Triumph Street Triple topic deel 24

Binnenkort released Triumph trouwens de Thruxton RS en daar ben ik stiekem wel heel benieuwd naar! Dit jaar de R gereden en hotdamn wat is dat een aparte maar fijne fiets, bloedmooi ook..
ook leuk...
FE544FE4-E8AA-4A4B-8E34-E87CD3C09CB4.jpeg
 
Ff vraagje, as van het voorwiel zit toch gewoon met rechtse draad = linksom los? Krijg hem niet los, is wel al in geen 11 jaar eruit geweest 😬 anders morgen maar eens een imbusdop en/ of imbus sleutel 17 meenemen van het werk.
 
Motoport den bosch geeft aan 300 eu, excl ophalen. Enkel kleine beurt (vloeistoffen, filter)... Wat een belachelijk bedrag voor een klein beurtje.

Daarom nooit naar Motoport gaan. Vieze afzetters. Veel dingen kun je zelf en als je perse de stempels wilt zou ik lekker naar exclusief Triumph dealers gaan zoals Bruurs, Eibergen en Triumph Groningen. Als het te doen is qua afstand natuurlijk.
 
Zoiets als VERTROUWEN?!!
Dat vertrouwen heeft bij mij in het verleden een deuk opgelopen, was ook bij een Motoport vestiging.....ik ben gelukkig handig genoeg om al het onderhoud zelf te doen, en stempeltjes in het onderhouds boekjes vind ik niet zo belangrijk bij fietsen van meer als 10 jaar oud.
 
Dat vertrouwen heeft bij mij in het verleden een deuk opgelopen, was ook bij een Motoport vestiging.....ik ben gelukkig handig genoeg om al het onderhoud zelf te doen, en stempeltjes in het onderhouds boekjes vind ik niet zo belangrijk bij fietsen van meer als 10 jaar oud.
:t
volgens mij heb je je kluts weer gevonden, niks mis mee:}:W
 
Daarom nooit naar Motoport gaan. Vieze afzetters. Veel dingen kun je zelf en als je perse de stempels wilt zou ik lekker naar exclusief Triumph dealers gaan zoals Bruurs, Eibergen en Triumph Groningen. Als het te doen is qua afstand natuurlijk.
qua afstand lijken roké en blom me dan zinniger :P
 
Dat vertrouwen heeft bij mij in het verleden een deuk opgelopen, was ook bij een Motoport vestiging.....ik ben gelukkig handig genoeg om al het onderhoud zelf te doen, en stempeltjes in het onderhouds boekjes vind ik niet zo belangrijk bij fietsen van meer als 10 jaar oud.

En het is nog leuk ook om het zelf te doen :)
 
Ff vraagje, as van het voorwiel zit toch gewoon met rechtse draad = linksom los? Krijg hem niet los, is wel al in geen 11 jaar eruit geweest 😬 anders morgen maar eens een imbusdop en/ of imbus sleutel 17 meenemen van het werk.
Met een imbus dop en een moer aanzetter op lucht, was het zo gepiept 👍 ik wilde het voorwiel ff controleren op onbalans omdat ik boven de 150km/h een wat stuiterende voorkant had, en mijn gevoel was juist, er zat 25 gram onbalans in.
Ik heb dat jaren geleden eens met een RD350 gehad daar was boven de 160 niet meer mee te rijden, daar zat zelfs 40gram onbalans in ,...Was bij Motoport een nieuwe band opgezet|(
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Met een imbus dop en een moer aanzetter op lucht, was het zo gepiept 👍 ik wilde het voorwiel ff controleren op onbalans omdat ik boven de 150km/h een wat stuiterende voorkant had, en mijn gevoel was juist, er zat 25 gram onbalans in.
Ik heb dat jaren geleden eens met een RD350 gehad daar was boven de 160 niet meer mee te rijden, daar zat zelfs 40gram onbalans in ,...Was bij Motoport een nieuwe band opgezet|(
30 jaar geleden met mijn rd ook gehad 😆
Niet mee te rijden boven de 150, was ook niet goed gebalanceerd ☹️
 
Ik balanceer al zeker 13 jaar geen banden meer. Enige waar ik op let is de markering op de band, deze komt bij het ventiel.
Nog nooit problemen gehad, ook niet op het circuit.
30 jaar geleden hadden ze nog niet zulke goede banden en velgen, dus op een RD kan ik me er wel iets bij voorstellen.
 
Ja het is vroeg maar als het lekker weer is pak ik deze tweewieler liever in dit seizoen:
Bekijk bijlage 1438244
👍
Ik heb hem nog niet in de winterstalling. Maar veel rijden zal het niet worden ben ik bang. Moet alles nog doen, aftanken, schoonmaken, ketting smeren en van de grond af. Maar wie weet komt er nog een mooie dag..hoewel het nu wel al oppassen is met vocht en bladeren en troep op de weg van de boeren.
Ik pak ook wekelijks een andere.. 😁
IMG_20190319_190717.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan