Triumph Street Triple topic deel 24

Goedemorgen Allemaal,

Even een vraagje, klopt het dat de Street Triple R 2010 geen brandstof
aanduiding heeft op het display ?

Of heb ik dat weer alleen :-)
 
Goedemorgen Allemaal,

Even een vraagje, klopt het dat de Street Triple R 2010 geen brandstof
aanduiding heeft op het display ?

Of heb ik dat weer alleen :-)
Vanaf model >2013 heeft de Street Triple brandstofaanduiding.
Daarvoor moet je het met de dagteller of reservelampje doen.
 
Vandaag een upgrade aan mijn Street laten doen: nieuwe veren voor en achter, nieuwe olie in de voorvork, nieuwe keerringen en laten afstellen.

Fiets is stabieler, beter in balans (voor/achter) er zit meer rust in rijwielgedeelte, harder te remmen en strakker te sturen :)
 
Hyperpro in Alphen a/d Rijn :t

Goede ervaringen mee.

fuK2gVh.png


Helemaal als er iemand met raketjes binnenkomt :D
 
Nadat een paar weken geleden mijn oude brommert (2007 Honda Hornet) gestolen is...

[img=800,600]https://i.imgur.com/sC9vjdq.jpg[/img]

Dit is mijn nieuwe! Over 2 weken ophalen. :9

(Iemand enig idee hoeveel lawaai die SC Project maakt? Er zit een E-keur op en een DB-killer in, maar wellicht alsnog niet straatlegaal?)
 
Laatst bewerkt:
Nadat een paar weken geleden mijn oude brommert (2007 Honda Hornet) gestolen is...

[afbeelding]

Dit is mijn nieuwe! Over 2 weken ophalen. :9

(Iemand enig idee hoeveel lawaai die SC Project maakt? Er zit een E-keur op en een DB-killer in, maar wellicht alsnog niet straatlegaal?)

Vrij weinig want de cat zit er nog tussen.

Mooie fiets!
 
Thanks! En och ja... Er crossen hier ook driewielers en supersports rond met herriepijp zonder DB-killers, en die zie je ook nooit aan de kant van de weg.

Het zou wel zonde zijn natuurlijk. :X
 
Nadat een paar weken geleden mijn oude brommert (2007 Honda Hornet) gestolen is...

[afbeelding]

Dit is mijn nieuwe! Over 2 weken ophalen. :9

(Iemand enig idee hoeveel lawaai die SC Project maakt? Er zit een E-keur op en een DB-killer in, maar wellicht alsnog niet straatlegaal?)
proficiat met de aanwinst
zo een SC project maakt nogal wat leven maar is volslage legaal
zoals je zelf schrijft E-keur en DB killer (mijn broer heeft die ook btw) meer moet dat niet zijn :t
 
Thanks!

Gisteravond ook direct eigenlijk SC Project gemaild om te vragen naar zo'n E-keur kaartdinges. Vanmiddag kreeg ik bericht terug met de vraag of ik een foto van de uitlaat op wil sturen en binnen 2 minuten zeggen ze dat ze de "CEE homologation card" naar me op gaan sturen met de post. Dat is nog eens service. :t
 
Wow, net 1 van de weinig officiële triumph dealers bij mij in de buurt gesproken met de vraag of het mogelijk is een arrow mapping te uploaden ivm m'n aftermarket uitlaten. Krijg ik meteen een veeg uit de pan dat ik geen alibaba shit moet kopen voor een paar tientjes en dat het logisch is dat nu mijn motor ruk loopt. wtf

Ik rustig uitleggen dat hij niet ruk loopt en dat ik sc project uitlaten heb gekocht. Nou, dat was ietsjes beter, maar ik moest arrow kopen, al het andere was allemaal niks.

Heb maar aangegeven dat het goed genoeg is voor de Moto2/GP; dus goed genoeg voor mij.

Daar kom ik niet meer natuurlijk. (zonde, motor komt daar vandaan namelijk)

Daarna Gilex motoren gesproken (oud Triumph Zaanstad) kon meteen terecht, hartstikke aardig en behulpzaam allemaal. Laat daar wel mijn 20k beurt doen.

#klantvriendelijkheid
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan