Triumph Street Triple topic deel 24

Ik ben opzoek naar een geïntegreerd achter/knipperlicht voor een street triple r uit 2009 , iemand hier ervaring mee? op google kom ik maar weinig opties tegen . thanks alvast

Google eens op integrated taillight, dan is er wel iets te vinden
 
Ik heb het op m'n cbr... vind het maar niks.

Als al die irritante kuipdelen niet in de weg zaten had ik de originele knippers weer gemonteerd.
 
Hoi mag ik vragen waarom ? zichtbaarheid ? of gewoon niet mooi ?
Had het ook op de speed triple destijds en gauw op volledig rood gezet en pinkertjes erop. In mijn geval was het a) slecht zichtbaar, b) storingsgevoelig en c) niet toegestaan aldus de agent die mij ervoor liet stoppen (kenteken stond ook wat schuin, maar al met al geen bekeuring o.i.d.).

Maar bij ritjes kreeg ik wel de opmerking dat het slecht zichtbaar was, zeker wanneer de zon erop stond.

Persoonlijk vond ik het wel strak staan, maar als ik op de motor zit zie ik dat toch niet :P
 
hebben op de street ook een unit met geintregeerde knippers , deze ook op volledig rood gezet en extra knippers erop , het valt bijna niet op met geintregeerde knippers , een afrader.
 
Hoi mag ik vragen waarom ? zichtbaarheid ? of gewoon niet mooi ?

Zichtbaarheid inderdaad. Kontje is er wel strakker door... maar naar een paar mooie normale pinkers kijk ik net zo lief.

Ohja en de relais (nodig omdat het led is nu) begint in de uit-fase van de cyclus... Waardoor ik altijd 2 seconden voordat het nodig het ding maar aanzwengel :+ Maargoed tussen thuis en de circuitjes in Lelystad zit maar 1 rotonde. Dat is de enige situatie waar het lastig kan zijn als ie opeens wel gelijk richting aangeeft.
 
deze led knipperlichten van kellermann vallen goed op.

360.jpg
 
Hier al mensen die de terugroepactie ivm de schakelaars op het linkerhandvat hebben laten uitvoeren? En die dat probleem gemerkt hebben?
 
Twee weken geleden heeft de Street een beurt gehad , maar de dealer heeft het er niet over gehad.(Ik heb er ook niet na gevraagd)

Tevens ook geen probleem mee gehad (ben een mooi weer rijder)

M.vr.gr.

Marcel.
 
Twee weken geleden heeft de Street een beurt gehad , maar de dealer heeft het er niet over gehad.(Ik heb er ook niet na gevraagd)

Tevens ook geen probleem mee gehad (ben een mooi weer rijder)

M.vr.gr.

Marcel.
Mijn dealer sprak er ook niet over, maar ik heb een brief ontvangen ivm deze terugroepactie. Maar het hangt wsch samen met het serienummer.
 
Ik zoek eigenlijk al een tijdje naar een fijne stuurfiets voor erbij. :] Die misschien uiteindelijk de Tuono wel helemaal kan vervangen (al is dat laatste geen eis - ben bang dat de Tuono altijd blijf)

Net als dat ik mijn Tuono gebruik (dijkjes/luxemburg/eiffel + soms een circuit dagje), maar dan iets minder "lomp" O-) en verfijnder sturen + minder vermoeiend op een dagje 300km 60/90/(110)km/h eiffelweggetjes knallen.

De Tuono is wat aangepast, heeft een mooie vermogensafgifte en heeft vanaf 3000rpm al >95Nm koppel en gáát als een beest...átijd...heel hard...met grote stappen.

Ik heb het idee dat de 675 (r) dit verfijnder/responsiever kan doen, terwijl je nog steeds veel lol in het 'actief rijden' houdt. Voorbeeld: ik had op een 748 meer lol dan een 916, ivm actiever rijden/schakelen. Ik hou van een fiets met karakter en zoek geen naaimachientje.

Ik heb me suf gelezen over de (relatief kleine) verschillen tussen alle modeljaren (budget is voor: 2007 tot maximaal 2013). een kilootje hier, een andere rem nissin/brembo, volledig instelbaar vs std al goede vering, iets lichtere (achter)velg bijvoorbeeld etc. Op de Tuono merkte ik wél goed verschil tussen normale vs. OZ velgen (machnesium) wat betreft sneller insturen.

Dé vraag: :P
- Om gewoon lekker door de Eiffel/Dolomieten/Luxemburg + NL dijkjes/veluwe te rijden...
Ga ik nou echt (veel?) verschil merken tussen een 2007 Street Triple (standaard versus R), en bijvoorbeeld een 2009 modeljaar of het nieuwe 2012/2013 model met iets andere geometrie??

Prijsverschil (particulier) is toch al gauw 2000/3000 euro tussen bijv. 2007 std Street Triple en 2013R...en dat zijn een hoop motorweekendjes weg. Snelweg rij ik amper, ik prak de fiets wel op een kar en rij naar (buitenland)bestemming.

En ja, ik ga zeker proberen te proefrijden, maar ben erg benieuwd naar jouw ervaring! 8-)
 
EDIT: mooi voorbeeld 2008-2013 test --> link Streets ahead (Triumph Street Triple 2008 vs 2013 twin test) | Motor Trader Car News

In dit artikel wordt vooral gesproken over kleine zaken die me niet héél veel interesseren als:
- iets meer gewicht op de voorkant (kan je ook behalen met hogere achterband / iets verder doorsteken voorpoten / iets lager stuurtje etc)
- meer vrije slag van stuur..(makkelijker keren)
- 6kg lichter...(tsja)
(bij aankoop laat ik waarschijnlijk toch de vering even servicen door HK)

Dit baart me meer zorgen: less hooligan, lost a hint of character...
"The 2013 Triple is compliant, tractable and easier to ride, but it doesn’t feel like it’s ready to pounce with quite the same intensity as the older bike. It behaves less like a hooligan and sounds more refined, too. The distinctive growl is still there, but it’s marginally less visceral. The focus on the intake noise gives it a whirring undertone so although it’s retained its trademark sound, it has lost a hint of character."

"You can’t describe the 2008 Street Triple as better, because it’s not. It pours character and raw energy into your veins every single time you ride it. The new one does too, but it’s more polished and refined. So the question is not which bike is better, but which bike is better for you. A genuine newbie would benefit from the 2013’s easier rideability...."
 
Terug
Bovenaan Onderaan