Triumph Street Triple topic deel 24

Nog twee weken wachten, dan ben ik er ook….
Ik heb andere rearset, maar dat zet ik kuip (heb er volle kuip op zitten)en zijstandaard aan de grond..
Welke dag / organisatie? Ben nog zoekende naar meer dagen dit jaar, wie weet ben ik er dan ook als ik wat kan bemachtigen!

Welke rearset heb je?
 
Standaards rearsets zijn te laag voor circuit. Ik heb Lightech en ook RobbyMoto zijn populair voor de RS.
Ik heb ook een kuip en die rijd ik niet meer aan de grond 😄, voldoende afgesleten.
 
Eerste circuitdagje (Assen vandaag, meer mensen aanwezig?) met de Striple RS en überhaupt pas de derde dag op de motor. De reviews hebben er niet om gelogen, de RS is echt super voor op het circuit! Tot nu toe in ieder geval heel erg tevreden over, heb eigenlijk niks te klagen t.o.v. de Yamaha R6 toen.

Enige puntje: ik zit nu alweer met de stepjes aan de grond, dat is deels uiteraard op te vangen door andere houding aan te nemen. Toch wil ik het anders, dus iemand hier een aanrader voor een verstelbare rem/schakelset?
Arp prijs kwaliteit top!
Heb over de jaren en motoren al een hoop merken rearsets gehad zoals pp tuning ligtech bonamici lsl etc en deze bevallen mij op de street zeer goed
 
Welke rearsets werken goed met achterlicht schakelaar?
Ik zag bij lightech een opmerking dat hun schakelaar niet altijd goed werkt met ECU/TCS/ABS maar ik weet niet of dat bij de striple ook het geval is.
 
Lightech kun je prima werkend maken met de originele schakelaar. Je moet een nieuw veertje en/of bevestigingspuntje gebruiken. Ik heb hem verwijderd (afgetapt, weggestopt), want mijn motor is een circuitfiets.
 
Oeps was wel nodig voor een schoonmaak beurtje
 

Bijlagen

  • IMG_20220430_180621.jpg
    IMG_20220430_180621.jpg
    168 KB · Weergaven: 48
  • IMG_20220430_180607.jpg
    IMG_20220430_180607.jpg
    96,9 KB · Weergaven: 47
  • IMG_20220430_180610.jpg
    IMG_20220430_180610.jpg
    82,3 KB · Weergaven: 47
Ik begin met een platte schroevendraaier en wat doeken de grootste prut eruit peuteren.
Erna een hoop wd 40 erop spuiten en schrobben met tandenborstel nog eens afnemen met doek en zo gaat het vrij snel.
Nadeel van tandenborstel is wel dat je overal rond die vuile spettertjes krijgt die van de borstel springen maar heb je weer een reden om de hele motor en garagevloer te poetsen😜
 
Ik begin met een platte schroevendraaier en wat doeken de grootste prut eruit peuteren.
Erna een hoop wd 40 erop spuiten en schrobben met tandenborstel nog eens afnemen met doek en zo gaat het vrij snel.
Nadeel van tandenborstel is wel dat je overal rond die vuile spettertjes krijgt die van de borstel springen maar heb je weer een reden om de hele motor en garagevloer te poetsen😜
Een gewone kwast proberen , werkt beter
 
Bezig om mijn Street te updaten. Aangezien ik nog aardig wat race spullen over heb van het racen, gaan deze op mijn straat fiets. Ohlins voorpoten met Brembo Stylema’s en aangepast Daytona blok met lichte tune.

Binnenkort komen de overgebleven race spullen voor de Street te koop.

Ombouwen van de Speed gaat langer duren ivm vertraging van onderdelen en een blok aanpassing. Neem hier nu even mijn tijd voor.
 

Bijlagen

  • 147CFB03-4C23-477D-A135-6A497AF83D7C.jpeg
    147CFB03-4C23-477D-A135-6A497AF83D7C.jpeg
    187,6 KB · Weergaven: 31
Iemand een idee waar voor normale prijzen een achterspatbord te halen is voor de street uit 2010?

Die in Frankrijk verzend niet naar Nederland!

Iemand een idee waar voor normale prijzen een achterspatbord te halen is voor de street uit 2010?

Die in Frankrijk verzend niet naar Nederland!
 
Iemand een idee waar voor normale prijzen een achterspatbord te halen is voor de street uit 2010?

Die in Frankrijk verzend niet naar Nederland!

Hier heb ik toen mijn carbon vandaan gehaald. Top spul!
 
Maar wel duur als het uit uk komt?
Reken maar op een 35-40 procent extra op het aankoop bedrag aan tax/handling kosten.
In Duitsland (lage) verzendkost betalen en thats it.
 
Terug
Bovenaan Onderaan