Triumph Street Triple topic deel 24

Gisteren een Evotech korte kentekenplaathouder ontvangen. Na mijn werk even de lange er af gehaald en het ziet er zonder houder er ook wel gaaf uit. Jammer genoeg mag je op straat niet zonder kenteken rijden. Zover mogelijk in elkaar gezet en morgen monteren.
 
Hoi, gisteren heb ik een Street Triple R '10 gekocht met 1800 km op de klok.
De orginele banden zitten er nog op, dus komen er nieuwe onder. Welke adviseren jullie?
Ik gebruik de motor voor tochten naar het Duitsland en af en toe circuit.
 
Hoi, gisteren heb ik een Street Triple R '10 gekocht met 1800 km op de klok.
De orginele banden zitten er nog op, dus komen er nieuwe onder. Welke adviseren jullie?
Ik gebruik de motor voor tochten naar het Duitsland en af en toe circuit.

Gefeliciteerd. Maar euh, 10 jaar oud en maar 1800 km?

Dunlop sportsmart max, uitstekende prijs kwaliteit.
 
Gefeliciteerd. Maar euh, 10 jaar oud en maar 1800 km?

Dunlop sportsmart max, uitstekende prijs kwaliteit.
De laatste 6-7 jaar stilgestaan; er zit al nieuwe brandstofpomp en accu in en naast nieuwe banden
moet er nog wel meer vervangen worden.
20200110_113856.jpg
 
Gefeliciteerd Agila, ziet er heel netjes uit (als nieuw). Ik zou gaan voor de Bridgestone Batlax Hypersport S22. Doet het heel goed in droog en nat weer. Groeten PJ
 
Ik wil graag nog duocover monteren, weten jullie wat de kleur van dit model is: jett black of panthom black?
 
Past de Flyscreen van Triumph Speed triple van 2012 model in het Phantom black ( ond nr A9708262- PR) ook op de Street triple r 2010?
 
Net nieuw op het forum. Ook maar even mijn Street Triple delen. Zwart (jet-black) uit 2008 met Arrow uitlaat, Ohlins pomp. Onlangs gespoten radiateur kappen er aan gehangen net als de Ermax korte kentekenplaathouder en nog wat klein grut wat ik er leuk op vind.. Een hele fijne motor waar ik nu ongeveer 20dkm op heb gereden zonder 1 centje pijn van de motor. Ik heb de motor niet nieuw gekocht overigens.

Italiaanse-Bergpas-Gavia-Motorrijden-6.jpg

Motortrip-Timmelsjoch-9.jpg
 
Mooi hoor!
Dat zwart staat hem ook wel goed.
Ik heb zelf de witte variant (soms niet helemaal wit meer....)
Mooie foto's!
 
05091686-EA1F-43BA-BCE3-D936B52A5AF9.jpegI14C293F1-4CE5-4E35-8C85-DDBE9C77E050.jpeg
Projectje originele uitlaten opboren is zover gelukt, links is met gat , rechts nog zonder.
Gas stroom is nu nagenoeg ongehinderd naar buiten ala sport demper 😊.
Gat is net zo groot als diameter van het uiteinde, moet ze nog monteren, ben benieuwd naar het geluid 👍
 
Dat is het mooie aan Nederland, het voertuig heeft als "bouwjaar" het jaar dat ie op kenteken gezet werd. Zal dus een van de laatste 675's zijn die met een mooie korting nieuw verkocht is, terwijl de 765 er al was :Y
Ziet er goed uit @Bachhause , zit de quickshifter er ook al op? :P
 
Dat is het mooie aan Nederland, het voertuig heeft als "bouwjaar" het jaar dat ie op kenteken gezet werd. Zal dus een van de laatste 675's zijn die met een mooie korting nieuw verkocht is, terwijl de 765 er al was :Y
Ziet er goed uit @Bachhause , zit de quickshifter er ook al op? :P

Het is idd een van de laatste 675's die verkocht is geweest, of het met een mooie korting geweest is zou ik niet durven zeggen. Quickshifter zat er niet op, maar nu zit hij er wel op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan