godverdomme, weer een lekke band. Net zoals de vorige +-500Km mee gereden. Weer een stukje staal van de borstels van een veegwagen, derde keer al.
band niet te repareren??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
godverdomme, weer een lekke band. Net zoals de vorige +-500Km mee gereden. Weer een stukje staal van de borstels van een veegwagen, derde keer al.
Heb liever geen prop in de band, lek zit ook niet in het midden. Ben het wel aan het overwegen trouwens, gaat anders wel veel geld kosten weer.band niet te repareren??
Heb liever geen prop in de band, lek zit ook niet in het midden. Ben het wel aan het overwegen trouwens, gaat anders wel veel geld kosten weer.
Ik heb zo'n 2000 km geleden mijn band laten repareren (van binnenuit), en tot nu toe steeds geen problemen mee gehad.Heb liever geen prop in de band, lek zit ook niet in het midden. Ben het wel aan het overwegen trouwens, gaat anders wel veel geld kosten weer.
Gefeliciteerd hoor! Ik krijg de mijne (RS) over een paar wekenEen witte bij Blom gekocht?
ride on schijnt ook goed te helpen tegen lekke bandengodverdomme, weer een lekke band. Net zoals de vorige +-500Km mee gereden. Weer een stukje staal van de borstels van een veegwagen, derde keer al.
ride on schijnt ook goed te helpen tegen lekke banden
Heb goede dingen gehoord over de zogenaamde parapluutjes. Alleen dacht ik dat het moeilijk was om plekken te vinden die mee willen werken met het plaatsen ervan?
Zelf gelukkig (*ramt op allerlei hout om me heen*) nog niet gehad met de triple, maar wel eens met de hornet vroegah... in Zuid-Duitsland, op zaterdag na 12u (Slider's guesthouse had gelukkig een luchtdicht exemplaar van 8 jaar oud voor me liggen, werd eerst nog afgesleept (na 4 uur of zo) naar Bollendorf ipv Dollendorf... En de sleepwagendude lulde maar door over harleys )
Een pluutje werkt wel mooi, maar ik vind het een beetje lastig mbt verantwoording. Als ik het voor mijzelf doe is het vette prima, maar als je het voor een ander doet en die valt ten gevolgen van een niet goed geplaatste pluu, wat dan?
hoe kan je die niet goed monteren dan??bij vorige werkgever veel van die dingen geplaatst, ook 2x in motor voor opdrachtgever.... heeft er nog10000km mee gereden
Nice. Waarom dan niet de street rs houden ipv een 675? Kun je die naar believen ook nog eens pakken..Ik heb een voorlopige bestelling geplaatst voor een witte Speed Triple RS en een witte street 675 voor mijn vrouw. De Street RS gaat dus de deur uit of ik ruil hem in.
Nice. Waarom dan niet de street rs houden ipv een 675? Kun je die naar believen ook nog eens pakken..
Evt. bij Mile Pajic informeren wat er mogelijk is...Tijdens motorvakantie naar Slovenie heb ik me soms iets geïrriteerd aan het uitlaatgeluid van mijn Street Triple. Hij klinkt echt wel tof, maar ik merkte dat ik bij lange ritten er af en toe aan irriteerde. Ik rij wel altijd met opmaat doppen in.
Op de Street Triple zit een mooie arrow 3-1 uitlaat op. (volledig systeem).
Fabrieksaf kan in die arrow uitlaat geen db-killer in. Nu begreep ik dat er al een kleine db-killer vast in de demper zit.
Om hem stiller te krijgen dacht ik om misschien een losse killer voor de demper te plaatsen als dit mogelijk is.
Zoiets als dit: extra db-killer 50mm voorzijde / ingang extra stil
De mapping is ooit aangepast voor de uitlaat, nu vraag ik me af kan ik veilig zo'n db killer monteren zonder dat ik te veel vermogen verlies en nog veel belangrijker zonder mogelijke schade aan het motorblok? Uiteraard kan ik wat extra gaten boren in die db-killer.
Andere optie is er nog om zelf een kleine db-killer te maken die in de demper geschoven wordt.
Als het niet aan te raden/veilig is dan accepteer ik die paar extra db's die hij nu maakt.
Zeker, heb daar mijn genotsknots ook vandaanEvt. bij Mile Pajic informeren wat er mogelijk is...
Zit wel tegen Dld.aan met zijn bedrijf, wel een lekker 🏍ritje ernaartoe
Tijdens motorvakantie naar Slovenie heb ik me soms iets geïrriteerd aan het uitlaatgeluid van mijn Street Triple. Hij klinkt echt wel tof, maar ik merkte dat ik bij lange ritten er af en toe aan irriteerde. Ik rij wel altijd met opmaat doppen in.
Op de Street Triple zit een mooie arrow 3-1 uitlaat op. (volledig systeem).
Fabrieksaf kan in die arrow uitlaat geen db-killer in. Nu begreep ik dat er al een kleine db-killer vast in de demper zit.
Om hem stiller te krijgen dacht ik om misschien een losse killer voor de demper te plaatsen als dit mogelijk is.
Zoiets als dit: extra db-killer 50mm voorzijde / ingang extra stil
De mapping is ooit aangepast voor de uitlaat, nu vraag ik me af kan ik veilig zo'n db killer monteren zonder dat ik te veel vermogen verlies en nog veel belangrijker zonder mogelijke schade aan het motorblok? Uiteraard kan ik wat extra gaten boren in die db-killer.
Andere optie is er nog om zelf een kleine db-killer te maken die in de demper geschoven wordt.
Als het niet aan te raden/veilig is dan accepteer ik die paar extra db's die hij nu maakt.
Nu we het toch over uitlaten hebben. Ik heb een SC-Project SC1-R.
Maar ik ben het schroefje kwijt van de DB-killer. Wat voor schroefje moet er in? En klopt het dat ie erg moeilijk er in schuift?
Zonder db killer is mijn scorpion bijna niet te doen hoor. Met killer al mooi genoegVolgens mij een korte m4 met imbus kop, ik had die demper ook. En ja, hij wil er bijna niet in of uit. Beetje WD40 erop scheelt wel. Gelukkig horen db killers ergens in de hoek van je garage, schuur whatever maar zeker niet in de uitlaat! Met db killer vond ik hem veel te braaf.
Laatste keer dat ik ernaar vroeg was dit het antwoord met daarbij de kanttekening dat het misschien wel eens later kon worden.Iemand al iets gehoord over wanneer de bluetooth connectivity beschikbaar is? Ik hoorde eerder dit jaar dat het november/december zou worden.