Triumph Street Triple topic deel 24

Sub72

Rookie
14 dec 2008
12
1
Dit is 'm.

Oude houder eraf , deze in elkaar schroeven en weer monteren.

Orginele knipperlichten kun je weer gebruiken , enige lastige is het knap wegwerken van het kabelboompje in het opbergvak.

M.vr.gr.

Marcel.

RvD-86

For the Ride
29 mrt 2007
376
20
Midden van het land
Misschien wel een hele stomme vraag, Maar ik heb echt geen idee. :$

Ik heb een StreetTriple uit 2007
Zit daar (onder het zadel) ergens een opbergvakje?

En zo ja, hoe kom ik daar in/open ik die?

beegeegerrit

Die hard MF'er
26 mrt 2010
330
57
linker zijde onder het zadel heb je een slotje daar kan je het zadel ontsluiten maar je hebt best een beetje lange vingers om tussen het subframe de sleutel om te draaien;)

Dash

MF veteraan
3 mei 2004
5.313
7
Hoorn (Noord Holland)
Nieuwe eigenaar van een Street Triple hier. ;) Uit 2008 met 22k op de teller. Helemaal standaard behalve een ander stuurkuipje.

Ziet er nog nagelnieuw uit. :+

Hoop er veel lol van te hebben.

nico95

Die hard MF'er
11 okt 2015
309
73
Roden
Vandaag geconstateerd dat mijn achter schokdemper lekkende is, iemand wellicht nog een vervanging liggen? Gaat om een ‘07 non-R, maar wil graag upgraden naar een R demper.

@iedereen die een TomTom aan wil sluiten: onder het zadel ligt een meerpolige stekker, ergens in dit topic heeft ooit gestaan op welke polen een geschakelde spanning staat. Pinnetjes hiervoor zijn te bestellen bij .o.a. Roké. Pinnetjes aan de kabels, in de stekker ét voila! Ik heb geen idee tot welke bouwjaren dit op gaat , maar een 2007 dus unieker geval.

RvD-86

For the Ride
29 mrt 2007
376
20
Midden van het land
linker zijde onder het zadel heb je een slotje daar kan je het zadel ontsluiten maar je hebt best een beetje lange vingers om tussen het subframe de sleutel om te draaien;)

Thnx.
Had er al wel zitten zoeken maar niks gevonden. (Nu is zoeken ook niet Mn sterkste punt volgends Mn vrouw :+ )
Ga ik nog een keer zoeken!

Laatst bewerkt:

Fox junior

Die hard MF'er
20 mei 2013
566
19
België
Mooie foto!

Hey Jongens,

Ik heb spijtig genoeg wegens onvoorziene omstandigheden mijn motor moeten verkopen :/

De nieuwe eigenaar wou enkele originele onderdelen niet meenemen, dus mss kan ik hier iemand mee plezieren?

Prijzen overeen te komen (moet er zeker geen hoofdprijzen voor hebben , we komen wel iets overeen) , foto’s op aanvraag anders staat het hier vol.
Onderdelen in perfecte staat.

- originele uitlaat
- originele hendels
- originele handvatten + kap vooraan (street zonder flyscreen)
- originele spiegels
- Tail bag van held 25 liter
- tanktas givi 25 liter
- originele staart (nummerplaathouder)

Groetjes
Ik hoor het wel via hier of via Pm

Laatst bewerkt:

Fox junior

Die hard MF'er
20 mei 2013
566
19
België
Feit, mijn excuses, is voor street’s vanaf bouwjaar 2013 tot 2016 > tweede generatie dus.

Ikzelf had een street triple R bouwjaar 2014.

Zakken zijn wel universeel en kunnen dus worden uitgewisseld :)

henkbokhove

MF veteraan
18 jun 2009
2.544
140
Nijverdal
moet het motormanagement nog aangepast worden bij een andere demper/uitlaat van de street r 675?
en heeft er iemand ervaring met de sc project?

Laatst bewerkt:

Dash

MF veteraan
3 mei 2004
5.313
7
Hoorn (Noord Holland)
Mooie foto!

Hey Jongens,

Ik heb spijtig genoeg wegens onvoorziene omstandigheden mijn motor moeten verkopen :/

De nieuwe eigenaar wou enkele originele onderdelen niet meenemen, dus mss kan ik hier iemand mee plezieren?

Prijzen overeen te komen (moet er zeker geen hoofdprijzen voor hebben , we komen wel iets overeen) , foto’s op aanvraag anders staat het hier vol.
Onderdelen in perfecte staat.

- originele uitlaat
- originele hendels
- originele handvatten + kap vooraan (street zonder flyscreen)
- originele spiegels
- Tail bag van held 25 liter
- tanktas givi 25 liter
- originele staart (nummerplaathouder)

Groetjes
Ik hoor het wel via hier of via Pm

Jammer te horen dat je motort weg moet.

Ik heb je een PM gestuurd.

mavgink

MF'er
3 nov 2010
236
1
Amsterdam
Facebook
Is er een consensus over een standaard mapping mbt SC project dempers? (arrow map bv) of negeren en dyno?
SC project zelf geeft aan dat het in principe niet nodig is.

Coenster

MF veteraan
18 jun 2007
12.231
2.300
Haarlemmermeer
Is er een consensus over een standaard mapping mbt SC project dempers? (arrow map bv) of negeren en dyno?
SC project zelf geeft aan dat het in principe niet nodig is.

Zou het altijd doen, met zo'n uitlaat is het mengsel wat sneller te arm. Modeljaar 2008? Dan kan je hem op de uitlaat afstellen, vanaf 2013 is de ECU 'dicht' en is de arrow tune de makkelijkste oplossing.

RoyalClub

Vaak ben je te ban
Crew
12 mei 2008
35.666
5.624
Ja, maar dat zegt nog niks.
Ik had in mijn street de arrow 3-1 lowboy mapping. Ding naar de tjoenert, klopt er geen reet van, onderin veels te rijk, bovenin veels te arm. :/

DoubleUtB

MF veteraan
18 dec 2008
28.592
3.024
midden NL
Ja, maar dat zegt nog niks.
Ik had in mijn street de arrow 3-1 lowboy mapping. Ding naar de tjoenert, klopt er geen reet van, onderin veels te rijk, bovenin veels te arm. :/
Hoe heb je dan de dichte ECU omzeild? Of gaat dat voor jouw street niet op?

Weet iemand of de ECU ook bij de 765 op slot zit?

RoyalClub

Vaak ben je te ban
Crew
12 mei 2008
35.666
5.624
Nee, gaat niet op, ik heb een 2011. Ging mij meer om het feit dat een fabrieksaf map niet per sé kloppend hoeft te zijn voor de individuele fiets.

Bovenaan Onderaan