MacJunk
MF veteraan
- 5 jul 2016
- 1.563
- 613
Ja, hier. Er zijn mensen die hem gemonteerd hebben met wisselend succes. Die krijgen net wat meer turbulentie rond hun helm. Ik heb hier geen last van, mij bevalt hij prima.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, hier. Er zijn mensen die hem gemonteerd hebben met wisselend succes. Die krijgen net wat meer turbulentie rond hun helm. Ik heb hier geen last van, mij bevalt hij prima.
Zal mij hier ook maar even voorstellen. Dennis, reeds al 2 jaar in het bezit van het motorrijbewijs A2 met bijhorende motor. Sinds kort volledig A, daar hoort een passende motor bij . Vanaf vandaag trotse eigenaar van een street triple uit 2012. Aflevering maart.. nu nog te koud en pekel. Motor is verder zo goed als compleet, laat direct een tail tiddy plaatsen. Nog even een plaatje bij het praatje..
Wat ik mij vooral afvraag verminderd hij de winddruk op je hoofd?Ja, hier. Er zijn mensen die hem gemonteerd hebben met wisselend succes. Die krijgen net wat meer turbulentie rond hun helm. Ik heb hier geen last van, mij bevalt hij prima.
Ik zie maar één uitvoering op de Triumph site.Nog niet maar denk wel dat ik er een type dark smoke op wil gaan zetten.
Sorry, maar de prijs die je ervoor vraagt ga je nooit krijgen. Voor 1000 euro meer heb je een nieuwe Street Triple. Ik denk dat je blij mag zijn als je er 7000 voor kan krijgen.≥ Triumph Street Triple R 675 - Motoren | Triumph - Marktplaats.nl
Te Koop, ivm met de aanschaf van de Speed Twin deze zo goed als nieuwe Street, zie de advertentie.
Sorry, maar de prijs die je ervoor vraagt ga je nooit krijgen. Voor 1000 euro meer heb je een nieuwe Street Triple. Ik denk dat je blij mag zijn als je er 7000 voor kan krijgen.
Ik heb hem op mijn rs. Bevalt goed, scheelt ongeveer 20 km/u comfortabel harder rijden op de snelweg maar ik ben zelf maar 1,60 m groot, wellicht dat het anders voelt voor grotere mensen. Ziet er strak uit alsof het standaard is.
Ik zie maar één uitvoering op de Triumph site.
Ik heb hem op mijn rs. Bevalt goed, scheelt ongeveer 20 km/u comfortabel harder rijden op de snelweg maar ik ben zelf maar 1,60 m groot, wellicht dat het anders voelt voor grotere mensen. Ziet er strak uit alsof het standaard is.
Het lijkt erop dat de schermpjes anders worden weggewerkt? De eerste zit denk ik integraal op de motor terwijl de tweede types (met verschillende kleuruitvoeringen) echt erbovenop zitten? Ikzelf vind het persoonlijk niet zo mooi als t scherm ook voor t plastic zit. PLus op t voorbeeld zit t op de speed en niet op de street (maar dat maakt wellicht geen verschil meer inmiddels).
Dankjewel! Arrow is wel schitterend. Echter zag ik op internet berichten dat deze niet E-gekeurd is? Wel voorzien van DB-killer. Nu de motor nog niet in mijn garage staat, Weet jij of iemand anders of deze uitlaat inderaad niet E-gekeurd is?Mooi ding hoor, veel plezier ermee. En relaxt dat er al een Arrow 3-1 op zit, ik mocht daar toentertijd ff dik 1200 euro voor aftikken..
Dankjewel! Arrow is wel schitterend. Echter zag ik op internet berichten dat deze niet E-gekeurd is? Wel voorzien van DB-killer. Nu de motor nog niet in mijn garage staat, Weet jij of iemand anders of deze uitlaat inderaad niet E-gekeurd is?
2 maal een motor in duitsland gekocht bij een particulier, goede ervaring mee. beide keren ver moeten rijden (resp. leipzig en berlijn, vanuit groningen) dus vraag van te voren veel foto's en informatie, om teleurstellingen te voorkomen.Beste forumgenoten, ik sta op het punt om mijn eerste motor te kopen. Één ding wat ik zeker weet is dat ik een naked bike wil halen, en na vele reviews te hebben gelezen ben ik ervan overtuigd geraakt dat de Street Triple een motor is die een goede kanshebber is. Nou heb ik een budget van +- €6000. Ik woon dichtbij de Duitse grens en heb me redelijk ingelezen over de mogelijkheden om een motor te importeren. Ik overweeg dan ook om een Street Triple ABS 2013/2014 te importeren. Ik vroeg mij af of jullie nog tips / specifieke punten hebben waar ik op moet letten bij het aanschaffen van een Street Triple 2013/2014. Ik wil er een halen met max 25k. op de teller. Denken jullie dat ik veel risico loop wanneer ik er bv. een bij een particulier zou aanschaffen?
Alvast bedankt voor jullie hulp
onder euro4 regels mag de db-killer volgens mij niet meer uitneembaar zijn.Ja qua looks zijn er zeker mooiere. Ik heb ook een aantal eisen:
- E keur ivm tripjes naar het buitenland
- verwijderbare db killer en zonder moet er een flinke sound in zitten, de officiële Arrow klinkt bijna standaard..
- Geen of nauwelijks vermogensverlies, ding moet gewoon goed lopen zonder Bazzaz of PCV.
- Dat gapende gat wat de originele pijp achterlaat moet mooi opgevuld worden. Bij sommige uitlaten blijft dat gat zo leeg waardoor dat niet al te mooie lage oliecarter zo lekker afsteekt..
Dan blijven er maar weinig uitlaten over. Het liefst wil ik de SC Project S1 met die prachtig gelaste S bocht maar daar zit geen E keur op en wel heel veel lawaai..
DB-killer moet inderdaad tegenwoordig vast gelast zijn.onder euro4 regels mag de db-killer volgens mij niet meer uitneembaar zijn.
onder euro4 regels mag de db-killer volgens mij niet meer uitneembaar zijn.