Triumph Street Triple topic deel 24

Heb liever geen prop in de band, lek zit ook niet in het midden. Ben het wel aan het overwegen trouwens, gaat anders wel veel geld kosten weer.

Geen prop zetten maar aan de binnenzijde laten repareren, dan beschadig je de koordlagen niet(verder). Bij mijn band begin dit jaar ook gedaan. Maar het blijft een gevoels dingetje.
 
Heb dat ook al 2x gehad vorig jaar.
Effe tot 10 tellen en dan weer een nieuw bandje aftikken...
Ik laat een band nooit repareren. Het gaat bij mij tussen de oren zitten...
 
Heb liever geen prop in de band, lek zit ook niet in het midden. Ben het wel aan het overwegen trouwens, gaat anders wel veel geld kosten weer.
Ik heb zo'n 2000 km geleden mijn band laten repareren (van binnenuit), en tot nu toe steeds geen problemen mee gehad.
Ik heb dit in het verleden ook al laten doen en nooit problemen met het herstellen van een band gehad, ook niet tijdens een trackday. Ik laat een band wel enkel herstellen als die nog niet zoveel km heeft. Bij een meer dan half versleten band zou ik hem ook vervangen.
 
Heb goede dingen gehoord over de zogenaamde parapluutjes. Alleen dacht ik dat het moeilijk was om plekken te vinden die mee willen werken met het plaatsen ervan?

Zelf gelukkig (*ramt op allerlei hout om me heen*) nog niet gehad met de triple, maar wel eens met de hornet vroegah... in Zuid-Duitsland, op zaterdag na 12u :/ (Slider's guesthouse had gelukkig een luchtdicht exemplaar van 8 jaar oud voor me liggen, werd eerst nog afgesleept (na 4 uur of zo) naar Bollendorf ipv Dollendorf... En de sleepwagendude lulde maar door over harleys B|)
 
Heb goede dingen gehoord over de zogenaamde parapluutjes. Alleen dacht ik dat het moeilijk was om plekken te vinden die mee willen werken met het plaatsen ervan?

Zelf gelukkig (*ramt op allerlei hout om me heen*) nog niet gehad met de triple, maar wel eens met de hornet vroegah... in Zuid-Duitsland, op zaterdag na 12u :/ (Slider's guesthouse had gelukkig een luchtdicht exemplaar van 8 jaar oud voor me liggen, werd eerst nog afgesleept (na 4 uur of zo) naar Bollendorf ipv Dollendorf... En de sleepwagendude lulde maar door over harleys B|)

Een pluutje werkt wel mooi, maar ik vind het een beetje lastig mbt verantwoording. Als ik het voor mijzelf doe is het vette prima, maar als je het voor een ander doet en die valt ten gevolgen van een niet goed geplaatste pluu, wat dan?
 
Een pluutje werkt wel mooi, maar ik vind het een beetje lastig mbt verantwoording. Als ik het voor mijzelf doe is het vette prima, maar als je het voor een ander doet en die valt ten gevolgen van een niet goed geplaatste pluu, wat dan?

hoe kan je die niet goed monteren dan??bij vorige werkgever veel van die dingen geplaatst, ook 2x in motor voor opdrachtgever.... heeft er nog10000km mee gereden
 
hoe kan je die niet goed monteren dan??bij vorige werkgever veel van die dingen geplaatst, ook 2x in motor voor opdrachtgever.... heeft er nog10000km mee gereden

Geen idee, is mij ook nog niet gebeurd, maar zeg nooit nooit.
 
Tijdens motorvakantie naar Slovenie heb ik me soms iets geïrriteerd aan het uitlaatgeluid van mijn Street Triple. Hij klinkt echt wel tof, maar ik merkte dat ik bij lange ritten er af en toe aan irriteerde. Ik rij wel altijd met opmaat doppen in.

Op de Street Triple zit een mooie arrow 3-1 uitlaat op. (volledig systeem).
Fabrieksaf kan in die arrow uitlaat geen db-killer in. Nu begreep ik dat er al een kleine db-killer vast in de demper zit.
Om hem stiller te krijgen dacht ik om misschien een losse killer voor de demper te plaatsen als dit mogelijk is.
Zoiets als dit: extra db-killer 50mm voorzijde / ingang extra stil

De mapping is ooit aangepast voor de uitlaat, nu vraag ik me af kan ik veilig zo'n db killer monteren zonder dat ik te veel vermogen verlies en nog veel belangrijker zonder mogelijke schade aan het motorblok? Uiteraard kan ik wat extra gaten boren in die db-killer.

Andere optie is er nog om zelf een kleine db-killer te maken die in de demper geschoven wordt.

Als het niet aan te raden/veilig is dan accepteer ik die paar extra db's die hij nu maakt.
 
misschien kan je het stuk uitlaat wat onder de motor loopt uitwisselen/laten vervangen door een soort tussendemper? volgens mij zat dat er bij de originele ook zo in namelijk
 
Tijdens motorvakantie naar Slovenie heb ik me soms iets geïrriteerd aan het uitlaatgeluid van mijn Street Triple. Hij klinkt echt wel tof, maar ik merkte dat ik bij lange ritten er af en toe aan irriteerde. Ik rij wel altijd met opmaat doppen in.

Op de Street Triple zit een mooie arrow 3-1 uitlaat op. (volledig systeem).
Fabrieksaf kan in die arrow uitlaat geen db-killer in. Nu begreep ik dat er al een kleine db-killer vast in de demper zit.
Om hem stiller te krijgen dacht ik om misschien een losse killer voor de demper te plaatsen als dit mogelijk is.
Zoiets als dit: extra db-killer 50mm voorzijde / ingang extra stil

De mapping is ooit aangepast voor de uitlaat, nu vraag ik me af kan ik veilig zo'n db killer monteren zonder dat ik te veel vermogen verlies en nog veel belangrijker zonder mogelijke schade aan het motorblok? Uiteraard kan ik wat extra gaten boren in die db-killer.

Andere optie is er nog om zelf een kleine db-killer te maken die in de demper geschoven wordt.

Als het niet aan te raden/veilig is dan accepteer ik die paar extra db's die hij nu maakt.
Evt. bij Mile Pajic informeren wat er mogelijk is...
Zit wel tegen Dld.🇩🇪aan met zijn bedrijf, wel een lekker 🏍ritje ernaartoe 😎
 
Evt. bij Mile Pajic informeren wat er mogelijk is...
Zit wel tegen Dld.🇩🇪aan met zijn bedrijf, wel een lekker 🏍ritje ernaartoe 😎
Zeker, heb daar mijn genotsknots ook vandaan :)

Maar bij lange ritten en misschien ook dan langdurige dezelfde snelheden kan t gebrom soms gaan tegenstaan. Truth be told, als dit voor jou opgaat dan ligt t niet aan je uitlaat. Kan ik niet beoordelen voor jou maar ik heb t zelfde bij lange snelwegritten onafhankelijk van type motor met sportuitlaat. De FJR was een uitzondering
 
Tijdens motorvakantie naar Slovenie heb ik me soms iets geïrriteerd aan het uitlaatgeluid van mijn Street Triple. Hij klinkt echt wel tof, maar ik merkte dat ik bij lange ritten er af en toe aan irriteerde. Ik rij wel altijd met opmaat doppen in.

Op de Street Triple zit een mooie arrow 3-1 uitlaat op. (volledig systeem).
Fabrieksaf kan in die arrow uitlaat geen db-killer in. Nu begreep ik dat er al een kleine db-killer vast in de demper zit.
Om hem stiller te krijgen dacht ik om misschien een losse killer voor de demper te plaatsen als dit mogelijk is.
Zoiets als dit: extra db-killer 50mm voorzijde / ingang extra stil

De mapping is ooit aangepast voor de uitlaat, nu vraag ik me af kan ik veilig zo'n db killer monteren zonder dat ik te veel vermogen verlies en nog veel belangrijker zonder mogelijke schade aan het motorblok? Uiteraard kan ik wat extra gaten boren in die db-killer.

Andere optie is er nog om zelf een kleine db-killer te maken die in de demper geschoven wordt.

Als het niet aan te raden/veilig is dan accepteer ik die paar extra db's die hij nu maakt.

Ik heb die uitlaat eerder ook gehad maar vond hem totaal niet luid. Meestal kan een db killer niet veel kwaad mbt je afstelling.

Vraag me wel echt af hoe je het voor elkaar wilt gaan krijgen omdat er ook al een vaste db killer in zit.. Uitlaatlucht moet er nog wel uit kunnen hè!
 
Nu we het toch over uitlaten hebben. Ik heb een SC-Project SC1-R.
Maar ik ben het schroefje kwijt van de DB-killer. Wat voor schroefje moet er in? En klopt het dat ie erg moeilijk er in schuift?
 
Nu we het toch over uitlaten hebben. Ik heb een SC-Project SC1-R.
Maar ik ben het schroefje kwijt van de DB-killer. Wat voor schroefje moet er in? En klopt het dat ie erg moeilijk er in schuift?

Volgens mij een korte m4 met imbus kop, ik had die demper ook. En ja, hij wil er bijna niet in of uit. Beetje WD40 erop scheelt wel. Gelukkig horen db killers ergens in de hoek van je garage, schuur whatever maar zeker niet in de uitlaat! Met db killer vond ik hem veel te braaf.
 
Volgens mij een korte m4 met imbus kop, ik had die demper ook. En ja, hij wil er bijna niet in of uit. Beetje WD40 erop scheelt wel. Gelukkig horen db killers ergens in de hoek van je garage, schuur whatever maar zeker niet in de uitlaat! Met db killer vond ik hem veel te braaf.
Zonder db killer is mijn scorpion bijna niet te doen hoor. Met killer al mooi genoeg
 
Iemand al iets gehoord over wanneer de bluetooth connectivity beschikbaar is? Ik hoorde eerder dit jaar dat het november/december zou worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan