Triumph Street Triple topic deel 24

Spiegels? Tja, geen idee waarom dit gedaan is.
Nou ik heb net hetzelfde laten doen bij mijn 2015. Zag nl. geen kneit door de originele spiegels in vergelijking met de Tiger 800 spiegels. Er direct Tiger 800 spiegels laten opzetten.
Overigens zie ik nergens op de verkoopsite dat het om een "R" gaat?

edit: blijkbaar aangepast.

ps. die 2de hands verkoopprijzen is dat normaal in NL? Ik heb bijna net dezelfde nieuw gekocht (MY 2015) + bellypan, seatcover en flyscreen in contrasterend rood (met witte OEM kleur van motorfiets) voor bijna 2000 € minder (gloednieuw uit de showroom, 0 km op de teller en standaard 2 jaar garantie).
Een maand later kreeg je er zelfs nog gratis een Arrow demper bovenop :( .
 
Laatst bewerkt:
Nou ik heb net hetzelfde laten doen bij mijn 2015. Zag nl. geen kneit door de originele spiegels in vergelijking met de Tiger 800 spiegels. Er direct Tiger 800 spiegels laten opzetten.
Overigens zie ik nergens op de verkoopsite dat het om een "R" gaat?

edit: blijkbaar aangepast.

ps. die 2de hands verkoopprijzen is dat normaal in NL? Ik heb bijna net dezelfde nieuw gekocht (MY 2015) + bellypan, seatcover en flyscreen in contrasterend rood (met witte OEM kleur van motorfiets) voor bijna 2000 € minder (gloednieuw uit de showroom, 0 km op de teller en standaard 2 jaar garantie).
Een maand later kreeg je er zelfs nog gratis een Arrow demper bovenop :( .

Tja, de woorden belasting, heffing, zakken vullen en accijns zijn hier in NL uitgevonden...
 
Laatst bewerkt:
Ik ken de motoren niet.
Specifieke aandachtspunten is eigenlijk alleen de spanningsregelaar.
Deze is als het goed is vervangen.

De grote onderhoudsbeurten van 20000km, 40000 km zijn duur (gemiddeld 800 Euro).
De kleine onderhoudsbeurten er tussenin gemiddeld 200 Euro.
Vooral die grote beurt is dus iets om rekening mee te houden mocht deze er bij een potentiële motor aan te zitten komen.

DAnk je wel Jeroen! Die spanningsregelaar, bedoel je dat die dmv een terugroepactie vervangen zou moeten zijn? Die beurten zijn echt een goede tip, daar ga ik rekening mee houden. Is het dan ook een must dat die door een dealer zijn gedaan, of hoeft dat niet per se? Kan me zo voorstellen dat Triumph voor zo'n beurt bepaalde voorschriften heeft.
 
Nog iemand van hier afgelopen vrijdag op Zolder geweest? Toch aardig wat Streets gezien.

Zelf voor het eerst op circuit, was echt gaaf!! Een andere Street rijder complimenteerde me met mijn rijlijnen en hellingshoeken :-)))
 
DAnk je wel Jeroen! Die spanningsregelaar, bedoel je dat die dmv een terugroepactie vervangen zou moeten zijn? Die beurten zijn echt een goede tip, daar ga ik rekening mee houden. Is het dan ook een must dat die door een dealer zijn gedaan, of hoeft dat niet per se? Kan me zo voorstellen dat Triumph voor zo'n beurt bepaalde voorschriften heeft.

Ja, die zou vervangen moeten zijn. En er is een terugroepactie geweest voor de schokdemper unit achter.
 
Nog iemand van hier afgelopen vrijdag op Zolder geweest? Toch aardig wat Streets gezien.

Zelf voor het eerst op circuit, was echt gaaf!! Een andere Street rijder complimenteerde me met mijn rijlijnen en hellingshoeken :-)))

Leuk man! :) Dat zou ik ook altijd nog een keer willen doen.

Hoe heb je dat met je verzekering geregeld voor het geval er wat mocht gebeuren?
 
Leuk man! :) Dat zou ik ook altijd nog een keer willen doen.

Hoe heb je dat met je verzekering geregeld voor het geval er wat mocht gebeuren?

Ik heb het op voorhand uitgezocht en omdat het een cursus was ben je verzekerd. Betreft het een wedstrijd, zou een evt ongeluk geen uitkering opleveren.

Ik zat in groep 1, ga de volgende keer groep 1+ doen. Zodra het vrij rijden is weet ik het verzekeringstechnisch niet.

De STR is echt een heerlijke gooi- en smijtmachine, dat heb ik nu écht gemerkt!
 
y7gzBLs.jpg


Lekker half dagje vrij genomen en de street uitgelaten :)
 
Leuk man! :) Dat zou ik ook altijd nog een keer willen doen.

Hoe heb je dat met je verzekering geregeld voor het geval er wat mocht gebeuren?

zodra het vrij rijden is ben je normaal niet meer verzekerd, niveau1+ is in de nammidag vrij rijden maar valt mss nog onder cursus.BTW het is zeer verslavend }) })
 
Nog iemand van hier afgelopen vrijdag op Zolder geweest? Toch aardig wat Streets gezien.

Zelf voor het eerst op circuit, was echt gaaf!! Een andere Street rijder complimenteerde me met mijn rijlijnen en hellingshoeken :-)))

De 18e ben ik geweest. Heel de ochtend regen gehad. In de middag heb ik nog 2 keer op een droge baan kunnen rijden.
De street doet het super op het circuit!
Miste alleen beetje vermogen onderin. Maar dat maak je in bochten wel weer goed.


full
 
De 18e ben ik geweest. Heel de ochtend regen gehad. In de middag heb ik nog 2 keer op een droge baan kunnen rijden.
De street doet het super op het circuit!
Miste alleen beetje vermogen onderin. Maar dat maak je in bochten wel weer goed.


[afbeelding]

Vorige week was het superzonnig en heet! Op circuit is het flink schakelen maar dan kwam ik vooralsnog geen vermogen tekort.

Zo goed bevallen dat ik vandaag een racepak gekocht heb! Reed altijd met leren jas en motorjeans maar nu een Dainese Avro pak gekocht!
 
Vandaag proef weeste rijden 675rx en een klein stukje op een 848 streetfighter.

De rx doet precies wat je er van verlangt is echt opstappen en weg rijden. Rijdt super overal vermogen alleen door dat hij zo goed loopt is het ook wel weer een beetje saai..

De duc is een ander verhaal, moet veel meer aan het werk om hem de bocht door te krijgen.. blok bokt wat meer etc etc. Maar het geluid :)

De street is de beste motor maar de duc heeft ook wel iets. Kortom ben met de proefritten geen stap verder gekomen :(
 
Vandaag proef weeste rijden 675rx en een klein stukje op een 848 streetfighter.

De rx doet precies wat je er van verlangt is echt opstappen en weg rijden. Rijdt super overal vermogen alleen door dat hij zo goed loopt is het ook wel weer een beetje saai..

De duc is een ander verhaal, moet veel meer aan het werk om hem de bocht door te krijgen.. blok bokt wat meer etc etc. Maar het geluid :)

De street is de beste motor maar de duc heeft ook wel iets. Kortom ben met de proefritten geen stap verder gekomen :(

Doe eens gek en neem ze alle twee... 8-)
 
Circuitdagje heeft me goed gedaan! Vandaag het nieuwe pak voor het eerst aan en meteen eerste kneedown gedaan. Zowel links als rechts. Op een toerit zelfs een aantal flinke sleeps gemaakt. Vet hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan