Triumph Street Triple topic deel 24

Iemand die nog een uitlaat heeft voor mij. 2009 R 😇... moet echt eens van die originele af...
 
Heeft er toevallig iemand nog een setje stickers van de gp Carbon uitlaten van sc projects liggen? Het is een 2008 street triple, de vorige eigenaar vond het denk ik niet mooi met de merk naam erop.
 
Hallo,

Ff een vraagje aan de RS 765 rijders:

Wat is de lengte en breedte van de radiateur op de RS.

Alvast bedankt!
 
Net nog ff rondje gedaan. Moet de RS nog goed leren kennen maar kan er nu al behoorlijk mee uit de voeten, ben verliefd!!

@Coenster: zou de laatste foto in de OP mogen? Alvast bedankt!


20190223_173845.jpg
20190223_173853.jpg
 
Zaterdag mag ik deze mooi Street Triple RX ophalen. Uit 2015 met maar 8000km.

Ik twijfel nog een beetje of ik bar-end mirrors, korte kentekenplaathouder, SW Motec tanktas en valdoppen wil. Ik hou mij aanbevolen als iemand hier iets van heeft liggen.

Doen, dan komt ie er zo uit te zien 8-)
]


M'n nieuwe 2016 Rx met 7200 km op de klok *O*
 
Laatst bewerkt:
Zit naar wat 3-1 uitlaten aan het kijken voor mijn Street uit 2009 wat zijn die krengen duur zeg. Komt allemaal waarschijnlijk door die linkpipe.....

Heb er een paar op het oog. Een ZARD 600 euro (maar dan wel met een keramische coating omdat alles op mijn fiets zwart of carbon is). SC-project heb ik gezien (800 euro maar wel een full systeem). En zie soms een Arrow lowboy voorbij komen, is ook wel mooi al is deze alleen niet zwart (maar ook nergens meer te vinden).

Voor die rest is er weinig op de markt nog, SP engineering heeft er wel een paar voor 400 euro, maar heb dan geen e-keur, en bijzonder ziet het er niet uit.

2de hands niks kunnen vinden helaas.

Denk misschien dat ik maar een bezoek ga brengen aan Pajic, kijken wat hij vraagt voor een linkpijp met uitlaat naar keuze.
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook een foto met deze gemonteerd? de plastic kap die standaard onder het kontje zit gaat er dan gewoon helemaal af?
ik wil ook graag van die bak metaal af, maar vind het allemaal vrij veel geld voor een stukje plaat. met toegang tot een lasersnijder is dit prima te doen!
 
full

full

full


Het is wel aan te bevelen om de lasnaadjes van het bestaande deel waar de KTH aan vast komt te verstevigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan