Triumph Street Triple topic deel 24

Iemand een idee van hier wat dit zou kunnen zijn. Na een ritje met de motor, kwam ik de volgende dag en zag tot mijn verbazing een (gelige/vettig) vloeistof onder de motor liggen. Het komt uit een van de los hangende slangen onderaan de motor. Zijn denk ik ontluchtingslangen? Iemand dit eerder gehad of een idee wat dit kan zijn? Bijgaand een foto: Links naast de slangen zie je ook een druppel liggen.
 

Bijlagen

  • 0DCAD811-E603-48CB-8D94-17FBA62A4646.jpeg
    0DCAD811-E603-48CB-8D94-17FBA62A4646.jpeg
    84,5 KB · Weergaven: 13
Iemand een idee van hier wat dit zou kunnen zijn. Na een ritje met de motor, kwam ik de volgende dag en zag tot mijn verbazing een (gelige/vettig) vloeistof onder de motor liggen. Het komt uit een van de los hangende slangen onderaan de motor. Zijn denk ik ontluchtingslangen? Iemand dit eerder gehad of een idee wat dit kan zijn? Bijgaand een foto: Links naast de slangen zie je ook een druppel liggen.

Vettigheid icm vocht krijg je van die smurrie, wss uit je luchtfilterhuis niets bijzonders.
 
Hallo

Weet iemand toevallig waar je de kleurcode van je motor kan vinden, ik zit te twijfelen of het jet black, of phantom black is?
20190713_171138.jpg
20190713_171138.jpg
 

Bijlagen

  • 20190713_171045.jpg
    20190713_171045.jpg
    207,1 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Er is bij mijn motor een slang met onderdeelnummer T2100408 stuk gegaan. Het gaat op het plaatje om nummer 35. Ik heb deze slang voor zondag nodig dus bestellen bij de dealer is geen optie. Kent iemand iemand die een sloper heeft staan of een andere tip om deze slang te vervangen? Diameter is geloof ik 12mm buiten en 6mm binnen diameter. Hulp is welkom!

100061247-4-2.jpg
 
Er is bij mijn motor een slang met onderdeelnummer T2100408 stuk gegaan. Het gaat op het plaatje om nummer 35. Ik heb deze slang voor zondag nodig dus bestellen bij de dealer is geen optie. Kent iemand iemand die een sloper heeft staan of een andere tip om deze slang te vervangen? Diameter is geloof ik 12mm buiten en 6mm binnen diameter. Hulp is welkom!

100061247-4-2.jpg


Desnoods haal je bij een automaterialenhandel een stukje slang van die maat als tijdelijke oplossing.
 
Er is bij mijn motor een slang met onderdeelnummer T2100408 stuk gegaan. Het gaat op het plaatje om nummer 35. Ik heb deze slang voor zondag nodig dus bestellen bij de dealer is geen optie. Kent iemand iemand die een sloper heeft staan of een andere tip om deze slang te vervangen? Diameter is geloof ik 12mm buiten en 6mm binnen diameter. Hulp is welkom!

Beetje kortdag. Heb je Goedhart al gebeld, nooit geschoten altijd mis.

Anders zou ik even een automaterialenboer bellen voor advies:
Zoiets zou moeten werken gok ik:
https://www.brezan.nl/nieuws/nieuw-in-het-assortiment-hpx-stretch-fuse-tape/
 
Bedankt voor de reacties! Goedhart had ik al gebeld maar die zat met dezelfde levertijd. Daar bestel ik hem wel om het uiteindelijk op te lossen maar zal vandaag wat automateriaal zaken bellen. Misschien dat Hans van Wijk ook nog wel iets universeels heeft liggen.
 
Vakantiefoto van vorige week😳
Bekijk bijlage 1423872
Vakantiefoto vorig jaar😫

De eerste keer na 11000 km, nu, ruim 1 jaar en 20000 km verder waarschijnlijk een kapotte koppakking. Precies 1 maand uit de garantie. Ben benieuwd wat Triumph gaat doen.
 

Bijlagen

  • 1567372446819.jpeg
    1567372446819.jpeg
    176,1 KB · Weergaven: 24
Een lekke koppakking? Volgens mij heeft een klep het begeven.
Vorig jaar idd een klep door de zuiger (foto van kapot blok), dit jaar (foto motor op sleepwagen) spoot de koelvloeistof uit het blok en witte rook uit de uitlaat. (Ik heb wat moeite gehad om de foto’s goed in het bericht te zetten, daarom wat verwarrend)
 
Terug
Bovenaan Onderaan