Triumph Street Triple topic deel 24

Is er iemand die nog een setje (uitlaat) voorbochten en linkpijp (in de weg) heeft liggen voor een prikkie? Moet passen op een 2008-2012 model street triple. PB me anders even..
 
Gisteren alarm verwijdert. 4 uur bezig, hele draadboom uit de motor gesleurd, nergens een afsplitsing kunnen vinden. Geen flauw idee hoe dat rotalarm was ingebouwd.

Blijkt dat je gewoon met je poten van de draadboom moet afblijven en een stekkertje van € 6,03 moet kopen en in de alarm-aansluiting moet klikken. -_-

:P:P:P
 
Het ligt aan je uitlaat, beter ruil die met mij tegen de originele

]
 
Vandaag tijdens de DGR in Eindhoven een witte Street RS gespot, toch wel een heerlijke kleurstelling moet ik toegeven.
 
2 seizoenen (nou ja, bijna) en 15Mm op de teller, vorkpoten voor een servicebeurt naar HK-suspension. Op advies worden nu low friction keerringen gemonteerd, aangezien de low speed demping vrij stug is op Showa BPF.

Ben benieuwd hoe dat voelt straks in de heuvels van Espan... uh, Catalonië :+
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier mensen die een Tutoro kettingsmeersysteem op hun StreetTriple hebben?
Zo ja, hebben jullie er foto's van waar en hoe jullie het hebben bevestigd?
En welke set jullie hebben?

Bevalt het?

Ik vind dit wel een mooi systeem en ben van plan er 1 aan te schaffen.
 
Mijn Street Triple heeft nu ca. 5500 km op de teller en heeft voor de 2e keer in zijn korte leven een luie spiegel.
Toen ik hem kocht kreeg ik al een nieuwe spiegel aan de rechterkant, en nu laat de linkerkant zich langzaam hangen.
Er is geen stelmogelijkheid om het kogelgewricht iets strakker te zetten, dus het lijkt er op dat deze erg snel slijten.
Hebben hier meer mensen last van?
Het zijn dus de originele RS bar-end spiegels.
 
Nog geen last van gehad, met bijna 3x de tellerstand, dus hopelijk ben je uit de brand met een nieuwe.
 
Mijn Street Triple heeft nu ca. 5500 km op de teller en heeft voor de 2e keer in zijn korte leven een luie spiegel.
Toen ik hem kocht kreeg ik al een nieuwe spiegel aan de rechterkant, en nu laat de linkerkant zich langzaam hangen.
Er is geen stelmogelijkheid om het kogelgewricht iets strakker te zetten, dus het lijkt er op dat deze erg snel slijten.
Hebben hier meer mensen last van?
Het zijn dus de originele RS bar-end spiegels.

Nee, komt me ook niet bekend voor. Waarschijnlijk 2x pech gehad...
 
Mijn Street Triple heeft nu ca. 5500 km op de teller en heeft voor de 2e keer in zijn korte leven een luie spiegel.
Toen ik hem kocht kreeg ik al een nieuwe spiegel aan de rechterkant, en nu laat de linkerkant zich langzaam hangen.
Er is geen stelmogelijkheid om het kogelgewricht iets strakker te zetten, dus het lijkt er op dat deze erg snel slijten.
Hebben hier meer mensen last van?
Het zijn dus de originele RS bar-end spiegels.
Heb ik op mijn speed ook al gehad 2017
2 nieuwe spiegels
Is nu wel goed
6.500km
 
Heb ik op mijn speed ook al gehad 2017
2 nieuwe spiegels
Is nu wel goed
6.500km
Gelukkig, was al bang dat de dealer zou denken dat ik de hele dag aan die spiegels zit te draaien.
Nu hopen dat Triumph de spiegels verbeterd heeft.
 
Gisteren mooie zwart geanodiseerde Triumph remvloeistofpotjes in Alu gekocht voor de voor- en achterrem.
Zaterdag eens kijken of ik ze er op krijg.
 
Gisteren mooie zwart geanodiseerde Triumph remvloeistofpotjes in Alu gekocht voor de voor- en achterrem.
Zaterdag eens kijken of ik ze er op krijg.
Achterlijk duur. Ik heb ze ook :9
Moet alleen voor de voorrem nog een beugeltje maken omdat de Brembo rem van de 765 een andere opname heeft dan de 675R waar ik ze vanaf gehaald heb.
 
Achterlijk duur. Ik heb ze ook :9
Moet alleen voor de voorrem nog een beugeltje maken omdat de Brembo rem van de 765 een andere opname heeft dan de 675R waar ik ze vanaf gehaald heb.

Ik heb ze voor de 765. Die kan ik 1 op 1 overzetten. Ja, achterlijk duur, maar dan heppie ook wat.
 
Zijn er hier mensen die een Tutoro kettingsmeersysteem op hun StreetTriple hebben?
Zo ja, hebben jullie er foto's van waar en hoe jullie het hebben bevestigd?
En welke set jullie hebben?

Bevalt het?

Ik vind dit wel een mooi systeem en ben van plan er 1 aan te schaffen.
ik heb een osco en ben er tevreden mee
 
Mijn Street Triple heeft nu ca. 5500 km op de teller en heeft voor de 2e keer in zijn korte leven een luie spiegel. Hebben hier meer mensen last van?

Ik heb de gewone spiegels, op de 765 R. Valt me wel altijd op dat de spiegels als ik bij uitzondering eens 200km/h of harder rij verdraaien. Laatst heb ik op een leeg stuk Autobahn eens de Vmax geprobeerd, kon ik ze wel 10cm terugduwen.
 
Ik zag deze motor op MP in dezelfde kleurstelling als mijn eigen R en ik vind die rimstriping er goed uit zien.

Iemand een tip waar die ik kan kopen van fatsoenlijke kwaliteit en goed te plakken.

(Of iemand die het voor een acceptabele vergoeding kan plakken, regio midden NLD)
 

Bijlagen

  • 90F4F993-042B-4782-9BE5-8858937DC498.jpeg
    90F4F993-042B-4782-9BE5-8858937DC498.jpeg
    91,4 KB · Weergaven: 48
  • DCDF3C4A-9B0B-4DC4-9052-E4F383B53B02.jpeg
    DCDF3C4A-9B0B-4DC4-9052-E4F383B53B02.jpeg
    122,3 KB · Weergaven: 45
Ik heb de gewone spiegels, op de 765 R. Valt me wel altijd op dat de spiegels als ik bij uitzondering eens 200km/h of harder rij verdraaien. Laatst heb ik op een leeg stuk Autobahn eens de Vmax geprobeerd, kon ik ze wel 10cm terugduwen.

Inklapbare spiegels zijn standaard. Bij die snelheden heb je toch geen achteruitkijkspiegels nodig...🤪
 
ik heb een osco en ben er tevreden mee

Heb ik ook naar zitten kijken. Maar het grote verschil tussen de Tutoro en de Osco is dat je bij de Osco nog zelf moet bedienen. Bij de Tutoro niet.
Maar het is toch wat minder bekend. Vandaar mijn vraag of hier iemand het heeft en hoe het bevalt.

Waar heb jij de Osco geplaatst?
 
Terug
Bovenaan Onderaan