Triumph Street Triple topic deel 24

Toch de keerring blijkbaar, misschien is ooit te ketting wel veel te strak gespannen, zoiets gebeurt namelijk niet zomaar.
 
Geen idee.. tussen de vette troep achter dat deksel zat ook een stukje rubber slang, echt exact hetzelfde als dat slangetje van de brandstof overflow. Dat was ook nog helemaal rond met aan 1 kant een kaarsrecht uiteinde en de andere kant kartels van dat het kapot getrokken is. Geen van alle slangetjes die er op zitten heeft een kapot uiteinde.
 
Ik heb op Facebook wel eens gezien dat iemand de brooddoos had opengemaakt. Rechte pijp erin, met dempingswol er omheen. Voila: factory look, met meer open uitlaat, en toch geciviliseerd.
 
Arrow Uitlaat Triumph Street Triple 765 RS-S - A2 (17-)
Klinkt als een goede deal.

Iemand hier met een Arrow op zijn Street RS, rommelt de Arrow bij lage toeren/terugschakelen of klinkt hij hetzelfde als de originele uitlaat?
Voor het lawaai hoef je het niet te doen. Lawaai is sowieso niet meer van deze tijd, maar dat is mijn mening. De demper is officieel voor de 2017-2019, maar past ook gewoon op de huidige modellen. Afgelopen weekend even op de Rx van mijn vrouw gereden. Arrow met dB killer brobbelt, dat doet de mijne absoluut niet.
Ik heb hem puur voor de looks. Hij staat gewoon veel chiquer dan stock. Een losse demper die uitsteekt is mijn smaak niet. Dat is zo jaren <2008.
 
de triple uit 2012 van mijn vrouw met dubbele arrow en db killers rommelt en roffelt als een malle.....
i-DG8KknV-X2.jpg
 
Voor het lawaai hoef je het niet te doen. Lawaai is sowieso niet meer van deze tijd, maar dat is mijn mening. De demper is officieel voor de 2017-2019, maar past ook gewoon op de huidige modellen. Afgelopen weekend even op de Rx van mijn vrouw gereden. Arrow met dB killer brobbelt, dat doet de mijne absoluut niet.
Ik heb hem puur voor de looks. Hij staat gewoon veel chiquer dan stock. Een losse demper die uitsteekt is mijn smaak niet. Dat is zo jaren <2008.
Persoonlijk vind ik de standaard demper op de rs 2020- erg netjes uitzien. Arrow is niet mijn smaak maar je je delete er mee wel 1 van de cats mee. De doorstoom is daar in tegen niet optimaal voor een tune. Mooi alternatief vind ik de zard niet veel geluid ziet er goed uit en goede doorstroom. Owja en duur😅.
 
De SC roffelt wel… met db killer is luid. Zonder db killer is moto2. 🤓
Daarom gebruik ik de arrow ook nog wel eens.
 

Bijlagen

  • 587CB3BE-7606-4E9D-977A-907B54EDE6E9.jpeg
    587CB3BE-7606-4E9D-977A-907B54EDE6E9.jpeg
    414,2 KB · Weergaven: 24
  • F8F016CB-DDA1-4530-A5A6-324C6FEDB623.jpeg
    F8F016CB-DDA1-4530-A5A6-324C6FEDB623.jpeg
    366,1 KB · Weergaven: 27
Voor het lawaai hoef je het niet te doen. Lawaai is sowieso niet meer van deze tijd, maar dat is mijn mening. De demper is officieel voor de 2017-2019, maar past ook gewoon op de huidige modellen. Afgelopen weekend even op de Rx van mijn vrouw gereden. Arrow met dB killer brobbelt, dat doet de mijne absoluut niet.
Ik heb hem puur voor de looks. Hij staat gewoon veel chiquer dan stock. Een losse demper die uitsteekt is mijn smaak niet. Dat is zo jaren <2008.
Lawaai hoef ik ook niet maar ik mis de roffel van mijn vorige Street Triple. Liefste haal ik een sc-project, qua looks vind ik die echt fantastisch maar die is dan weer veel te luid blijkbaar. :P
 
Lawaai hoef ik ook niet maar ik mis de roffel van mijn vorige Street Triple. Liefste haal ik een sc-project, qua looks vind ik die echt fantastisch maar die is dan weer veel te luid blijkbaar. :P
Liep ik ook tegen aan hoop adat de akra met db killer ook acceptabel is. Anders misschien een aangepaste killer laten maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan