Triumph Street Triple topic deel 24

Oef nee niet zo. Het ging om rempotje bij t stuur en gaf druppels op de tank naar waarschijnlijkheid. Ook iets op motordeksel aan zijkant en lijkt meer wittige waas.
Remvloeistof is echt heel agressief. Kun je nare plekken van krijgen. Zwarte vlekken op de uitlaat gingen eraf met een vochtige doek gelukkig. Maar wat het is?
Gisteravond weer remblokjes vervangen, SC ging wel erg rap, nu SA erop.
Bij m'n vorige motoren ging dat lang zo hard niet... Maar ik geloof ook zo dat ik nu veel later en dus harder rem vanwege de betere remmerij :+

Ook meen ik eens bij 44Teeth gehoord te hebben dat de M50s niet zo goed loskomen van de schijf en daardoor altijd wat slijten? Anyway, nog 800km en dan de 20Mm-beurt. En die afstand vliegt voorbij met dit weer!






Ik kan me niet herinneren de accu te hebben verwijderd van de RS om die stepjes te verwijderen, nu is

Ziet er wel erg gelikt uit zonder taartschep... of uberhaupt zonder kenteken :9
 
Hoe loopt de RS met de nieuwe uitlaat + filter?

Prima, niet heel anders als origineel. Trekt mooi soepel door de toeren, geen voelbare dipjes in de powerband. Ook onderin loopt hij stabiel, niet inhouden en stotteren zoals bij sommige andere pijpen.

Komt met de tijd ook een SC titanium bochtenset op en dan laat ik hem remappen, eens zien of er veel winst te halen valt.
 
Ik zou eigenlijk net een iets rechter stuur willen hebben. Als de stuuruiteinden iets van 2 cm verder naar voren zouden staan zouden m'n polsen een natuurlijkere hoek hebben.

Is er ergens een plek met een grote verzameling sturen om eens in handen te hebben in Nederland?
 
Mogge.

Heb gisteren een korte Evotech tailtidy gemonteerd. Mooi spul, maar de originele lange bedrading blijft gehandhaafd ivm de aansluitjngen van de knippers. Die ligt nu opgekruld onder bijrijderszadel.
En neemt de toch al weinige ruimte in.
Iemand van hier een oplossing voor?
 
Zonder knippen en solderen met een krimphoes erover...

Bundelen aan de buitenkant, in de hoek van de houder en de undertail? Of wat naar voren trekken zodat de ophoping onder het zadel valt.

Als ik er aan toe kom ga ik hetzelfde meemaken.
 
Iemand die mij kan vertellen of ik weerstanden moet gebruiken voor Street Triple 2009 knippers?

Tevens, of het valt mij nu pas op. Maar mijn olie lampje brand als het contact aan staat, zodra de motor start is deze weg. Oliepeil bekeken, deze was goed.

Nieuwe knippers wil ik bestellen om dat ik een tail tidy van R&G heb besteld.

m.b.t. knipperlichten, niet uit eigen ervaring, maar volgens andere fora kun je het standaard knipperrelais (onder de tank dacht ik) vervangen voor het volgende type: CF13GL-02
 
Mogge.

Heb gisteren een korte Evotech tailtidy gemonteerd. Mooi spul, maar de originele lange bedrading blijft gehandhaafd ivm de aansluitjngen van de knippers. Die ligt nu opgekruld onder bijrijderszadel.
En neemt de toch al weinige ruimte in.
Iemand van hier een oplossing voor?

Weet niet welk type Street je hebt, ik heb een 2017 765RS met een evotech tail tidy, zat erop toen ik hem kocht.. onder de buddy ziet het er strak iig, als je er behoefte aan hebt kan ik er wel een foto van maken.

Heb er overigens totaal geen verstand van, electronica is niet mijn ding. :+
 
Ik vond nog een leuk artikel in motoplus van een aantal weken / maandag geleden

@Coenster wellicht leuk voor de in de OP
 

Bijlagen

  • D02EFB3E-EB28-46D4-8E0C-9501741CD6BA.jpeg
    D02EFB3E-EB28-46D4-8E0C-9501741CD6BA.jpeg
    251,8 KB · Weergaven: 42
  • AB0989B2-09B8-4057-88F1-80C5C9B2060F.jpeg
    AB0989B2-09B8-4057-88F1-80C5C9B2060F.jpeg
    193,7 KB · Weergaven: 42
  • 2251B20F-4A93-44D3-BE92-6913FF3DF248.jpeg
    2251B20F-4A93-44D3-BE92-6913FF3DF248.jpeg
    204,1 KB · Weergaven: 42
  • 426A435E-6B9F-482E-9A14-0D2017391802.jpeg
    426A435E-6B9F-482E-9A14-0D2017391802.jpeg
    168,2 KB · Weergaven: 36
  • 30A3CF5D-86F7-4892-BEC3-55D3C7AFE486.jpeg
    30A3CF5D-86F7-4892-BEC3-55D3C7AFE486.jpeg
    192 KB · Weergaven: 32
  • 13CA95B7-429B-42E9-AFB1-3350DD6841C6.jpeg
    13CA95B7-429B-42E9-AFB1-3350DD6841C6.jpeg
    181,2 KB · Weergaven: 28
  • 69786A20-2108-42B1-879C-CA1C53047DC7.jpeg
    69786A20-2108-42B1-879C-CA1C53047DC7.jpeg
    217,3 KB · Weergaven: 29
  • 6EC05370-2412-4344-B92D-85FA48789BEA.jpeg
    6EC05370-2412-4344-B92D-85FA48789BEA.jpeg
    211,6 KB · Weergaven: 30
Even een vraagje...

Bij de aanchaf van mn TST heb ik van de vorige eigenaar een paddockstand erbij gekregen.
Zelf had ik er al en dacht die doe ik weg en koop ik er 1 voor de voorkant.

Maar ik had hem van t weekend in mn handen...Waarom koop ik geen bobbins en nieuwe adapters voor de paddockstand en gebruik ik die niet voor de voorkant.
Zijn er meer die dit zo gebruiken?
Of kan ik er toch beter 1 gebruiken die je onder het balhoofd schuift.

Als ik de bobbins wel ga gebruiken voor de voorkant....Weet 1 van jullie welke maat schroefdraad ik nodig heb?
 
Even een vraagje...

Bij de aanchaf van mn TST heb ik van de vorige eigenaar een paddockstand erbij gekregen.
Zelf had ik er al en dacht die doe ik weg en koop ik er 1 voor de voorkant.

Maar ik had hem van t weekend in mn handen...Waarom koop ik geen bobbins en nieuwe adapters voor de paddockstand en gebruik ik die niet voor de voorkant.
Zijn er meer die dit zo gebruiken?
Of kan ik er toch beter 1 gebruiken die je onder het balhoofd schuift.

Als ik de bobbins wel ga gebruiken voor de voorkant....Weet 1 van jullie welke maat schroefdraad ik nodig heb?

Ik heb nog nooit bobbins voor de voorzijde gezien, wel valdoppen. Meestal staat een paddockstand daar niet zo stevig op. Ik heb voor de voorzijde een paddockstand met van die armpjes die onder de voorvork gaan.
 
Ik heb nog nooit bobbins voor de voorzijde gezien, wel valdoppen. Meestal staat een paddockstand daar niet zo stevig op. Ik heb voor de voorzijde een paddockstand met van die armpjes die onder de voorvork gaan.

Dan ben ik denk ik daarmee in de war.
Ik dacht als je zo'n gewone paddockstand gebruikt aan de voorkant dat dat dan ook via bobbins ging.
Heb je hier misschien een foto of een plaatje van?
Anders hoef ik alleen maar van die adapters met die armpjes aan te schaffen:)
 
Je hebt lepels voor onder je radiale klauwen, of van die puntjes voor onder je vooras. Even kijken wat er past (heb je een R?).
 
ik vind die puntjes persoonlijk niet zo stabiel, maar dat kan ook aan het type paddockstand liggen natuurlijk (XLmoto)
 
Ff benieuwd naar jullie mening.. Street Triple R op het oog, 2014, net geen 10dkm gelopen. Prijs rond de 6000 bij een particulier, standaard uitlaat, wel een bellypan, fly screen en duo Seat cover. Slijtage delen nog goed,
Maar, import fiets, geen boekjes van het onderhoud en de laatste beurt was bij aflevering in 2017..
Weinig aanbod in deze prijsklasse momenteel, maar twijfel met name over de historie.. meningen?
 
@ Jumping - Jack & Jeroen: Thanks. Beetje jammer, beide types RS zijn beide echt superstrak afgewerkt dus vond het beetje vreemd maar het hoort dus zo. Doe ik er zelf wat isolatie tape om!
 
Hallo Heren,
Afgelopen dagen dit topic doorgelezen en vandaag een zwarte 2011 street gekocht. Helemaal top. Heel content mee.
Ga hem donderdag halen. Triumph zwarte rem en koppelings hendel, belly pan. Rest origineel.

Nu ben ik dus opzoek naar een zwarte seatcover, tail tidy en een leuke uitlaat (slip-ons of lijn maakt niet uit). Liefst een lage.

Iemand die me kan helpen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan