Triumph Street Triple topic deel 24

Lees ook weer mee.

Mag de mijne ook in de op?

full
 
Is het niet een idee om de tanktas naar een kledingmaker te brengen? Hier in zoetermeer bijvoorbeeld zijn er meerdere turkse kleermakers die dit netjes kunnen maken voor weinig geld.
Dat heb ik vorig jaar al eens laten doen. Kostte idd een paar tientjes. Wellicht nogmaals een goede optie...
 
Originele Triumph framebeschermers zo te zien ;).

Vandaag mijn motor weer opgehaald en met een hele lange omweg naar huis gereden *O* :] Gelukkig geen enkele last gehad van regen dus ik heb met een big smile gereden vandaag.
 
Komende zondag heb ik een tourtocht die is georganiseerd door mijn oude rij school, hopen op goed weer :)

Weet iemand trouwens waar je hittebestendige sc project stickers kan kopen voor de uitlaten? ik was op de website van sc project en schrok van de verzendkosten, namelijk 15 euro!! voor 2 stickertjes?? echt belachelijk.

Ik heb nog 1 kleine en 1 grote sticker. Heb zelf 1 kleine gebruikt
 
Dan ook maar een foto van de mijne, nog van in de showroom, nog steeds geen nieuwe gemaakt. Ik blijk liever te rijden dan foto's te maken, heel vreemd :]

streettriplerx_showroom.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk eraan de metzeler roadtec 01 te monteren, iemand hier ervaringen? Vrij nieuwe band dus...
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, ik zou verwachten dat ze voor iets zwaardere fietsen geschikt zijn. Wil je specifiek sport-toer banden? Pirelli Angels geen optie (daar is wel ervaring mee hier, dacht ik)?
 
Ik had er Pirelli Diablo's onder liggen toen ik de motor kocht maar rij nu met Dunlop Qualifier 2. Vind ik een toch net iets fijnere band. De Diablo's hadden voor mijn gevoel meer tijd nodig op te warmen.
 
Geen idee, ik zou verwachten dat ze voor iets zwaardere fietsen geschikt zijn. Wil je specifiek sport-toer banden? Pirelli Angels geen optie (daar is wel ervaring mee hier, dacht ik)?

Ja Angel gt en roadtec zijn grotendeels gelijk en komen ook uit dezelfde fabriek. Je hebt een toerbuffel-spec en voor lichtere fietsen.

MCN beoordeelt hem als de beste (boven Angel GT, PR4, roadsmart etc). Ga hem maar gewoon bestellen denk ik.
 
Ja Angel gt en roadtec zijn grotendeels gelijk en komen ook uit dezelfde fabriek. Je hebt een toerbuffel-spec en voor lichtere fietsen.

MCN beoordeelt hem als de beste (boven Angel GT, PR4, roadsmart etc). Ga hem maar gewoon bestellen denk ik.

Waar heeft MCN hem op getest? Street is natuurlijk lichter dan de meeste fietsen ;)
 
Waar heeft MCN hem op getest? Street is natuurlijk lichter dan de meeste fietsen ;)

Op een rs 1200... :X

Maar zoals ik al zei wordt er gefluisterd dat de angel gt en de roadtec 01 dezelfde band zijn met een ander profiel. De M spec is voor lichte fietsen en ik meen A spec voor zware fietsen.
 
Laatst bewerkt:
Op een rs 1200... :X

Maar zoals ik al zei wordt er gefluisterd dat de angel gt en de roadtec 01 dezelfde band zijn met een ander profiel. De M spec is voor lichte fietsen en ik meen A spec voor zware fietsen.


Iets met appels en peren???? :P zou even verder lezen denk ik....
 
Vanmorgen de standaard dempers vervangen voor de Arrows 3-2. Net even geprobeerd zonder db-killers :9~ erg gaaf.

Alleen wat een gepriegel om de killers er in te krijgen, dat ringetje samen knijpen is echt een hel. Toch maar even een precisietangetje kopen met grip :X

edit: met een goed tangetje is het geen probleem :$
 
Laatst bewerkt:
Je hebt er twee soorten tangetjes voor, een om uit te buigen en een om in te buigen... Altijd handig om te hebben ;)
 
Ik ben ook van plan om later dit jaar de roadtec 01 te nemen. Immers de opvolger van de motorrad 2015 testwinnaar Z08. De normale versie is geschikt voor lichte fietsen, voor zwaardere motoren kun je een speciale versie bestellen. Bij de dunlop roadsmart 3 is dat precies andersom.

In de eerste testen van motoplus is te lezen dat zij de roadsmart 3 iets lichter vinden insturen, terwijl de roadtec 01 iets beter in de regen is. Vooralsnog een kwestie van voorkeur dus! Aankomende bandentest zal uitsluitsel geven!

Ik rij nu alweer 12K met pr'4. Prima band, stuurt lichter dan de Angel Gt's die ik hiervoor had (ruim 17K). Er komen nog zeker 5K km bij door de komende vakantie. Eens kijken hoe ze er dan voorstaan, ga in september nog 14 dagen naar Oostenrijks en Italië (ook rond de 5K km...)!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook van plan om later dit jaar de roadtec 01 te nemen. Immers de opvolger van de motorrad 2015 testwinnaar Z08. De normale versie is geschikt voor lichte fietsen, voor zwaardere motoren kun je een speciale versie bestellen. Bij de dunlop roadsmart 3 is dat precies andersom.

In de eerste testen van motoplus is te lezen dat zij de roadsmart 3 iets lichter vinden insturen, terwijl de roadtec 01 iets beter in de regen is. Vooralsnog een kwestie van voorkeur dus! Aankomende bandentest zal uitsluitsel geven!

Ik rij nu alweer 12K met pr'4. Prima band, stuurt lichter dan de Angel Gt's die ik hiervoor had (ruim 17K). Er komen nog zeker 5K km bij door de komende vakantie. Eens kijken hoe ze er dan voorstaan, ga in september nog 14 dagen naar Oostenrijks en Italië (ook rond de 5K km...)!

Dat zijn heel wat km's op een setje, ik bedoel wat er opk nog bij komt. M'n vorige setje was de Pirelli Diablo Rosso Corsa's, se originele set. Heb daar 16K meegereden. Vooral woon-werk en ook weekenden. Moest set wisselen, omdat ik se stalen draden al door zag komen. Heb weer voor een set Rosso Corsa gekozen. In maart/april was dat en heb er weer 4K op zitten. Vind het fijne bandjes. Maat van me had de nieuwe Rosso III gehaald, misschien wordt dat m'n volgende set. Die gaat wat langer mee, heb ik vernomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan