Triumph Street Triple topic deel 24

Hoi, ik heb dit pas geleden nog gedaan aan mijn ST 2009, geen lekkage ondervonden bij het verwijderen van de brandstofleiding. De tank moet je in principe compleet verwijderen, 2 stekkertjes, 2 dunne (afvoer?) leidingen en dan de brandstofleiding. Moet wel zeggen dat het best een pittig karweitje is om die dikke brandstofleiding los te maken en wees voorzichtig want het is een keiharde kunstof (L-vorm) koppeling en de potentie dat deze breekt is best groot als je ongeduldig te werk gaat. Het beste is om de tank een cm of 15 omhoog te tillen en dan iets eronder leggen zodat deze omhoog blijft staan en dan op een of ander manier voorzichtig die brandstof koppeling los maken.
Street Guy,
Dank voor je reactie en tip. Dan ga ik maar eens rustig aan de klus 🛠
 
Is er toevallig iemand die nog een nette koplampbehuizing (de ronde koplampen) heeft liggen? Wellicht iemand die een circuitfiets heeft gebouwd en geen koplampen meer gebruikt.

De vorige eigenaar van de Striple had ze keurig geschuurd voordat die ze zwart had gespoten :')
Heb al veel geprobeerd maar mooier dan dit krijg ik het niet. Het valt bij daglicht niet heel erg op maar toch stoort het me.
mss met staalwol dubbel 0
 
  • Leuk
Waarderingen: EW33
toen mijn madam gecrasht was op circuit met haar street zo 2 nieuwe moeten kopen, die dingen kosten ontiegelijk veel origineel, pfff
er was wel nog wat meer aan dan enkel de lichten 🙄 |(:+;(🤬
 
Zo, de verwarming is binnen! Nu nog even de tijd vinden om het te monteren.
Ben benieuwd tot welke tempreratuur ik het aangenaam houd op de woon-werk route.

verwarming.jpg


Binnenkort naar Blom in Leusden voor de 10.000 km beurt. Voor het eerst in mijn leven voor onderhoud aan de motor naar de dealer ;)
 
Maar dat past volgens mij niet met het orginele dashboard spoilertje, mocht je die hebben
 
Nou de handvat verwarming zit erop. Manmanman wat een gepruts met die kabels door het stuur 😂 rechts ging probleemloos in 5 min. Links heeft een uur geduurd maar het werkt nu 😅
5AAA0B54-26BC-42FA-AB54-CA2A5D74D692.jpeg
FE694252-5899-43C7-AE44-9E7DE7774B02.jpeg


Volgende week maar eens testen hoe warm ze echt worden.
 
Nou de handvat verwarming zit erop. Manmanman wat een gepruts met die kabels door het stuur 😂 rechts ging probleemloos in 5 min. Links heeft een uur geduurd maar het werkt nu 😅
Bekijk bijlage 1809184Bekijk bijlage 1809185

Volgende week maar eens testen hoe warm ze echt worden.
Heb deze ook. Ik vind het heerlijk. Alleen het knopje indrukken met winterhanden is lastig.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf sinds kort in het bezit van een street triple rs. Nu was ik benieuwd wat jullie ongeveer doen qua verbruik?
 

Bijlagen

  • 20220930_142725.jpg
    20220930_142725.jpg
    221,6 KB · Weergaven: 34
Ik ben zelf sinds kort in het bezit van een street triple rs. Nu was ik benieuwd wat jullie ongeveer doen qua verbruik?
Laatste keer 1:20. En dat is rustig touren met de vrouw die dan ook nog eens 1:21 met de Rx haalt door in mijn slipstream te rijden :Y
Ik tank E5, wat zuiniger dan E10 zou moeten zijn.
 
Deze maandag laatste circuitdag van het jaar op het circuit van croix.

Alweer pb verbeterd 58.9 en alweer een jaartje zonder de grindbak te inspecteren.

Ik reed achter een rs660 cup racer die wat was uitgelopen door trager verkeer die ik moest inhalen maar kwam ronde na ronde terug dichterbij en toen ik net in zen achterwiel ging en dacht aan inhalen einde sessie door een valpartij.

Jammer in sommige bochten reed hij betere lijnen en snelheid dan mij maar de street was ietsje sneller bij uitkomen van de bochten en zo had ik een goed mikpunt 🤪 alleen het stuk voor de brug moest ik wel wat inhouden naar mijn gevoel dus in principe moet het nog sneller kunnen 👍

2023 gaat de motor helaas een jaartje aan de kant.
Maar heb me weer goed geamuseerd en betere tijden gereden dan ik zelf had gedacht vooraf🙂
Rijd praktisch dezelfde tijd met die street zonder qs traction control en slechts 100pk VS zx10 met dubbele met alles erop en eraan🤔
 
Deze maandag laatste circuitdag van het jaar op het circuit van croix.

Alweer pb verbeterd 58.9 en alweer een jaartje zonder de grindbak te inspecteren.

Ik reed achter een rs660 cup racer die wat was uitgelopen door trager verkeer die ik moest inhalen maar kwam ronde na ronde terug dichterbij en toen ik net in zen achterwiel ging en dacht aan inhalen einde sessie door een valpartij.

Jammer in sommige bochten reed hij betere lijnen en snelheid dan mij maar de street was ietsje sneller bij uitkomen van de bochten en zo had ik een goed mikpunt 🤪 alleen het stuk voor de brug moest ik wel wat inhouden naar mijn gevoel dus in principe moet het nog sneller kunnen 👍

2023 gaat de motor helaas een jaartje aan de kant.
Maar heb me weer goed geamuseerd en betere tijden gereden dan ik zelf had gedacht vooraf🙂
Rijd praktisch dezelfde tijd met die street zonder qs traction control en slechts 100pk VS zx10 met dubbele met alles erop en eraan🤔
techniek is alles power en snelheid is bijzaak ;)
ik moet nog heel veel aan mijn techniek werken met 2,18 op assen :o
 
Jammer dat assen zo ver en duur is ook reden dat ik er een jaartje mee stop ff sparen en hopelijk jaar erop eens naar een voor mij nieuw/groot circuit gaan.
Al voelt de street zich prima thuis op Mettet ecuyers of croix wil ook wel eens iets anders doen 🙂
 
Jammer dat assen zo ver en duur is ook reden dat ik er een jaartje mee stop ff sparen en hopelijk jaar erop eens naar een voor mij nieuw/groot circuit gaan.
Al voelt de street zich prima thuis op Mettet ecuyers of croix wil ook wel eens iets anders doen 🙂
De Street past prima op een circuit als Assen, en de meeste andere circuits ook al zijn er uitzonderingen.
Moet dan ook met een dubbel gevoel vertellen dat mijn Striple verkocht is.
De zoektocht naar iets nieuws begint weer.
Aangezien ik nog tig 180 banden heb liggen zou het wel weer eens een 600/675/765
kunnen worden.:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan