepast. Zou Van De Goorbergh senior mijn vraag beantwoorden hoe hun het voor elkaar hebben gekregen op exact dezelfde fiets zou ik verder kunnen.
Als ik de gearing niet kan aanpassen dan voldoet hij uiteindelijk niet aan mijn wensen,
dan moet ik in het najaar maar eens goed nadenken hoe verder.
Maar dat duurt nog even ;);)
 
vreemd hoor. Heb je ook al geprobeerd om enkel het achter tandwiel aan te passen? Kom wel op het web een soortgelijk verhaal tegen….

 
Je kunt -/+2 achter zonder problemen gebruiken.
voor vervangen met 1 tand meer is 2,6 achtr.
2,6 is meer dan 2 en zegt de electronica “no more”.
 
Zo, het genezingsproces is begonnen. Ik mag mijn arm weer voorzichtig gaan gebruiken. Vrijdag naar de fysio.

Motor valt alles mee: kuipwerk controleren en hier en daar polyesteren. Mijn overbuurman heeft aangeboden om spuitwerk te doen. En dan rechter clip-on, stepje, etc vervangen.
 

Bijlagen

  • 9A0F5DEB-2DB5-452F-BA7A-4B077805E9DF.jpeg
    9A0F5DEB-2DB5-452F-BA7A-4B077805E9DF.jpeg
    53,4 KB · Weergaven: 56
  • 1420D6B7-53D8-4B03-BDE1-85C563F4EDEF.jpeg
    1420D6B7-53D8-4B03-BDE1-85C563F4EDEF.jpeg
    61,6 KB · Weergaven: 56
Zo, het genezingsproces is begonnen. Ik mag mijn arm weer voorzichtig gaan gebruiken. Vrijdag naar de fysio.

Motor valt alles mee: kuipwerk controleren en hier en daar polyesteren. Mijn overbuurman heeft aangeboden om spuitwerk te doen. En dan rechter clip-on, stepje, etc vervangen.
Raakt de tank eenvoudig beschadigd bij een glijer, of valt dat nog wel mee?
 
Dat valt heel erg mee, hij heeft de zijkant niet geraakt. Ik heb daar van die carbon bescherming van R&G, maar dat was in dit geval niet nodig.
Clip-ons (met rubberen stuuruitslagbeperkers) en ik denk ook uitlaat vangen de klap op.
 
Michelin 190 = 202 omtrek,
Bridgestone 180 = 206 omtrek.

@tripler79 en nu…? ;)

Vallen beide nog in de zelfde diameters als de straat banden, dus valt mee en zal dus ook geen storing moeten geven. De V01 190/650 en de R11 190/55 zijn wel echt hoger, deze heb je nog niet geprobeerd op de 2020 RS?
 
Vallen beide nog in de zelfde diameters als de straat banden, dus valt mee en zal dus ook geen storing moeten geven. De V01 190/650 en de R11 190/55 zijn wel echt hoger, deze heb je nog niet geprobeerd op de 2020 RS?
Nee, nogniet geprobeerd. Heb V01 190 in backorder staan als reserve voor V02 180, maar ook de 190 is niet leverbaar.
 
Zo, het genezingsproces is begonnen. Ik mag mijn arm weer voorzichtig gaan gebruiken. Vrijdag naar de fysio.

Motor valt alles mee: kuipwerk controleren en hier en daar polyesteren. Mijn overbuurman heeft aangeboden om spuitwerk te doen. En dan rechter clip-on, stepje, etc vervangen.
veel beterschap!!
 
Men street staat al 10 dagen binnen voor onderzoek start problemen maar nog geen nieuws denk dat ik hem terug ga halen en zelf onderdelen bestel/vervang.
Nu zit er een lithium accu in maar ga terug naar een normale is dit een goeie?
www.nr1motor.nl/yuasa-ytx9-bs-onderhoudsvrij.html?gclid=Cj0KCQjwspKUBhCvARIsAB2IYusnQYf7F3exCMNw8TCHzkrfrJw4EIh7P-Qe0CIvrVNO3KI5fR0WYwkaAi8BEALw_wcB

En deze

Ook setje pakkingen en regulator.
En hop weer +300e weg maar ik denk/hoop dat hij hiermee terug goed is.
En indien niet heb ik wat reserve onderdelen haha
Als ik moet wachten op andere mensen zal er dit jaar niet veel gereden moeten worden db killer duurt ook meer dan een maand om aan te passen terwijl er al meermaals belooft is morgen is hij klaar....
Al die loze beloftes maar ondertussen passeren er weken/maanden en is men motor nog niet klaar 😐
 
Men street staat al 10 dagen binnen voor onderzoek start problemen maar nog geen nieuws denk dat ik hem terug ga halen en zelf onderdelen bestel/vervang.
Nu zit er een lithium accu in maar ga terug naar een normale is dit een goeie?
www.nr1motor.nl/yuasa-ytx9-bs-onderhoudsvrij.html?gclid=Cj0KCQjwspKUBhCvARIsAB2IYusnQYf7F3exCMNw8TCHzkrfrJw4EIh7P-Qe0CIvrVNO3KI5fR0WYwkaAi8BEALw_wcB

En deze

Ook setje pakkingen en regulator.
En hop weer +300e weg maar ik denk/hoop dat hij hiermee terug goed is.
En indien niet heb ik wat reserve onderdelen haha
Als ik moet wachten op andere mensen zal er dit jaar niet veel gereden moeten worden db killer duurt ook meer dan een maand om aan te passen terwijl er al meermaals belooft is morgen is hij klaar....
Al die loze beloftes maar ondertussen passeren er weken/maanden en is men motor nog niet klaar 😐
Dude, beter eerst goed doormeten en diagnose stellen voordat je rucksichtslos dure onderdelen gaat vervangen!

Anderzijds, Yuasa is goed spul.
Die "voor een goedkope prijs" van Nr1Motor daarentegen, oef...
 
Men street staat al 10 dagen binnen voor onderzoek start problemen maar nog geen nieuws denk dat ik hem terug ga halen en zelf onderdelen bestel/vervang.
Nu zit er een lithium accu in maar ga terug naar een normale is dit een goeie?
www.nr1motor.nl/yuasa-ytx9-bs-onderhoudsvrij.html?gclid=Cj0KCQjwspKUBhCvARIsAB2IYusnQYf7F3exCMNw8TCHzkrfrJw4EIh7P-Qe0CIvrVNO3KI5fR0WYwkaAi8BEALw_wcB

En deze

Ook setje pakkingen en regulator.
En hop weer +300e weg maar ik denk/hoop dat hij hiermee terug goed is.
En indien niet heb ik wat reserve onderdelen haha
Als ik moet wachten op andere mensen zal er dit jaar niet veel gereden moeten worden db killer duurt ook meer dan een maand om aan te passen terwijl er al meermaals belooft is morgen is hij klaar....
Al die loze beloftes maar ondertussen passeren er weken/maanden en is men motor nog niet klaar 😐
Ik heb die vorige week gekocht (Yuasa YTX9 WC YTX 12V 8,4Ah AGM) voor €43,-

Maar zoals @Tarwetijger zegt; eerst doormeten.

Mijn oude accu was echt plat plat, maar na wat dagen aan de optimate geeft ie nu weer gewoon 13v en start perfect.
Die nieuwe accu heeft een iets hoger voltage, dus is wellicht 5% beter, maar eigenlijk overbodig.
 
Men street staat al 10 dagen binnen voor onderzoek start problemen maar nog geen nieuws denk dat ik hem terug ga halen en zelf onderdelen bestel/vervang.
Nu zit er een lithium accu in maar ga terug naar een normale is dit een goeie?
www.nr1motor.nl/yuasa-ytx9-bs-onderhoudsvrij.html?gclid=Cj0KCQjwspKUBhCvARIsAB2IYusnQYf7F3exCMNw8TCHzkrfrJw4EIh7P-Qe0CIvrVNO3KI5fR0WYwkaAi8BEALw_wcB

En deze

Ook setje pakkingen en regulator.
En hop weer +300e weg maar ik denk/hoop dat hij hiermee terug goed is.
En indien niet heb ik wat reserve onderdelen haha
Als ik moet wachten op andere mensen zal er dit jaar niet veel gereden moeten worden db killer duurt ook meer dan een maand om aan te passen terwijl er al meermaals belooft is morgen is hij klaar....
Al die loze beloftes maar ondertussen passeren er weken/maanden en is men motor nog niet klaar 😐
Heb bij Pajic goede ervaring met DB-killers, maakt ze terplekke op maat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan