Triumph Street Triple topic deel 24

Denk dat ze van een Suzuki GSX-R zijn.

s-l1600.jpg
 
Bij deze een bevestiging dat het past.

Misschien handig om als mod in de openingspost te benoemen.
Suzuki GSXR600 en 750 van 2011 t/m 2017 heeft duo voetsteunen die plug&play passen op een Street Triple eerste generatie 2007-2012. Alleen de rechter duo voetsteun heeft nog een klein oog eraan, waar normaal de demper van de GSXR aan gemonteerd wordt. Stoort mij verder niet heel erg, vind dit veel mooier als de originele duo steunen van Triumph, zeker omdat ik een onderlangse 3-1 arrow erop heb zitten.

Originele voetsteun:
s3duoori.jpeg

GSXR voetsteun:
s3duogsxr.jpeg

Ze zijn wel iets hoger, dus de duo passagier zal misschien iets meer als een aapje achterop zitten :). Ik heb ze er zelf ook opzitten voor noodgevallen. Het kan ook schade schelen mocht ik ooit onderuit gaan.
 
Bij deze een bevestiging dat het past.

Misschien handig om als mod in de openingspost te benoemen.
Suzuki GSXR600 en 750 van 2011 t/m 2017 heeft duo voetsteunen die plug&play passen op een Street Triple eerste generatie 2007-2012. Alleen de rechter duo voetsteun heeft nog een klein oog eraan, waar normaal de demper van de GSXR aan gemonteerd wordt. Stoort mij verder niet heel erg, vind dit veel mooier als de originele duo steunen van Triumph, zeker omdat ik een onderlangse 3-1 arrow erop heb zitten.

Originele voetsteun:
Bekijk bijlage 1420826

GSXR voetsteun:
Bekijk bijlage 1420827

Ze zijn wel iets hoger, dus de duo passagier zal misschien iets meer als een aapje achterop zitten :). Ik heb ze er zelf ook opzitten voor noodgevallen. Het kan ook schade schelen mocht ik ooit onderuit gaan.
jaa, of je duwt juist je subframe krom :+
 
Mooi spul, alleen zonde van het grijze frame vind ik. Zwart was mooier geweest

Vind hem zwaar overpriced. De vork en shock zijn van een Daytona R, de velgen van de huidige generatie Street Triple. Dashboard is van de R-RS. Remmen zijn Stylema klauwen maar voor de rest overgenomen van de RS. Frame is gewoon van een oude Daytona R. Dit is geen moto 2 fiets voor op straat, dit is een opgeleukte "oude" Daytona R met een (heel licht gekieteld) 765 RS blok. Enige wat ik exclusief er aan vind is het Carbonfiber kuipwerk met de kleurstelling.

Ik zou me mooi verneukt voelen als ik hier 23000 eu (werd over gesproken, lees nu ook berichten van +- 17500) voor betaald zou hebben, voor dat soort geld had ik wel een andere motor gekocht.. Had echt verwacht na die hype dat het een kopie zou worden van dat moto 2 prototype met een koplamp erin.

Desalnietemin vind ik het een mooie fiets met dikke specs maar stiekem had ik meer verwacht.
 
Vind hem zwaar overpriced. De vork en shock zijn van een Daytona R, de velgen van de huidige generatie Street Triple. Dashboard is van de R-RS. Remmen zijn Stylema klauwen maar voor de rest overgenomen van de RS. Frame is gewoon van een oude Daytona R. Dit is geen moto 2 fiets voor op straat, dit is een opgeleukte "oude" Daytona R met een (heel licht gekieteld) 765 RS blok. Enige wat ik exclusief er aan vind is het Carbonfiber kuipwerk met de kleurstelling.

Ik zou me mooi verneukt voelen als ik hier 23000 eu (werd over gesproken, lees nu ook berichten van +- 17500) voor betaald zou hebben, voor dat soort geld had ik wel een andere motor gekocht.. Had echt verwacht na die hype dat het een kopie zou worden van dat moto 2 prototype met een koplamp erin.

Desalnietemin vind ik het een mooie fiets met dikke specs maar stiekem had ik meer verwacht.
+1
 
Ja maar dat is een hp4 race toch ook? Of noem een Ducati.

Edit: in dat opzicht is de tracer ook diefstal in vergelijking met de gewone mt-09.
 
Ja maar dat is een hp4 race toch ook? Of noem een Ducati.

Een HP4 race is opgebouwd uit de allerbeste onderdelen, speciaal voor maar 1 doel gemaakt en kost 80k, en Ducati deelt haar motoren heel handig in door een normale, S en R versie uit te brengen. Daarnaast maken zij exclusieve specials zoals een Superlegera en Corse.

Deze "special" is gewoon een opgeleukt oud model aangekleed met onderdelen van bestaande andere modellen.

Dus sorry, deze vergelijking slaat nergens op in mijn ogen.
 
Ja maar dat is een hp4 race toch ook? Of noem een Ducati.

Edit: in dat opzicht is de tracer ook diefstal in vergelijking met de gewone mt-09.

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, eeen hp4 race lijkt in de verste verte niet op een normale s1000rr... :X
dito voor een speciale ducati, die bevat meestal maar de helft van het gewicht van een gewone kwa blokonderdelen, om het maar sneller te krijgen..
 
Deze heeft toch ook een ander blok met titanium enz. Oké ze halen er blijkbaar weinig extra pk uit maar wel hoger max toerental.

Edit ah 80k, nee dan bedoel ik eerder de rr VS de r
 
Ehm nee.. Ook niet. Maakt ook niet uit.

Een BMW S1000RR en S1000R zijn totaal verschillende motoren.

Het blok in die special is een 765 RS blok met o.a titanium kleppen, dus een bestaand blok licht aangepast. Ding maakt schijnbaar 130 pk en een paar toeren meer. De Daytona 675 R haalde 100% standaard 130 pk, mijn RS zit met een simpele slip on al op 125 aan het achterwiel. Niks bijzonders dus.
 
Laatst bewerkt:
Ehm nee.. Ook niet. Maakt ook niet uit.

Een BMW S1000RR en S1000R zijn totaal verschillende motoren.

Het blok in die special is een 765 RS blok met o.a titanium kleppen, dus een bestaand blok licht aangepast. Ding maakt schijnbaar 130 pk en een paar toeren meer. De Daytona 675 R haalde 100% standaard 130 pk, mijn RS zit met een simpele slip on al op 125 aan het achterwiel. Niks bijzonders dus.
En die achterbrug die lijkt niet op die van de rs en ook niet op die van de vorige Daytona!
 
Terug
Bovenaan Onderaan