Triumph Street Triple topic deel 24

Oh, dat had mijn 2011 street ook, is een oil galley afsluitplug. Ik heb er toen zelf ff wat nieuw afdichtingsloctite aan gedaan en daarna geen last meer van gehad... Ff naar de dealer en vragen of ze 'm opnieuw willen afdichten.
 
Is bij steveman een 765 toch? Zal ook eens checken of ik wat gezweet zie maar vooralsnog niets gevonden.

Afgelopen zaterdag trouwens nog een nieuw uitlaatje erop laten zetten. Zie de crappy foto :P

full
 
Ach als je er schik mee hebt :t
Ik vind het wel mooi staan. Zou iets verder naar achteren kunnen en dan steiler omhoog, overwogen, maar nu is de ruimte die de oude puup achterlaat mooier gevuld en loopt de exit mooier mee met achterwiel. Plus zie je de brug beter.

De aftermarkets van yoshimura en SC projects plaatsen hem vrijwel hetzelfde overigens.

Dus ben er erg blij mee :P qua geluid en gewicht sowieso enorme verbetering en qua looks naar mijn mening ook :)
 
Laatst bewerkt:
ik ben uberhaupt niet van de speed en street modellen.(daytona 675 2006-2012 of een T595,da's pas mooi :P )
Ik kom hier zo nu en dan vervelen :X :+

Of dit :9~

full

full
 
Laatst bewerkt:
1499239031-exhaust_Triumph_street_triple_rs_2017_S1_titane_pot_silencieux_echappement_sc-project_scproject.jpg
Naar mijn mening de mooiste uitlaat beschikbaar voor de RS op dit moment, schijnt alleen veelte luid te zijn.
 
Vind de yoshimura ook mooi. Deze hierboven vind ik qua uitgang en bochtencircuit niet zo... bovendien ook geen e-keur. Dan moet je de sc-1 hebben.

En qua geluid is de S1 hierboven echt luid ja als je joeptjoep en triumphrat moet geloven.

Heb de mijne bij Pajic laten maken. Twijfelde nog tussen deze en een remus die ook een mooi donker geluid produceerde! Deed mij weer denken aan de dubbele arrows die ik op de speed had.
 
Dus ik heb net een seat cowl binnen gekregen voor een street uit 2008. Nu zegt de beschrijving dat ik het handvat moet verwijderen op het zadel. ok prima, dat lukt. De rubbere ring onder het zadelslot weghalen (why the fuck?) en dat ding vast schroeven met de 2 schroeven die je er bij krijgt. Alleen je kan ze nergens in vast schroeven. De enige plek waar dit wel zou kunnen is waar voorheen die grote zwarte bout met moer zat. Maar dit gat is veels te groot. Mis ik nu iets belachelijks simpels?

Heeft iemand een foto van hun zadel (onderkant) met seat cowl?

[edit] fuck it, moer en ringetje werkt ook... [/edit]
 
Laatst bewerkt:
in dat zwarte boutje wat je eraf hebt gehaald zit schroefdraad. Draai je het bijgeleverde schroefje zo in.

Niet te strak, want dan zegtie krak.
 
Dus ik heb net een seat cowl binnen gekregen voor een street uit 2008. Nu zegt de beschrijving dat ik het handvat moet verwijderen op het zadel. ok prima, dat lukt. De rubbere ring onder het zadelslot weghalen (why the fuck?) en dat ding vast schroeven met de 2 schroeven die je er bij krijgt. Alleen je kan ze nergens in vast schroeven. De enige plek waar dit wel zou kunnen is waar voorheen die grote zwarte bout met moer zat. Maar dit gat is veels te groot. Mis ik nu iets belachelijks simpels?

Heeft iemand een foto van hun zadel (onderkant) met seat cowl?

[edit] fuck it, moer en ringetje werkt ook... [/edit]


Waar gekocht ?
 
Ziet er allemaal schitterend uit, maar is toch alweer bijna 6k.is een verschil van 1500 tov een gewone 675... Ja, de R zal best beter zijn, maar het blijft een hoop poen...

Sinds gisteren de eigenaar van een R *O* .

Helemaal blij, alleen heel het weekend geen tijd om te rijden. Morgenochtend maar mee naar mijn werk...

Btw. Heeft iemand een pdfje van de gebruikershandleiding van het 2011 model?. Ik kan alleen van het nieuwere model wat vinden op internet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan