Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heeft iemand hier een setje bar end spiegels voor mijn street uit 2017?
Helaas past de nieuwe set voor de 765 niet op de 675, had ik liever gehad want die is groter.
Ik heb de 675 waar de nieuwe niet op past, en ik koop een set want er los 1 bij zien te vinden...Zie bovenstaand. Hoef je er nog maar 1 bij te kopen.
Ik heb de 675 waar de nieuwe niet op past, en ik koop een set want er los 1 bij zien te vinden...
Deze is voor een 675 anders had ik ze wel op mijn 765 RS gezet . De originele Triumph accessoire bar end spiegel (Die ik dus verkoop) worden per stuk verkocht, er 1 los bij vinden is dus een makkie.
Ik heb geen directe ervaring kwa klank met de twee, wel zie ik soms zon scorpion demper voorbij komen, en ik blijf ze er goedkoop uit zien vinden.
Dan blijven er maar weinig uitlaten over. Het liefst wil ik de SC Project S1 met die prachtig gelaste S bocht maar daar zit geen E keur op en wel heel veel lawaai..
Ja met dat probleem zit ik dus ook. Het schijnt dat je een andere db-killer kan bestellen waardoor die er qua geluid mee door kan, alleen loopt die dan minder goed. Mooiste aftermarket uitlaat naar mijn mening, jammer dat die SCR1 er niet zo uitziet.
USB lader aangeschaft. Kan handig aangesloten worden op de Optimate kabel van de druppellader. Geeft ook de toestand van de accu aan.
Bekijk bijlage 1349011
Je sluit hem aan op de connector van de Optimate die met je accu verbonden is. Je motoraccu fungeert als powerbank. Aan de andere kant zit een USB aansluiting. Tot nu gebruikte ik ook een powerbank. Moest je steeds weer opladen en nadat je de telefoon aansloot moest het zadel eraf om de powerbank aan te zetten.Ideaal voor onderweg! Moet ik dit zien als een soort powerbank voor je motor?
Je sluit hem aan op de connector van de Optimate die met je accu verbonden is. Je motoraccu fungeert als powerbank. Aan de andere kant zit een USB aansluiting. Tot nu gebruikte ik ook een powerbank. Moest je steeds weer opladen en nadat je de telefoon aansloot moest het zadel eraf om de powerbank aan te zetten.
Inderdaad, een lange USB-C kabel van de Action tussen de zijschilden en de tank door naar het stuur geleid.@ vroemvroem660 gefeliciteerd veel veilige km’s
@ Jumping-Jack , ziet er interessant uit, nu route je de USB kabel onder je tank door naar t stuur?
Zal mij hier ook maar even voorstellen. Dennis, reeds al 2 jaar in het bezit van het motorrijbewijs A2 met bijhorende motor. Sinds kort volledig A, daar hoort een passende motor bij . Vanaf vandaag trotse eigenaar van een street triple uit 2012. Aflevering maart.. nu nog te koud en pekel. Motor is verder zo goed als compleet, laat direct een tail tiddy plaatsen. Nog even een plaatje bij het praatje..
bij de nieuwe Streets zit volgens mij een usb connector sowieso onder je buddy? Nog niet zo toegankelijk als wanneer je een optimate aansluiting hebt, maar anders...Je sluit hem aan op de connector van de Optimate die met je accu verbonden is. Je motoraccu fungeert als powerbank. Aan de andere kant zit een USB aansluiting. Tot nu gebruikte ik ook een powerbank. Moest je steeds weer opladen en nadat je de telefoon aansloot moest het zadel eraf om de powerbank aan te zetten.
Klopt, maar zit dacht ik niet op alle uitvoeringen. Weet ook niet of die blijft werken na uitschakelen contact.bij de nieuwe Streets zit volgens mij een usb connector sowieso onder je buddy? Nog niet zo toegankelijk als wanneer je een optimate aansluiting hebt, maar anders...
De Optimate aansluiting schakelt na max 3 uur uit of eerder als de accuspanning onder de 12,4 V komt.Oeh dat weet ik ook niet. Indien wel dan zou ik het nog niet graag willen als ie daarmee de accu blijft belasten. Op mijn 765R zit het wel en ook op de RS versie. Of het ook op de S versie zit weet ik niet.