Triumph Street Triple topic deel 24

Het was mijn eerste motor en die heeft toch wel een special plekje :Y Vooral het geluid mis ik, maar dat is wel op te lossen met een andere uitlaat.

Zou echt graag een sc-project willen, maar ben bang dat die met 105db veel te luid is om nog normaal rond te kunnen rijden. Iemand van hier zijn originele uitlaat van de RS al vervangen?
Ik volg even mee... rij nog origineel rond want ik vind de Arrow belachelijk duur. Maar ik zou het wel erg graag beschaafd houden, dus mss toch gewoon origineel houden?
 
Ja, dat is altijd balen als je als 1 van de eerste een nieuwe motor koopt.
Als je nu een R of RS besteld krijg je de Arrow er gratis bij...

Ze zouden eigenlijk voor de early birds een soort van cash-back moeten geven.
 
Laatst bewerkt:
Ach kreeg als early bird al goede inruil. Maar ik zie dit wel vaker. Of ineens allerlei snufjes koffers of wat dan ook erbij.

Soms heb je geluk, soms niet
 
Hallo,

ik ben aan het kijken naar een nieuwe street triple en twijfel tussen de R en RS.
Ik vind de R in het wit het mooist, maar dan wil ik dan nog wel de belly pan, seat cover, quickshifter en spiegels van de RS op hebben. Dit alles bij elkaar komt dan akelig dicht in de buurt van een RS.

Zijn er mensen die bewust voor een R of RS hebben gekozen en zoja waarom?

En is er marge op een nieuwe motor voor een motordealer? Of anders gezegd wat zou je erbij moeten kunnen krijgen?

Volgens mij hebben ze nu ook een witte RS versie ;), met alle opties die jij erbij wil zou ik dan zeker voor de RS gaan.

219-Triumph-Street-Triple-765RS-2.jpg


Ik heb zelf de RS nieuw gekocht voor €12.850, ipv de €13.600 catalogusprijs. Dealer heeft dus nog wel een redelijke marge.
 
Laatst bewerkt:
Kreeg vandaag trouwens bericht over de terugroepactie voor de schakelaarbehuizing, van de week maar eens effe langs de dealer.
 
Beste tripelaars.

Laatst voor het eerst op het circuit gereden met mijn street uit 2009 en nu viel het me op dat de gashendel een hele lange slag heeft. Heeft er iemand snelgas geinstalleerd zodat de slag wat korter word. Naar welke merken moet ik dan kijken. Is het makkelijk te installeren?

Ik heb trouwens de uitlaten van SC project eronder en die maken inderdaad een hoop herrie maar wel heel mooi. DB-killers moet je er alleen niet uithalen want na een uurtje rijden heb je aardig last van je oren. Met DB-killers erin is het goed te doen.
 
Beste tripelaars.

Laatst voor het eerst op het circuit gereden met mijn street uit 2009 en nu viel het me op dat de gashendel een hele lange slag heeft. Heeft er iemand snelgas geinstalleerd zodat de slag wat korter word. Naar welke merken moet ik dan kijken. Is het makkelijk te installeren?

Ik heb trouwens de uitlaten van SC project eronder en die maken inderdaad een hoop herrie maar wel heel mooi. DB-killers moet je er alleen niet uithalen want na een uurtje rijden heb je aardig last van je oren. Met DB-killers erin is het goed te doen.

Makkelijk en goedkoop op te lossen want je bent niet de enige met dat probleem. Ff googlen op "street triple throttle mod". Kort samengevat: gashendel vervangen door die van een Speed Triple.
 
Kijk dat zou de perfecte oplossing zijn een witte RS, maar deze is niet op de site van triumph te vinden...
Misschien zijn het de nieuwe kleuren voor 2019???

Hmmm net geen 1000,- euro marge, dat is netjes denk ik.
Ik zag net bij Blom dat je er een Arrow bij kreeg van 990,- dan zal het wel over zijn met de kadootjes.
 
Kijk dat zou de perfecte oplossing zijn een witte RS, maar deze is niet op de site van triumph te vinden...
Misschien zijn het de nieuwe kleuren voor 2019???

Hmmm net geen 1000,- euro marge, dat is netjes denk ik.
Ik zag net bij Blom dat je er een Arrow bij kreeg van 990,- dan zal het wel over zijn met de kadootjes.

Zal even bij de dealer informeren, zijn officiële kleuren dus zouden in principe wel leverbaar moeten zijn.
 
Kijk dat zou de perfecte oplossing zijn een witte RS, maar deze is niet op de site van triumph te vinden...
Misschien zijn het de nieuwe kleuren voor 2019???

Hmmm net geen 1000,- euro marge, dat is netjes denk ik.
Ik zag net bij Blom dat je er een Arrow bij kreeg van 990,- dan zal het wel over zijn met de kadootjes.
Check de website even goed. Want als het goed is zit de witte kleur in de keuzemenu er naast maar niet zichtbaar. Dat was in sept 2017 tenminste zo toen ik mijn R uitzocht :P
 
wat zou ik missen / winnen als ik van een 2009 triple R overstap naar een 2018 triple S ?
 
https://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-triumph/m1301307026-triumph-street-triple-rs-bj-2018.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=android_social&utm_source=android_social&utm_content=vip

Crystal white 8-)


Ik had hem gezien. Probleem opgelost.
Nu nog tijd voor een proefrit :)
 
die zijn er toch voor om te zorgen dat je als motorrijder niet teveel de binnenbocht/middenstreep pakt en met je hoofd tegemoet komend verkeer raakt?
 
Hallo, ik lees al een tijdje mee en heb 2 wkn geleden een street triple r uit 2015 gekocht, de motor heeft nog geen 7000 km gelopen en staat nog op de eerste banden, deze wil ik vervangen door Bridgestone t 31 banden , wat is jullie advies vwb banden?
 
T31 is een prima band maar er is veel leuks te krijgen tegenwoordig.

Wat zoek je precies in die band? All-round het hele jaar door vertrouwen en lange levensduur of juist flitsend stuurgedrag en goede performane op nat wegdek of wil je circuitdagen gaan rijden? Kijk ook eens in het bandentopic.
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik lees al een tijdje mee en heb 2 wkn geleden een street triple r uit 2015 gekocht, de motor heeft nog geen 7000 km gelopen en staat nog op de eerste banden, deze wil ik vervangen door Bridgestone t 31 banden , wat is jullie advies vwb banden?


Ik rijd momenteel met de micheling pr4, ik vind het geen fijne band. Hiervoor reed ik op de continetal road attack 2 evo, dit is voor MIJ de fijnste band tot nu toe. Ik ga hierna dan ook weer continetal rijden. Het zal dan de continental road attack drie worden. Een bijkomend voordeel van dit merk is dat je zo goed als geen inrij reriode hebt. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Voorgaande banden welke ik heb gehad.
Michelin pilot power. Pilot road 3, Pilot road 4
Bridgestone bt 021, s20 evo
Dunlop sportsmart 2
Pirelli diablo
Continental road attack 2 evo
 
die zijn er toch voor om te zorgen dat je als motorrijder niet teveel de binnenbocht/middenstreep pakt en met je hoofd tegemoet komend verkeer raakt?

Inderdaad, maar je wordt zo wel erg lang hoog de bocht door geleid, ook wanneer je al zicht hebt op eventueel aankomend verkeer. En het hobbelt wat als je eroverheen rijdt...

Maar even verderop begint een fantastische hillclimb!

Nu nog even van 11 filmpjes 1 geheel van 1:39.5 maken (m'n doel om het stuk onder de 100 seconden te rijden gehaald... en daar laat ik het ook maar bij).

Maar in onjuist Nederlands, een teasert:

 
Laatst bewerkt:
Met het opruimen van de schuur kwam nog een teenbeschermer tegen.
Heb deze ooit gemaakt voor mijn RX.
Uit 3mm RVS gelaserd.

Als er iemand interesse heeft stuur maar een PB.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan