Triumph Street Triple topic deel 24

Dit is 'm.

Oude houder eraf , deze in elkaar schroeven en weer monteren.

Orginele knipperlichten kun je weer gebruiken , enige lastige is het knap wegwerken van het kabelboompje in het opbergvak.

M.vr.gr.

Marcel.
 
Misschien wel een hele stomme vraag, Maar ik heb echt geen idee. :$

Ik heb een StreetTriple uit 2007
Zit daar (onder het zadel) ergens een opbergvakje?

En zo ja, hoe kom ik daar in/open ik die?
 
linker zijde onder het zadel heb je een slotje daar kan je het zadel ontsluiten maar je hebt best een beetje lange vingers om tussen het subframe de sleutel om te draaien;)
 
Nieuwe eigenaar van een Street Triple hier. ;) Uit 2008 met 22k op de teller. Helemaal standaard behalve een ander stuurkuipje.

Ziet er nog nagelnieuw uit. :+

Hoop er veel lol van te hebben.
 
Vandaag geconstateerd dat mijn achter schokdemper lekkende is, iemand wellicht nog een vervanging liggen? Gaat om een ‘07 non-R, maar wil graag upgraden naar een R demper.

@iedereen die een TomTom aan wil sluiten: onder het zadel ligt een meerpolige stekker, ergens in dit topic heeft ooit gestaan op welke polen een geschakelde spanning staat. Pinnetjes hiervoor zijn te bestellen bij .o.a. Roké. Pinnetjes aan de kabels, in de stekker ét voila! Ik heb geen idee tot welke bouwjaren dit op gaat , maar een 2007 dus unieker geval.
 
linker zijde onder het zadel heb je een slotje daar kan je het zadel ontsluiten maar je hebt best een beetje lange vingers om tussen het subframe de sleutel om te draaien;)


Thnx.
Had er al wel zitten zoeken maar niks gevonden. (Nu is zoeken ook niet Mn sterkste punt volgends Mn vrouw :+ )
Ga ik nog een keer zoeken!
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto!

Hey Jongens,

Ik heb spijtig genoeg wegens onvoorziene omstandigheden mijn motor moeten verkopen :/

De nieuwe eigenaar wou enkele originele onderdelen niet meenemen, dus mss kan ik hier iemand mee plezieren?

Prijzen overeen te komen (moet er zeker geen hoofdprijzen voor hebben , we komen wel iets overeen) , foto’s op aanvraag anders staat het hier vol.
Onderdelen in perfecte staat.

- originele uitlaat
- originele hendels
- originele handvatten + kap vooraan (street zonder flyscreen)
- originele spiegels
- Tail bag van held 25 liter
- tanktas givi 25 liter
- originele staart (nummerplaathouder)

Groetjes
Ik hoor het wel via hier of via Pm
 
Laatst bewerkt:
Feit, mijn excuses, is voor street’s vanaf bouwjaar 2013 tot 2016 > tweede generatie dus.

Ikzelf had een street triple R bouwjaar 2014.

Zakken zijn wel universeel en kunnen dus worden uitgewisseld :)
 
moet het motormanagement nog aangepast worden bij een andere demper/uitlaat van de street r 675?
en heeft er iemand ervaring met de sc project?
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto!

Hey Jongens,

Ik heb spijtig genoeg wegens onvoorziene omstandigheden mijn motor moeten verkopen :/

De nieuwe eigenaar wou enkele originele onderdelen niet meenemen, dus mss kan ik hier iemand mee plezieren?

Prijzen overeen te komen (moet er zeker geen hoofdprijzen voor hebben , we komen wel iets overeen) , foto’s op aanvraag anders staat het hier vol.
Onderdelen in perfecte staat.

- originele uitlaat
- originele hendels
- originele handvatten + kap vooraan (street zonder flyscreen)
- originele spiegels
- Tail bag van held 25 liter
- tanktas givi 25 liter
- originele staart (nummerplaathouder)

Groetjes
Ik hoor het wel via hier of via Pm

Jammer te horen dat je motort weg moet.

Ik heb je een PM gestuurd.
 
Is er een consensus over een standaard mapping mbt SC project dempers? (arrow map bv) of negeren en dyno?
SC project zelf geeft aan dat het in principe niet nodig is.
 
Is er een consensus over een standaard mapping mbt SC project dempers? (arrow map bv) of negeren en dyno?
SC project zelf geeft aan dat het in principe niet nodig is.

Zou het altijd doen, met zo'n uitlaat is het mengsel wat sneller te arm. Modeljaar 2008? Dan kan je hem op de uitlaat afstellen, vanaf 2013 is de ECU 'dicht' en is de arrow tune de makkelijkste oplossing.
 
Ja, maar dat zegt nog niks.
Ik had in mijn street de arrow 3-1 lowboy mapping. Ding naar de tjoenert, klopt er geen reet van, onderin veels te rijk, bovenin veels te arm. :/
 
Ja, maar dat zegt nog niks.
Ik had in mijn street de arrow 3-1 lowboy mapping. Ding naar de tjoenert, klopt er geen reet van, onderin veels te rijk, bovenin veels te arm. :/
Hoe heb je dan de dichte ECU omzeild? Of gaat dat voor jouw street niet op?

Weet iemand of de ECU ook bij de 765 op slot zit?
 
Nee, gaat niet op, ik heb een 2011. Ging mij meer om het feit dat een fabrieksaf map niet per sé kloppend hoeft te zijn voor de individuele fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan