Triumph Street Triple topic deel 24

Als ik toch aan het pesten ben; onderweg in Slovenie getankt, 1,65 voor een liter…..
Je moet je circuitdagen ergens van betalen…
 
Maatje heeft gisteren deze opgehaald 😎🙏🥰

Beetje jaloers
 

Bijlagen

  • IMG-20220607-WA0054.jpeg
    IMG-20220607-WA0054.jpeg
    146,3 KB · Weergaven: 38
Hallo iedereen even een vraagje/oproepje.
Mocht iemand zijn arrow dempers of arrow lowboy weg doen dan hou ik mij aanbevolen. Mocht je iets te koop weten dan hoor ik het ook graag. 😊
 
Bekend plekje! Heb jij het gat in het hek ook gevonden?

Bekijk bijlage 1769876
(December 2013, er werd onderhoud gepleegd, dus ik had geen vrees om platgereden te worden ;) )
Bij de poort moesten we eerst $8,- betalen, er was een circuitdag voor auto's. Toen ik vertelde dat ik helemaal uit Nederland kwam het het mij dubbel en dwars waard was kreeg ik een kaartje en mocht ik gratis naar binnen.:}
Waren voornamelijk Aziaten, waarvan er één zijn Supra in de eerste ronde met de zijkant in de bandenstapel parkeerde :X
Wij hebben de gewoonte om op vakantie TT stickers te plakken. (Trotse Drentjes) Zo zit er ook eentje in Monaco :)
20220530_150425.jpg
 
Hallo iedereen even een vraagje/oproepje.
Mocht iemand zijn arrow dempers of arrow lowboy weg doen dan hou ik mij aanbevolen. Mocht je iets te koop weten dan hoor ik het ook graag. 😊
Ik heb een volledig systeem van Arrow 3-1 lowboy. Wil misschien wel ruilen voor een origineel systeem.
 
Ik heb een volledig systeem van Arrow 3-1 lowboy. Wil misschien wel ruilen voor een origineel systeem.
let even op met wisselen, dat bij het uitdraaien van de lambda sensor de messing bus wel bij de arrow blijft. of vergelijk in ieder geval even welke systeem welke sensor en of verloop bus nodig heeft :+
 
Mijn street triple start terug nu 2 circuit dagen gemist door de problemen ga ik maandag terug naar Croix.

Het lag blijkbaar aan de batterij en misschien ook het contact aan de zijstandaart waar veel speling op zat en na demonteren blijkbaar ook wat water erin...
Nieuwe batterij erin wat contactjes en schakelaars overbruggen (die aan koppeling hendel ook om zeker te zijn).

En de problemen zijn hopelijk opgelost.
Blijkbaar staan de triumphs er wel om gekend dat de batterij echt heel goed moet zijn 0.1v te weinig en motor doet niets meer.
 

Bijlagen

  • IMG_20220611_084709_6.jpg
    IMG_20220611_084709_6.jpg
    374,5 KB · Weergaven: 32
Hier ook problemen. Afgelopen week op weg naar het werk besloot de striple dat het ook wel leuk is op 2 cilinders. Vond ik iets minder…

Nog geen idee wat de boosdoener is maar na m’n vakantie gaat die voor reparatie. Dan direct ook de voorvork laten servicen en een Hyperpro kit monteren.
 

Bijlagen

  • 3EA12A44-61C8-4B06-B1EC-EAF7561D9467.jpeg
    3EA12A44-61C8-4B06-B1EC-EAF7561D9467.jpeg
    526,9 KB · Weergaven: 22
Mmmm appart probleempje voor de triple, ben benieuwd wat het is.
Was deze week in Duitsland rond moezel en rijn, paar mooie triple's gezien daar.
 
Ik heb afgelopen zaterdag even een stukje gestuurd op de door mij eerder gelinkte Triple.....

Mijn vrouw was verkocht, de maat van deze motor is ideaal voor haar (en eentje vinden waar ze zonder verlagen op past was toch een uitdaging).

Eerst wat vragen gesteld over de staat, motor goed bekeken, daarna ben ik er op geklommen voor een proefritje.

Nou mensen..... wat een heerlijke gooi en smijt machine is dat zeg (zeker t.o.v mijn eigen fiets).
Motor draaide stil, goed en soepel.
Alles werkte naar behoren.
De arrows uitlaten klinken errrrrug lekker (met db-killers er in)
En zoals de verkoper al zei: hij heeft het beste van de 2 cilinder wereld en 4 cilinder wereld........ daar ben ik het wel mee eens!

Leuk detail trouwens die blauwe ledjes als je richting de toeren begrenzer gaat :D

DUS..... we hebben hem gekocht :)
Nu moet het vrouwtje nog wel haar rijbewijs halen, maar ze was helemaal weg van deze motor, ook de kleur (ze wilde graag een witte). dus we zetten hem alvast maar klaar.

Tot die tijd, tjah, zal ik er af en toe wel even een rondje op gaan rijden..... wat een straf :+ :]
 
Ik heb eindelijk mn rijbewijs. Dikke kans dat het een street triple rs wordt. Weet iemand zo het verschil tussen een 2020 of 2022 model? De 2020 kan ik 2e hands vinden tussen de 11.5-13k en een nieuwe is wat duurder maar dan wel het laatste model…

En eventueel kan het ook een R zijn maar die zijn 2e hands niet te vinden.
 
Ik heb eindelijk mn rijbewijs. Dikke kans dat het een street triple rs wordt. Weet iemand zo het verschil tussen een 2020 of 2022 model? De 2020 kan ik 2e hands vinden tussen de 11.5-13k en een nieuwe is wat duurder maar dan wel het laatste model…

En eventueel kan het ook een R zijn maar die zijn 2e hands niet te vinden.
Voor zover ik weet zijn alleen de kleuren etc veranderd sinds '20. De '17 is wel wat anders (o.a. geen blipper en styling). De R zijn 2e hands inderdaad niet/nauwelijks te vinden.

Qua circuits, net terug van Portimao... Dat was ook wel bucket list spul ;)
AL5_4864_25.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een geslaagd dagje Croix waar triumph trouwens heel goed vertegenwoordigd was en dan vooral de street triple.
Ik met grijze 09 nog een andere grijze r dan een witte r van eerste generatie een witte r 2012 en een donkergroene street en een 765rs.
Daarnaast ook nog een speed triple 1050 gen 2 en een 1200rs +2 daytonas op het circuit leek bijna een triumph circuit dag haha.
Geen problemen gehad en pb verbeterd met de triumph naar 59.6 in de namiddag.
 
Ik rijd over 2 weken op Portimao. :D
Met quickshifter, tractioncontrol en blipper…..
Veel plezier! Ik hoop voor je dat het wat minder heet is dan, wij hadden 3 dagen rond de 35 graden en asfalt temperaturen rond de 55 graden… veel koppakkingen zijn gesneuveld en enorme vreet sporen op de banden. Plus we hadden ongeveer 5l water per dag per persoon nodig.

De street triple is er wel een hele leuke motor voor, ‘t is een beetje ecuyers on steroids, die 200pk kun je (of ja, ik dan) maar op heel weinig plekken loslaten. Zeker als het asfalt zo heet wordt. Fatsoenlijke Tc heb ik niet echt gemist, maar wheeliecontrol, een blipper en een goede stuurdemper zijn wel ontzettend handig daar. Plus dus een extra setje banden.
 
Ik heb eindelijk mn rijbewijs. Dikke kans dat het een street triple rs wordt. Weet iemand zo het verschil tussen een 2020 of 2022 model? De 2020 kan ik 2e hands vinden tussen de 11.5-13k en een nieuwe is wat duurder maar dan wel het laatste model…

En eventueel kan het ook een R zijn maar die zijn 2e hands niet te vinden.
2020 of 2022 is hetzelfde. Heb zelf de 2022 rs. Omdat ik het prijs verschil van 2e hands te klei vond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan