Triumph Street Triple topic deel 24

Als we dan toch plaatjes gaan posten...
Gisterochtend, 8:30, toen het nog koud was :+
20200419_082737-jpg.1488840


Baal nu wel dat ik niet even wat meer tijd genomen heb, stoor me ontiegelijk aan het feit dat die doorsnede niet recht is |(
 
Nee Zuid-Holland, Schipluiden om precies te zijn ;)

Aan de gaag, mooie racebaan altijd :)
Blijf de dorppolderweg ook mooi vinden met die paar bochten erin. Vanaf de total richting den hoorn toe is ook altijd een mooie maar snelle bocht.

Toch zo te zien nog best wel "westlanders/midden delflanders" op de street triple :)
 
Aan de gaag, mooie racebaan altijd :)
Blijf de dorppolderweg ook mooi vinden met die paar bochten erin. Vanaf de total richting den hoorn toe is ook altijd een mooie maar snelle bocht.

Toch zo te zien nog best wel "westlanders/midden delflanders" op de street triple :)
Klopt en de Maassluisedijk en Vlaardingsedijk is ook altijd leuk.
 
Whahaha, nog niet eens gezien. Dit was vanmiddag.

Bekijk bijlage 1489610
Ik ben heel blij dat jij hem net zo scheef hebt gemaakt als ik *O*

@vlugge_japser Thanks, is ook de reden dat ik deze gekocht heb :Y Zo in de schaduw is het een vrij saai kleurtje, maar als de zon er op komt is het echt een vette kleur. Snap niet dat ie daar af-fabriek nooit mee geleverd is eigenlijk... Voor de geïnteresseerden, het is Rover British Racing Green 3 Mica/Pearl (1279 of HFF), geleverd tussen 1998 en 2004 :)
 
Laatst bewerkt:
Aan de gaag, mooie racebaan altijd :)
Blijf de dorppolderweg ook mooi vinden met die paar bochten erin. Vanaf de total richting den hoorn toe is ook altijd een mooie maar snelle bocht.

Toch zo te zien nog best wel "westlanders/midden delflanders" op de street triple :)
Vlaardingen doet ook mee;)
 
Goedemorgen allemaal! Al heel lang niet meer actief op dit forum, en dat komt ook omdat ik op de motor niet meer zo actief ben helaas.
Weet niet of ik de link hier mag plaatsen, maar mijn. 2014 STR staat op MP:


indien ik dit hier niet mag plaatsen hoor ik dat graag en zal ik het verwijderen.

mooie Triple met mooie accessoires die veel te vaak stilstaat in de schuur 😕
 
Goedemorgen allemaal! Al heel lang niet meer actief op dit forum, en dat komt ook omdat ik op de motor niet meer zo actief ben helaas.
Weet niet of ik de link hier mag plaatsen, maar mijn. 2014 STR staat op MP:


indien ik dit hier niet mag plaatsen hoor ik dat graag en zal ik het verwijderen.

mooie Triple met mooie accessoires die veel te vaak stilstaat in de schuur 😕

Mooi ding, en een fatsoenlijke advertentie!
succes met de verkoop
 
Mijn voorbochten zijn na de winter nogal bruin geworden. Nu wil ik deze graag schoonmaken en ik hoor goede verhalen over Peek.
Nu heb ik ook eens ergens gelezen dat de voorbochten een soort antiroest coating hebben.
Als je de voorbochten op zou schuren zou dit betekenen dat je die coating er af schuurt en die binnen de kortste keren weer zou gaan roesten.

Klopt dit? En hebben jullie nog tips of tricks hier voor?
Staalwol of schuursponsje?
 
Mijn voorbochten zijn na de winter nogal bruin geworden. Nu wil ik deze graag schoonmaken en ik hoor goede verhalen over Peek.
Nu heb ik ook eens ergens gelezen dat de voorbochten een soort antiroest coating hebben.
Als je de voorbochten op zou schuren zou dit betekenen dat je die coating er af schuurt en die binnen de kortste keren weer zou gaan roesten.

Klopt dit? En hebben jullie nog tips of tricks hier voor?
Staalwol of schuursponsje?

Ik gebruik Anti-blau van autosol, works like a charm.
 
Goedeavond,

ik ben Dennis Hermans 34 jaar en kom uit her zuiden van het land. Ik ben sinds kort op zoek naar een naked bike voor woon werk verkeer.

ik ben mijn zoektocht gestart en veel op het forum gekeken en filmpjes van youtube. Ik ben dus ook naar de motoport gegaan en heb daar een z900 en mt09 bekeken. Ook had ik een street triple in de buurt zien staan die mijn interesse had gewekt, maar op een of andere manier werd ik niet zo aangetrokken tot een triumph, vanmiddag toch maar eens naar een zaak in de buurt gereden waar ze een street triple hadden staan in het zwart van bouwjaar 2011. Na een kort praatje begonnen aan een proefrit en man wat een machine!!!:9~:9~:}:}

dit was voor mij wel boven verwachting dus heb gelijk de motor gekocht, volgende week nog even terug om de aanpassingen door te spreken want daar ben ik nog niet helemaal uit.

wel was ik benieuwd wat het verschil nu is tussen de street triple 675 en 675R.??
 

Bijlagen

  • 64B546B3-35CC-4D12-AE80-1817E61AEF9C.jpeg
    64B546B3-35CC-4D12-AE80-1817E61AEF9C.jpeg
    2,5 MB · Weergaven: 12
Hi Dennis,

Welkom! Het grootste verschil zit hem in de vering (instelbaar bij de R) en R heeft radiale remklauwen. Verder is de R in andere kleurstellingen geleverd dan de normale Street.
 
Laatst bewerkt:
Hi Dennis,

Welkom! Het grootste verschil zit hem in de vering (instelbaar bij de R) en R heeft radiale remklauwen. Verder is de R in andere kleurstellingen geleverd dan de normale Street.

ik was echt blij verrast hoe lekker de triumph rijd. en hoeveel power er toch nog in zit.

nu nog wat aanpassen.

er zit volgens mij geen abs op toch? Is dat een erg gemis?
 
ik was echt blij verrast hoe lekker de triumph rijd. en hoeveel power er toch nog in zit.

nu nog wat aanpassen.

er zit volgens mij geen abs op toch? Is dat een erg gemis?


Euhm dat is een optie. Ikzelf heb het niet, nog nooit nodig gehad. Maar ik had het wel graag gehad gewoon voor de zekerheid :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan