Triumph Street Triple topic deel 24

Hey,
Ik zou graag mijn street triple van 2013 een beetje verhogen omdat ik in december mijn knie gebroken heb. En nu een beetje last krijg bij lange ritten van de hoek in mijn knie.
Na wat research te doen ben ik uitgekomen op deze kit van lustracing.
Heeft iemand ervaring met zo een kit of iets gelijkaardig?
 
Hey,
Ik zou graag mijn street triple van 2013 een beetje verhogen omdat ik in december mijn knie gebroken heb. En nu een beetje last krijg bij lange ritten van de hoek in mijn knie.
Na wat research te doen ben ik uitgekomen op deze kit van lustracing.
Heeft iemand ervaring met zo een kit of iets gelijkaardig?


Volgens mij heeft dat geen invloed op de hoek van je knie. Ja zal het eerder moeten zoeken in het verhogen van je zitje en/of het verlagen van je voetsteunen.
 
Volgens mij heeft dat geen invloed op de hoek van je knie. Ja zal het eerder moeten zoeken in het verhogen van je zitje en/of het verlagen van je voetsteunen.


Dit denk ik ook.
Anders verlaag / verhoog je de hele motor en blijft de hoek gelijk.

Ik zag verhoogd zadel en instelbare voetsteunen
 
Same here (zou ook de Us-30 kunnen zijn ;) )

Moet nu alleen nog uitzoeken of ik het kan bevestigen via t duozadel, zoals destijds bij de speed 08, of dat ik toch onder t kontje door moet. Duoseat komt echt niet zomaar los dus werkte perfecto

Ik zag op YouTube een filmpje waarbij de lussen om het subframe gaan. Dat ga ik ook doen denk ik. ff kapjes en undertail loshalen en het zou moeten lukken.
 
Vraagje: iemand een advies voor een tailpack voor de Street R (2013 model)? Ik had de tailpack van Triumph zelf, maar al drie jaar ruzie met de bevestiging op het zadel (die ritsen zijn oprecht k**! Wie dat bedacht heeft mogen ze wel een keertje kielhalen B| ). Die tailpack heb ik dan ook een slinger de vuilcontainer in gegeven O-).

Dus, alternatief gezocht, tips zijn welkom!


Oww fijn om te lezen, heb vorige week net een originele Triumph tailpack gekocht :(
 
Oww fijn om te lezen, heb vorige week net een originele Triumph tailpack gekocht :(

Hopelijk bevalt die bij jou wel :)

Ik werd er geen vrienden mee en vond de ritsen geen succes. En dat die in de container landde, zegt misschien vooral iets over mijn geduld.... :+
 
Zo, hehe eindelijk aan toe gekomen om wat sag metingen te doen aan de brommers. 37mm rider sag met mij er op, en dat met max preload.

Net bij HK Suspension geweest, ze gaan een 105Nm/mm exemplaar monteren :) (standaard is 95).
Voor mocht wel wat preload bij, en daar is ook nog de stelmogelijk.

We pielen weer verder!

gisteravond nog even op m'n cbr gereden nadat de achterschokdemper inc servicebeurt weer gemonteerd was... grote Zeus wat rijdt de Striple toch ZALIG in vergelijking. Als het circuitje in Lelystad nou nog een paar jaar open zou blijven had ik hem gelijk ingeruild voor een 675R
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam op zolder de koplampbevestiging weer tegen. Dit is een alternatieve montageplaat voor het eerste model Street waardoor de koplampen dichter op het stuur zitten en meedraaien met het stuur. De set is compleet en netjes en bestaat uit een kunstof kapje en AP-T20-SH en T-20-0-SH zoals te zien op deze website: GSG-MOTOTECHNIK (klik even op Triumph, directe link kan ik niet kopieeren).
Ik heb zelf de originele bevesting weer gemonteerd omdat ik graag een flyscreen wilde dus deze set is ter overname, pm me maar even bij interesse.
 
Laatst bewerkt:
32914544_10155483617093093_3993078584544591872_o.jpg


Godverdomme, waarom!?! Nog niet eens ingereden.
 
Heb ook iets soortgelijks gehad bij mijn Ducati Scrambler. Net 1500 km er op en een dikke schroef in de achterband... :( Kleine 250 euro lichter kon ik weer de weg op. Met een prop erin rondrijden vindt ik geen optie en volgens mij doen ze dat bij motoren ook niet meer. Dus ja, ik weet hoe het voelt. Het is effe slikken, vooral met een nieuwe band...
 
Laatst bewerkt:
Ja, zo’n houtschroef met kruiskop...
Bandje was nog geen 6 weken oud...
Heb de band destijds op spanning gezet en er heeeel voorzichtig mee naar de dealer gereden.
Die waren op de hoogte, dus als het alsnog fout ging konden ze me oppikken.
Natuurlijk heb je dat net in een week waarin je ook een Scrambler-meeting hebt... |(

Ach ja, dat is al weer 2 jaar geleden. Was het (gelukkig) al weer vergeten... ;)

Maar jij bedoeld natuurlijk of Beastie een schroef in zijn bandje heeft. :)
Als hij geluk heeft blijft het beperkt tot zijn ventiel.
En dan bedoel ik het ventiel op zijn velg...
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een ritje richting Friesland gedaan, bleek dat de Elfstedentocht op de fiets werd gereden :/ .
Filerijden gaat ook goed met de RS ;) mijn vriendin was nog minder blij op haar Monster........ :N
 
Gisteren een ritje richting Friesland gedaan, bleek dat de Elfstedentocht op de fiets werd gereden :/ .
Filerijden gaat ook goed met de RS ;) mijn vriendin was nog minder blij op haar Monster........ :N

Poeh, ja met zo'n bokkige twin zit je dan steeds aan je koppeling te trekken, daar werd ik ook goed ziek van op m'n eencilinder destijds :+

Nee, dan is dat soepele koppel vanaf stationair een stuk fijner, maar moet wel zeggen dat de barend spiegels wat onhandig breed zijn.
 
Das kak! niet (ook nog) omgelazerd in de schuur hoop ik?

Heb hem normaal met de standaard op een stuk hout staan zodat die wat rechter op staat, maar dat zorgde er inderdaad voor dat die gevaarlijk ver naar rechts kwam. Gelukkig stond het voorwiel de goede kant op, anders had ik echt lopen janken. :N

Boosdoener is een mooie schroef, morgen een prop zetten en dan maar weer de portemonnee trekken.
 
Laatst bewerkt:
Heb al Rosso IIIs klaarliggen... Maar er zit nog zoveel vlees op de voorband, toch nog maar een verse achterband er op, en dat moet dan een S21 worden.

Dus over het bezwaar dat er Supercorsa's op de RS worden geleverd: na 4500km heb je daar dus echt geen last meer van _O- (en ik denk dat je met de dealer kun regelen dat je er andere banden op krijgt, met de knip dicht).
 
Beste Triumph liefhebbers

Op het moment heb ik een haat liefde relatie met mijn Street triple 675 van 2009.
De startschakelaar (startknop) was afgebroken dus heb een nieuwe gekocht en de complete schakelaar inclusief de kabels vervangen. En wat denk je, hij start nu nog niet. Als ik hem aanduw start hij meteen maar om nu met 30 graden bij elk terras te duwen zie ik niet zo zitten. Schakelaar doorgemeten en die werkt gewoon. Nieuw starttelais geplaatst, nieuwe accu en nog steeds geen leven. Nu ben ik dus opzoek naar een elektrisch schema van de Triumph want zonder schema weet ik niet meer waar te zoeken. Wat begon met een kapot schakelaartje is nu een kleine pain in the ass aan het worden. Dus als een van jullie mij kan helpen met een elektrisch schema dan zou dat helemaal geweldig zijn. Alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan